"Els de Crist"

Gràcies amor meu, t'estimo!!!!!

18 Comments:

  1. Denea said...
    oooooooooooh!!!q maco!!!!!!!!
    es tan bonic que el teu amorcito et regali flors...diguem clàssica si vols...xD
    m'agradaria haver vist la cara de gilipolles que vas posar quan vas veure el ram jijiji.
    Molts petons preciosa i a disfrutar!!!
    Clint said...
    eiiiii i lo del Ateneu Santboià què!

    Un ram de flors i apa! tots els principis a prendre vent...sí és que....

    Per cert què vol dir això dels de Crist?
    Jo Mateixa said...
    Denea: Doncs nena si, em vaig quedar amb una cara de pepa que n'hi t'ho imagines, va ser molt maco a més, m'el va fer portar a la feina, imagine't quin corte :-P

    Clint: L'Ateneu ho entendrà, aquet era un post especial per mi :-)

    Doncs que ahir m'en van caure 33, els de Crist :-P
    DooMMasteR said...
    Moltes felicitats!!! I quin detallet més maco, eh? ;-)
    Anònim said...
    El teu aniversari!!! moltes felicitats moltes felicitats..
    fas anys el dia 2 d'abril com la meva amiga Esperança a ella ni van caure 10 més.
    ...FELICITATS reina
    quin detallassssooo que va tenir el teu estimat.
    saps a mi no em poden regalar flors tenc alergia a les esències florals, estic tot el dia amb mocs i els ulls fets pols....
    Anònim said...
    Eiiiiiiiiiiiii!!

    Ja he penjat els resultats, passeu a mirar i a opinar!!!

    Petons!
    Anònim said...
    Per cert, quin ram més bonic, no he entés lo del títol però bé...
    Anònim said...
    Aixi que 33? ens portem dos anyets!! Jo en faré 31 al juliol!!

    moltes felicitattttts!! ;)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Felicitats!!!! 33, ja ... uix, sort que surts a la Passió, que sino et dirien allò tan amanit de "a la creu, a la creu", jejejejeje

    Que els gaudeixis molt i molt!
    Striper said...
    Ostres guapisima moltes felicitats pero jo per el perfil no et posava mes de 26. Petons.
    David JB said...
    Apa, felicitats, al principi no entenia el títol, jeje.

    Passa-ho bé ;)
    Jo Mateixa said...
    DooMmaster, Kapitana, Palito, Pep, Striper, Cristina, David: Moltissimes gràcies a tots guapus i guapes!!!!!

    :-)
    Clint said...
    Recony! doncs moltes felicitats..ara entenc allò de sota els llençols del post d'avui! Petons!
    El veí de dalt said...
    Felicitats, "crista"!
    Jo Mateixa said...
    Clint i Veí: Gràcies guapussssssssssss!!!
    Jordi Casanovas said...
    per molts anys!
    Terra said...
    Vaig amb retard, per variar, però MOLTES FELICITATS!!!
    Jo Mateixa said...
    Jordi i Terra: Gràcies, moltes gràcies!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column