Fa temps ja vam posar en marxa una campanya similar per tal que un amic i conegut vostre, trobes xicota i ara m’embarco en una nova recerca per algú ben especial.

El noi de la foto es diu Jesús i te Bloc propi (però desconec si vol que el posi, en cas de que ho vulguis digues-m’ho i ho afegirem al post)

Personalment encara no el conec però en tinc molt bones referències, tant per el que he pogut parlar amb ell com per el que m’han explicat coneguts seus.

No sabria com “vendre’l “ sense semblar pedant però es que clar, si a mi aquest noi em cau de conya, me l’estimo molt i m’hi porto be que us en puc dir de dolent??, doncs absolutament RES.

Us puc dir que es un tros de pa, entre els seus gustos musicals podem trobar-hi a U2, Bon Jovi, The Corrs, Scorpions....., que està molt compromès amb la seva ciutat, amb el seu país i el seu idioma. En el seu bloc diu d’ell mateix que Es coherent amb el que pensa, sincer, seriós, responsable i molt fidel...es obsesivament organitzat (promet intentar ser-ho menys) i molt molt treballador (sovint massa). Que no arriba als 30 anys i busca una noia....

Sincera i fidel, divertida, a poder ser amb una edat semblant a la seva, no es necessari que l’hi agradi el futbol tot i que ell es del Barça (desconec si altres esports si), no cal que sigui megapija, però tampoc la vol tonta (ja m’enteneu) i no es que sigui indispensable però hauria de ser catalana o com a mínim que parles el català habitualment, ell ja us dirà el per que.

Com que no volem saturar-l’hi la bústia i seguint les mateixes passes que amb el cas anterior, les interessades podeu posar-vos en contacte amb una servidora de vosaltres mitjançant un e-mail (meritxellsalip_serret@hotmail.com) i jo l’hi reenviaré a ell, podeu enviar també fotografies, vídeos, etc...promocionant-vos.

Vinga noies, que en Jesús us espera!!!!!!!

************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

23 Comments:

  1. LlunA said...
    Oh! Molta sort i que trobi algú ben especial!
    Clint said...
    i després dius que sóc jo el que esta malalt de blocs...sí és que! jajajaja a la que et despistes ja l'has liat tu!
    Striper said...
    Ja las vengut be ja pero no m'acaba de fer el pes. Petons Guapa.
    zel said...
    Si em juren que et tin aquí al davant fent "d'alcaueta", o de "casamentera" no m'ho crec!!!!
    Et passo una foto i em busques vacances pagades al Carib? Va, sispli, que estic cansada... Jejeje, estàs que te sales!!!!
    Jo Mateixa said...
    Gràcies LLuna bonica, a veure si hi ha sort i trobem, una xicota ben xula per en Jesús!!!!

    Jajajajaja, ja saps que en soc molt de lianta Clint, però sempre miro de fer-ho amb la més bona de les meves intencions.

    No se per que però ja m'imaginaba que no era el teu tipus Striper, ves per on :-P

    Calla, Zel guapa, calla, que ahir em deixen un comentari des d'un bloc que es veu que son professionals i s'hi dediquen, que em volen treure el puesto nena, això no pots ser!!!!!!, jejejejeje
    helena said...
    He d'entendre que t'has montat una agència matrimonial com a hobby o alguna cosa similar? Uppppssss

    Té cara de ser bona persona, la noia que el pesqui tindrà molta sort!!

    Ja ens explicaràs com va el tema.
    David JB said...
    Uohjó, un dia et demanaré que em busquis a mi parella, però pel moment me les apanyaré jo tot sol.

