Camino per un carrer de Barcelona i de cop un taxi, lluny, corro, miro d’agafar-lo i quant poso la mà a la maneta per obrir la porta algú més hi posa la mà.

M’aparto i l’hi cedeixo el taxi – no cal, agafa’l tu – em diu amb una veu seductora, i l’hi dic que no amb la mirada, avergonyida per que no se que més dir-l’hi.

Somriu, em diu adéu amb la ma i puja al taxi, camino carrer avall i el taxi segueix a prop meu - et puc dur a algun lloc? – no se que fer, els peus em fan mal i tinc ganes d’arribar a casa – vaig cap allà – em diu ell.

No, no, em dic internament – si no et fa res vaig tres carrers més avall, et crea algun problema? – fa aturar el taxi i m’obre la porta – no, cap problema.

Tres carrers més avall baixo del taxi, ell s’acomiada del taxista i em proposa un cafè a un lloc molt sensual, molt a prop d’on som.

Sona el despertador, obro els ulls i si, ha estat de nou un somni.

Joeeeeeeer, com em posa aquest paio coi!!!!!!!

************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

17 Comments:

  1. estripanits said...
    Diuen que cal anar en compte amb els somnis perquè a vegades es fan realitat... ;P
    Striper said...
    Coi quin somni. Per cert ho sento pero qui es aquest paio?
    kpitana said...
    quina gràcia, com diu l'estripanits els somnis es compleixen, el meu es va complir dimarts a la nit a Madrid, vaig coneixer el FRANCINO...mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, encara tenc la seva olor al meu nas,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    kpitana
    Ja he arribat..
    Jo Mateixa said...
    Doncs a veure si es veritat Estripanits i aquest s'acompleix :-P

    Que poquet que mires la Tele Striper, si fas click a la foto podràs veure el seu nom i si el busques al Google sabràs qui es :-P

    Bentornada Kpitana!!!!, uauuuuuuuuuuuu, tia, tia, tia, en Francino, això es un home, quin polvo que te el paio per déu!!!!!, jejejejejeje.
    cafeambllet said...
    Tu mateixa, has de fer alguna cosa amb els teus somnis. Tens aquest peazo tio buenorro i nomès sommies que et convida a un café???? has de posar-hi més chicha dona, que es un somni i en els somnis passa de tot!!!
    Muacks!!
    Mestra Lluna said...
    ummm, veig que no soc a l'unica a la que en Risto li fa un tilin especial. M'encanta per la forma que te de dir les coses entre cínica-irònica-sádica. Té el seu punt.
    Petonets Txell maquisima.
    estrip said...
    aquest no és aquell que fa veure que té tanta mala llet? o em confonc?
    LlunA said...
    jajajaa Super somniiiiiii, és el Risto, oi?
    Mmmmmm jijij
    Rita said...
    El que no entenc és que el somiïs tan amable. Sempre que l'he vist ha estat posant-se amb algú i menyspreant-lo.
    A mi m'agraden més dolcets, la veritat... ;)
    Petons, maca!
    zel said...
    Mira maca, jo la setmana passada, en somnis, en vaig conéixer un que encara recordo...més aviat el petó de somni...però, lamentablement, era això, només un somni...merda...
    helena said...
    Doncs si que posa si!!! jejejejeje

    Aquella veu dura i seca de dominador, i aquella mirada penetran i hipnòtica de "ve pa-cá morena que t'arrambo" jejejejejejejejejeje

