100% Ateneu Santboià. Fer-se gran


I pujarem a Pineda dissabte al mati, per que en Hatim demà treballa de 15:00-23:00, dinar familiar i de tornada a casa que hi han coses a fer.

Un cap de setmana tranquil, com qualsevol altre, recordant coses que aquesta setmana m'han tingut esquerpa en segons quins moments, recordant rialles sota els llençols i calfreds barrejats amb petons humits que m'han fet ser feliç.

M'agrada fer-me gran.

Bon cap de setmana a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cançó dedicada a tots els Blocaires que passen per hores baixes (ANIMS!!!!!!!!!!!!!!!)

Chenoa - Todo irá bien


***************************************************************************************************
I seguim esperant (ja ho diuen ja que las cosas de palacio van despacio) que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!

6 Comments:

  1. David JB said...
    Moltes gràcies pels ànims, es necessiten, encara que no passi per hores baixes, jo almenys.

    Adéu guapa, passa-ho molt bé.
    Anònim said...
    Uish, què guay, has posat l'avís de que estan ja els resultats!! Eres un solet.

    A banda, lo de fer-se gran es genial, tenint sempre en compte l'alternativa, no creus?? jeje...

    vinga, passa bon capde, i a viure que són dos dies!
    Jo Mateixa said...
    David: Es clar que si home, una mica d'ànims sempre va be a tothom :-)

    Petonets guapissim!!!!!

    Palito: Donaaaa, si em comprometo em comprometo :-)

    Jajajajajajajaja, igualment bonica, bon finde!!!!!
    Anònim said...
    Feia dies que volia entrar al teu bloc i la frase que tens al títol m'ha encantat!
    Jo també espero que aquest cap de setmana sigui tranquil·let, almenys demà, que he de seure davant l'ordinor i fer un treball per al postgrau que estic estudiant!

    Ara continuaré llegint els comentaris antics. Salutacions :)
    Anònim said...
    Hola!!
    Quan puguis, passa't pel blog, hi ha una coseta per tu!! Crec que de premis t'han donat tots els que existeixen, però vinga, un més!! ;)
    Petons i bona tarda de diumenge!
    Denea said...
    oh que maco!!!
    m'encanta el post :D

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column