    D'aquí al Diario de Patricia per fer de presentadora, res eh, que la Patricia plega el juliol, t'hi pots posar al seu lloc.
    Jo Mateixa said...
    Jajajaja, no, no helena, no he muntat cap agència, però fa temps vaig buscar una xicota per un company blocaire i mira, ara m'ho han demanat de nou, però escolta....que si surt be podr que m'hi possi en ferm a treballar-hi, jejejejeje

    Ja saps que soc aqui per el que faci falta David, tu busca xicota i si no t'en surts fem un Volum 3 i llestos, jejejejejeje, ara que fes servir la teva mirada de videos i te les emportes de cap nen!!!! :-)
    Jesús said...
    això té certa gràcia, d'una conversa amb la Txell en plan "no seràs capaç"...amb tot em demana una foto i jo penso "va, envia-li" i pensant "és per seguir el joc" i de cop em trobo un post al meu bloc que em diu "has mirat el meu bloc"....i jo que pensava que era tot un farol i no, obro i m'hi veig, mmmm, bé, ja que hi som...a veure noies, no li fareu un lleig a la pobre Txell que més que vocació de "celestina" té ganes d'aconseguir miracles, hahahaha
    Jo Mateixa said...
    A momi Jesús que es tard i demà t'has de llevar d'hora, vingaaaaaa vaaaaaaaa.

    Jajajajaja, un petonas guapu!!!!
    Jesús said...
    ja ho veieu...i jo que m'anava a vendre una mica i la "mama" Txell m'envia a dormir,...bé, què hi farem?
    Bona nit!!! (per cert, no mossego, heheeh...o sí?)
    Martha! said...
    em sembla molt bé aquesta petita campanya que estàs fent!!
    un petonet maca
    Jo Mateixa said...
    Jajajaja, ets un cas com un cabas Jesús si es que jo ho deia per que desprès no rendeixes durant el dia...com jo, que com no vagi a dormir ja demà no m'aguantaré dreta :-S

    Nanit!!!!!

    Moltes gràcies Martha! :-)
    Mikel said...
    Ets una autentica Crack!!
    Si segueixes aixi et sortira molta feina eh?? que hi ha molta gent necesitada de parella en aquest mon.
    Jo Mateixa said...
    Coi Mikel em faràs possar vemella, gràcies, gràcies :-)
    Denea said...
    jajajjajajajja!!!!!!!
    pero q celestina!!!!!!!jajajajj!!!!
    i l'altre q es pensava q no era capaç!!brutal!!!
    bueno doncs res, espero que hi hagi sort :D. Un petonet pels dos!!^_^
    Otger Cataló said...
    carai tu ... això sembla la pàgina de contactos de La Vanguardia ...
    Anònim said...
    Hòstia, hòstia, hòstia!!!

    M'he quedat en blanc!! M'has deixat sense paraules...

    COM ÉS QUE NO N'HAS ENLLAÇAT EL BLOC??? Jo que volia veure què hi tenia a dir, ell? (l'enllaç del nom al seu perfil no funciona!)
    Jo Mateixa said...
    Jajajaja, pobre, es que no em coneix gaire Denea, per això dubtaba, em sembla que ja no dubtarà mai més de mi :-P

    No es pas la meva intenció Edu, però com que ja ho hem fet algun cop per aqui....poder si que ho sembla :-P

    Jajajajaja, Núr si ell no m'autoritza jo no puc possar l'enllaç al seu bloc i si que es cert que l'enllaç del seu nom no va al seu bloc...que hi estàs interessada???? Si ho estàs envie'm un e-mail i et passo el seu :-)
    SOLER said...
    Ja tinc ganes de conixer el final...aixo es una verdadera historia fantastica...per dibuixar
    Jo Mateixa said...
    Doncs mira Soler ja ho saps, posa fil a l'agulla i fes-nos un dels teus genials dibuixos :-)
    Anònim said...
    Ieeeeps, bones a tots !!
    Sapigueu que jo vaig ser la primera víctima de la celestina JoMateixa.

    Ànims Jesús, encara que no trovis la noia, coneixeras molta gent, t'ho asseguro ;)
    Jesús said...
    Nur, no cal que la Txell et digui quin és el meu bloc, ja l'has trobat....de fet me l'has comentat i tot...i bé, no és ben bé la plaça que vull, però tot és un principi...jo també he visitat el teu bloc i m'ha agradat força...et sembla que t'expliqui directament com m'ha anat l'examen del D??...apa, que si ara no saps qui sóc, hehehe...per si de cas, pren nota: jesuspalomar.bloc.cat

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column