Per tots aquells que en algun moment de la seva vida necessiten cridar....


*************************************************************************


Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.


9 Comments:

  1. Striper said...
    Doncs cridar i alleuguera la tensió es bo cridem en contra de totes les injusticies d'aquest mon.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Hauré de fer com les noies AL SON DE UNOS TACONES i premiar a qui comenti el primer, la cosa està en que acapararies tots els premis, quasi be sempre ets el primer!!!!, jejejejejejejeje.
    Denea said...
    m'encanta aquesta cançó de Jarabe de Palo, es preciosa, perquè tots necessitem fotre un bon crit a vegades :)
    un petonas i crida tant com vulguis!!!!^_^
    kpitana said...
    CRIDAR!!! em consider una gran cridadora.

    De vegades no val la pena cridar millor fer-se sentir.

    kpitana
    Antoni Esteve said...
    Ningú te dret a tapar-nos la boca, cal lluitar per no deixar que ho facin, ni aquí ni cap altre lloc.

    petons!
    Mikel said...
    gran gran gran canço!!!
    Abogadaenbcn said...
    CRIDAAAAA
    LlunA said...
    Cridar...sempre s´ha d´intentar cridar abans no ofegar-se amb problemes...abans d´ofegar l´ànima.
    Ays però aquesta foto em possa tristona...
    Jo Mateixa said...
    Alguns de vosaltres m'heu enviat e-mails per dir-me que la foto no es la millor, que fa por.

    Em sap molt de greu i no voldria que ningu s'enfadès, però les fotos i el que escric es el que jo vull i lamento moltissim si algú s'ha sentit molest, ofes o l'hi ha donat mal rotllo, no ho he fet a posta.

    Simplement la vaig veure i la vaig identificar rapidament amb el que volia dir, per això no em vaig parar a pensar en si a algú l'hi podia fer mal veurela.

    De nou us demano disculpes.

    Cridar sempre es bo, de tant en tant, per mil motius, per mil curcumstàncies, però recordeu que abans de cridar cal contar fins a 10 i sobretot dialogar.

    Petonets i abraçades per tots!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column