Em pregunta la Zel com es pot fer un de la Ponferradina, aixxxx xicoteta, però de debò te n’hi vols fer??, mira que els colors poden no t’agraden, segur que a la Tarambana no l’hi agradarien per no convinen amb res, i na Kapitana i al seu Gaspar segur que tampoc els hi agraden.

Creia recordar que ja havia penjat l’escut, be doncs, aquí el teniu de nou:


I la bandera:



Òbviament els colors no son els millors, blaus i blancs...com l’Español (ho sento, per mi aquest equip sempre durà una Ñ, que no es pas un equip català com per posar-l’hi la NY).


Us deixo la seva web, podreu trobar-hi les alineacions dels últims partits, fotos de galeria, l’himne, qui forma el cos tècnic, tot i més

AQUÍ.


I si del cert algú més es vol fer simpatitzant d’aquest equip que m’ho digui, que ja sabeu que a mi em costa ben poc organitzar un sarau d’aquests.


Nota 1: Si entreu a l’apartat de SIMBOLS, podreu veure l’escut, la bandera, l’equipació i l’himne... doncs be, l’himne us el podeu descarregar en MP3....

Nota 2: A veure on te el Barça el seu himne per descarregar amb MP3 i la lletra en la seva web eh, eh, va, vinga, vinga, on???????

Nota 3: Si en Guardiola fa de mister deixo de ser culé, ho sento. Qui vulgui saber els motius que l'hi ho pregunti a mun germà.

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!


Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

17 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Que se m'oblidaba, MOLT BON CAP CAP DE SETMANA i QUE GAUDIU DEL DILLUNS TOTS AQUELLS QUE POGUEU, OJITO A LA CARRETERA, I US VULL VEURE PER AQUI COM A MOLT TARD DILLUNS AL VESPRE!!!!!!!
    menxu said...
    Jo Mateixa said...
    Menxu: Si senyora, amb dos ovaris, tu si que ets del Barça...quin greu em sap que tingueu el Guardiola de nou entrenador :-(

    Veig que saps fer servir prou be internet per buscar informació, així doncs, on te el Barça a la seva web la lletra del himne??? :-P

    Petons maca!!!!
    Clint said...
    Txell! ara sí que sí! definitivament t'has quitao? (en el fons no m'ho crec!)

    Que vagi bé el capdesetmana i dilluns i totplegat!

    petons!
    menxu said...
    "quin greu em sap que tingueu"
    Tinguem?¿?¿ No dèies eres tan fanàtica del Barça i el portaves tan al cor? O_o

    L'himne se'l sap tothom, no fa falta escriure'l.
    Anna Tarambana said...
    A veure.. ja ho diuen, ja! Que si res li escau.. posa-li blau! ;9 :P

    Molt bon cap de setmana! Una abraçada!
    kpitana said...
    ei que "el blau grana al vent" sempre va be amb tot, amb texans, amb faldilla negre, calçons negres, blaus, granes, amb el groc..i les retxes fan grossa i sobre tot si duen blanc encara més.
    El meu fill ahir quan el vestia per anar a l'entrenament de futbol em diu - No em posis la camiseta del meu equip, vull la del Bojan així veuran que som del Barça...si senyor amb dos collons...(queda malament ja ho se!!)
    Per aquí esta fent el diluvi universal i això que en el meu poble aquest cap de setmana es festa...BON CAP DE SETMANA
    kpitana
    kpitana said...
    expliquem perquè no t'agrada el Guardiola??
    També tenc el meu perquè no m'agrada, però segons el meu xivet es una collonada de les meves....

    ei jo tampoc crec que siguis del Ponferradilla aquest eeeeee?

    kpitana
    Striper said...
    Carai com esteu amb el futbol.I per cert que el que fa que un equip sigui Catala o no?
    Jo Mateixa said...
    Clint: Cadascu es lliure de pensar el que vulgui, no??, per tant pots pensar o creure que ja no soc del barça o que encara ho soc, ves que no en faci un concurs d'això :-P

    Bon cap de setmana llarg!!!!

