100% Ateneu Santboià. Enfadada

Si es que això no te nom, jo em pregunto, algú treballa??, algú estudia??, algú fa alguna altre cosa a banda d'escriure als Blocs??

Estic mega emprenyada, com es possible que desprès de quasi dues setmanes de no poder mirar els vostres Blocs, TOTS, avui en obrir el RSS em trobo amb 1256 Post per llegir???

Que no dormiu??, que no menjeu??, que no treballeu, estudieu, cardeu??, coi, que nomes sabeu escriure als Blocs o que??

Esteu francament molt enganxats als Blocs eh!!!

No em donarà pas temps en tot el cap de setmana de mirar-me tots els Blocs i llavors que passarà???, que em quedaràn posts pendents de llegir i els sumaré als que escriviu entre setmana i el cap de setmana que ve en tindré un munt més per llegir...

No hi ha dret, vinga va, feu el favor de sortir al carrer el cap de setmana i entre setmana treballeu, feu feina a casa, estudieu, veieu la tele, apreneu a ballar el Chiki Chiki, jo que seeeeeee, però afluixeu l'escriptura de post per déu!!!!!!!

Bufffff.....i això que encara no he pogut començar a mirar Blocs....la que m'espera :-(




********************************************************************************

Estem sense noticies del Tribunal Suprem per el cas de l’Ateneu. Seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!

25 Comments:

  1. zel said...
    Tens tota la raó...jejeje t'ja sortit brodat amb punt de creu i boatinné...Osti i ara que hi penso, no he fet res del que has dit, si, treballar sí, i dormir poc, i cardar res, i ballar tampoc i estudiar una mica.... Una de l'empordà dedicada a tu: Ets més xula que un pet de colors, apala! Petons!
    Anònim said...
    jajaja, doncs vinga va, ja tens un post més per llegir, el que acabo de penjar... i tornes a tindre un altra coseta, passa't abans que no caduqui, jajaja... que l'anterior l'has vist avui, això no pot seeeeeeeer!!

    Petons, guapíssima!! I no t'estresses, dona!!

    Ah, i ja que ho comentes, ja m'agradaria a mi no haver d'estar tan enganxada als blogs i poder cardar més, jajaja... però de moment, és el que hi ha... la xocolata engreixa massa!! ;) he de tindre la ment ocupada, si no... ains!!
    Striper said...
    nena si els miras emprenyada trigaras mes.
    Jo Mateixa said...
    Zel: Juasjuasjuasjuasjuas, pos apa, pose't davant de la Tele ara quant acabi el Barça i apren a ballar el Chicki Chiki, o fes un Chicki Chicki amb el maromo :-P

    Ualaaaaaaaaaaa, això del pet de colors es el més maco que m'han dit avui, jejejejejeje.

    Petonets guapissima!!!!!

    Palito: nenaaaaaaa, però vols dir que em mereixo tants premis???, ai no se pas, hauré de fer un recull dels que m'has donat nomes tu i fer-ne un tutti frutti per tal d'entregar-los jo també, gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Petonets dolça!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Striper: No home no, no estic pas enfadada, ans al contrari, m'estic posant al dia de les vostres vides, i mira, que a tots tres que heu escrit ja us he comentat al bloc eh :-)

    Petonets guapissim!!!!!!!!!!!!!!!
    Joana said...
    Si t'organitzes podràs fer-ho tot! Ja saps... com més fas més vols fer i com menys fas més deixes de fer!
    Apala!
    Bon cap de setmana wapa!!!!
    Jo Mateixa said...
    Joana: Ja ho se ja, per això amb molta calma i amb una copeta de vi a la ma, vaig anar ahir al vespre xino xano per totes les vostres cases, ara nomes m'en queden 3 de pendents que faré en un plim :-)

    Gràcies bonica!!!!
    Toy folloso said...
    No treballis tant que llavors s´acabarà la feina.
    Puji said...
    Si senyora! Tens tota la rao!
    LlunA said...
    Tens raò! De vegades falta temps...falta temps per escriure i temps per llegir i sap greu perque no et dona mai temps de possar-te al dia. Quina bogeria!!! jajaja

    Pd: jo he marxat fora, ehhhh jajjaa

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Toy Folloso: Si se m'acaba la feina m'en busco, com lo del Joc de les Mirades de l'altre bloc, jejejeje, m'en faig SPAM Jo Mateixa, jejejejeje.

    Puji: Si, segur???, jejejejeje, vale, si tu ho dius :-P

    LlunA: Buenuuuuu, tu tens un passi per que has estat fora eh :-P
    David JB said...
    És que, de veritat eh, que just estàs uns dies sense mirar de res, i de cop mires uns dies després, i apa, un mogollón de cop. Com som!

    Que comenci bé la setmana!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    David: ostres si, es que com sou eh :-P

    Si que es veritat si, de vegades estas dies sense llegir actualitzacions i al dia següent es veu que us agafa el rampell o es que us passen moltes coses i apa tu, a escriure com a bojos i jo no puc amb tooooooooooooot.

    :-)

    Petonets guapissim!!!!!!
    Jordi Casanovas said...
    a veure, però quants blogs hi tens a la RSS?
    Txell Salip said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Jo Mateixa said...
    Jordi Casanovas: Doncs tots els que tinc a la banda esquerre, absolutament TOTS, més alguns que he anat descobrint els últims mesos però que no he pogut posar en els llistats d'aquí per manca de temps...en total...MOLTS :-P

    ...vale, si, qui hagi llegit el comentari anterior, el que he suprimit, ja saps el gran secret, si no ho ha llegit ningú em quedo mes tranquila :-P
    Robertinhos said...
    entre clau i clau, enlloc de cigarreta fem un post
    Jo Mateixa said...
    Roberthinos: Ualaaaaaaa, po zi, po zi :-P
    Anònim said...
    hahahaha!!! pobra!!!
    a mi em sap greu reconèixer-ho, prò hi estic enganxadíssima! he hagut de fer diverses carpetes als meus favorits classificant blocs, perquè en tinc massa!! hehehe

    ànims!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Núr: Uixxx si veiessis com ho tinc jo, ordenat en carpetes, alfabeticament, amb el nom vrdader de la persona (si el se), amb notes amb els e-mails, mòbils, etc...

    Jo es que per aquestes coses soc molt torre collons, jejejejeje.
    Abogadaenbcn said...
    Jo no puc bloguejar tant com voldria, però hi penso. Addicció total!
    Jo Mateixa said...
    Abogada en BCN: Ondia veig que ja tens les teves botes de nou :-)

    Petonasos reina!!!!!
    Robertinhos said...
    clar, si enlloc de mirar el Barça i conectar-te al bloc com en Clint, vas al super i fas un clau amb en Hatim...què vols!
    euria said...
    Ho veus.....la meva paradeta t'ha anat super bé!!!! :DDDD
    Jo Mateixa said...
    Robertinhos: I que m'aconcelles, que no ho faci??? :-P

    Euria: Has estat massa molt temps fora noia, massa!!!!!!!
    robelfu said...
    Hola guapa paso per saludarte.
    A mi em passa el que a tú, no tinc tempssssssss pero intento fer tot això que dius que hem de fer.
    Un petó.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column