    Si el pitjor és que tot i èsser un cabronàs, el tio té raó en el 90% de les coses que diu (el que passa és que les maneres que té avegades...).
    Joana said...
    Jo ja era a dins del taxi! catxis!
    Bona nit wapa!
    Clint said...
    un cafè...sí i vaig i m'ho crec! jajaja marranota!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    a mi no me gusta este chico..la verdad lo recuerdo con el pelo largo y me hace gracia..pero sobre gustos jajaja eso si de sueños hechos realdad con chicos guapos ..buenooooooooo tengo una experiencia increible¡¡¡ habia una banda en uruguay de música..un chico super guapo cantaba y hacia percusion..siempre lo veia en la tele..era verlo y colgarme a mirarlo..todas me decian que parecia boba cuando lo pasaban y la de veces que soñaba con el, despierta, dormida como fuere...10 años mas tarde un dia llevando al teo a la guarderia lo veo pasar quede dura¡¡¡¡¡¡¡¡¡ y el tio ahi mirandome..no podia creer..al dia siguiente voy a la panderia..y entra el tipo..yo me pido una tarta de manzana que me enantaba y me voy mareada de tanta emoción¡¡¡¡ y corriendo a contarle a una amiga...Que me llamo de tonta hacia arriba por no haber dicho ni ay¡¡ Pero no me arrepiento porque unas semanas mas tarde yo acababa de dejar al teo en la guarderia, iba corriendo hacia mi trabajo y veo que viene de frente hacia mi..y me dice "Te invito una tarta de manzana como te gustan?"¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ahhhhhhhhhhh ahhhhh que casi me pilloooooo...Suerte que con la emoción no me olvide que estaba casada y todo eso jajaja, se que me eche a reir, de nerviosa o de que.. y nada e dije que gracias, que me parecia muy guapo, pero que bueno no podia, y estuvimos charlando un montón, llegue tarde al trabajo...me dió su teléfono, nunca me anime a llamar..pero fue la sensación de "si hubiera querido.... tenía el sueño cumplido"

    Uhhhhh me pase quedó largo..pero supongo que en mi ya no te sorprende jajaja un beso y disculpas¡¡¡
    Jo Mateixa said...
    Jajajaja, CafeambLlet ja ho faria ja, però el meu despertador no em deixa :-S
    Petonasos bonica!!!!

    Ei LLuna Nova quants dies, tot be????, doncs si noia si, a mi aquest paio em posa moltissim, te un morbo que buffffff :-P

    No et confons no Estrip, jejejejejejeje

    Si LLuna si, es el Risto Mejide de OT :-)

    Rita a mi també m'agraden dolcets, tendres, mimosos, però aquest tio...el morro que l'hi posa a tot, el desparpaju, la mala llet que te em fot com una moto, jajajajajaja.

    I qui era l'afortunat que et besaba Zel??, per que segur que el que tenia sort d'estar amb tu era ell :-) guapaaaaaaaaaa.


    Jajajaja, molt bo això de la morena Helena, espero que si algun dia m'el trobo em digui castanya però bueno, jo ja em deixaria arrambar per ell, a que tu també?? :-P

    Jejejeje, doncs Joana....perdona però jo no t'hi vaig veure, dona, t'haguès convidat a un trio, vull dir, al cafè :-P

    Que si Clint, que nomes va ser un cafè...vaja, intencionadament era un cafè, si no m'haguès sonat el despertador no se pas que l'hi faig jo a aquest paio, bufffffff :-P

    Bonica Andrea oi tant que estic acostumada als teus comentaris llargs i saps que m'encanten :-) encara tens el numero d'aquets home....per que no el truques???, allò, com a anecdote i desprès ens ho expliques :-) que bonic debia ser tenir aquella sensació de poder-lo tocar, la llàstima es que NO VAS VOLER (tontinaaaaaaaa), jejejejeje, res, res, tu sigues fidel al teu home, jejejejejeje. Petonets bonica!!!!!
    Puji said...
    Tia! El Risto!? Ara veig clar que era un somni, perquè en la realitat t'hauria dit: este taxi es mi producto y tu no vas a subir en él.
    Jo Mateixa said...
    Jajajajajajaja aix Puji no he explicat la continuació del somni (que ha seguit aquesta nit) per que tinc un bloc apte per tot el public, però ja et dic jo que el taxi no ens calia per res i al final el producte a acabat siguent ell :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column