    Menxu: deus voler dir que tothom que es català es sap l'himne, oi??, per que clar, aquells negrets del senegal que porten les samarretes del eto'o també se'l saben oi??? El meu home no s'el sap, en canvi el seu fill de 4 anys si, curiós.

    El Barça es l'equip dels meus amors, fins que en Guardiola va decidir governar el vaixell, ho sento.

    Tarambana: Bonica, jejejeje, com va el niu, piu, piu????? Bon cap de setmana!!!!!!

    Kapitana: Em sorpren moltissim la bojeria que es el Barça per la vostre familia i ei, que em sembla collonut eh, e que passa es que quant perden llavors venen els plors, els no sopar, els cabrejos, etc...i no slsament els menuts, els grans també ho hem fet algun cop que altre, oi??

    No, no penso explicar per que no m'agrada en Guardiola, ja he dit que si algu ho vol saber ho pregunti a mun germà, ho sento bonica :-(

    Striper: En l'exemple que he posat jo era clar, la Ñ o la NY :-)
    kpitana said...
    Ei que no estem tan bojos pel Barça com tu creus...ens agraden altres coses i mai he plorat per un partit perdut o guanyat i mai he perdut la gana darrera ells, per favor.
    L'únic que no veig es un Madrid-Barça em poso molt nerviosa. El meu fill és culé per que el seu pare es culé, tampoc va plorar i va sopar i dormir ben tranquil..no arribem al fanatisme.
    El que segueixo amb devoció son els partits del meu fill els diumenges dematí, es un plaer veure com xuta i fica gooooooooooool fent l'avió això si que m'emociona.
    Joana said...
    Bon cap de setmana plujós.Aixxxxx que a Girona tenim el Temps de Flors :(
    cafeambllet said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Anònim said...
    i el meu comentari d'ahir??? on para???

    bé, jo ara venia per a dir-te que tens una coseta al meu blog... però afegiré també que a mi si que m'agrada el Guardiola... però no pel seu joc de cames ni res d'això (jo de fútbol ni papa, oiga) però m'agrada ell, en si.

    Petons, guapppppa!!!
    David JB said...
    No t'agrada el Guardiola? Doncs a la ex-feina a Telecor tenia una companya que era molt del Barça, però molt, i estava enamoradíssima d'en Guardiola, bé, a part del seu novio. Que un dia va venir el Guardiola a Madrid per fer no sé què, i ella que se'n va anar allà a veure'l, vamos, que estava (i estarà, encara, imagino) boja per ell.

    I jo, doncs ho sento, però la Ponferradina no em crida... si no em crida l'Alcorcón, que a veure si baixa a tercera, menys un equip de tan lluny.

    Seguiré sent del Barça. Que vagi bé... i què passa, que dilluns és festa allà? Quina festa és? Algo religiós em sembla, no?
    Striper said...
    respecte a la ñ o ny , estic d'acord amb tu pero per curiositat vaig entrar a la web de l'espanyol i oficialment es Espanyol.
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: Doncs noieta jo he plorat molts cops i he perdut la gana gràcies a ells en diverses ocasions, poder es que soc molt del Barça i no tant poquet com jo creia :-P

    Joana: Ohhhhhh, be, com a mínim les flores es regaran, no??, aqui no ha parat desde dijous al vespre, va de conya per la sequera pero ja cansa tanta aigua cony!!!!

    Palito: Ja he vist el premi de casa teva bonica,moltissimes gràcies!!!!!!!, ja t'el pots confitar en Guardiola si vols, jejejejejejeje.

    David: Noooooooo, no m'agrada en Guardiola, que passa que com que sempre ha sigut del Barça ha d'agradar a tothom??, pos norrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-P

    Es la segona pasqua, i es veu que tenia que ser festa la setmana passada, sumada al pont que ja vam tenir, però algun simpàtic en algun moment va canviar el calendari, seria del PP, segur :-P

    Striper: Ohhhh, com m'agrada que feu servir el google per buscar coses importants, anda que tu també, tela marinera :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column