Aprofito ara que no fan res interessant a la TV (cagunlaputa, el Madrid ens ha marcat el 2n ja) per dedicar-me a donar les gràcies per els premis obtinguts i a repartir els meus, que ja m’imagino que la majoria els deveu tenir però es que caram, es allò de trobar un momentet per donar-los.

En Joan Martin fa uns dies em va atorgar el premi DARD (moltissimes gràcies!!!!!!!), un premi que es concedeix als valors que cada blocaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades.

I jo l’otorgo a:

1.- La Zel, mestressa de l’Ara Mateix , per que es una lluitadora nata, per que tot el que fa, si més no en el mon blocaire, ho fa amb convicció, amb ganes, amb força.

2.- Al Veí de Dalt , per que quant no es un llibre es una pel·lícula, quant no es una Història Veïnal, vaja, que s’entrega amb cos i ànima a fer-nos arribar l’oci i la cultura a tots. Ja se que ja el tens, però mira, jo te’l toro a donar ala.

3.- A L’Striper, per que cada dia l’erotisme, el morbo, el desig, entra a casa seva i ens permet gaudir-ne, opinar, donar la nostra visió i gent, l’erotisme, el sexe, l’amor també es cultura!!!!!!
*********************************************************************

També recullo un premi de ca l’Striper , el Premi Luz de Gas , aquest no el tinc gaire localitzat, vull dir que no se molt be per que se m’atorga, però es que venint de cas l’Striper deu ser alguna cosa marranota, jejejejejeje, gràcies guapissim!!!!!


Jo el dono a:

1.- Totes les dones que fan brillar el mon blocaire, totes aquelles dones que amb la seva llum ens il·luminen el dia i la nit, a totes aquelles dones del meu entorn blocaire que per elles mateixes son llums, guapissimes, vosaltres us ho mereixeu tot!!!!!

2.- Tots els homes que m’han il·luminat el camí en algun moment determinat, a tots aquells homes blocaires que il·luminen els meus somnis més eròtics i morbosos (ho sento nenes, amb vosaltres no hi somnio), a tots els homes que per ells mateixos son llums, guapissims, vosaltres ho mereixeu tot!!!!!

*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!


Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

10 Comments:

  1. helena said...
    Ole ole moltes felicitats noia!!!
    Jo Mateixa said...
    Helena: Gràcies guapa!!!!!! :-)
    zel said...
    Gràcies formosa dama, tot i que venia a preguntar-te, on m'he d'apuntar per fer-me sòcia de la Ponferradina? Cagumcony...i l'any que ve, amb el Guardi, si és cert, tots al psiquiatre, amb la seva alegria de mena i tot plegat.... Petons! Més petons! Colors de la Ponferradina? És per anar guarnint el blog....
    Clint said...
    tia que acaben de treure a l' Edmilson i ens acaben de fer el tercer! quina vergonya!!!!

    M'agafo una mica del premi aquest de la luz de gas eh! (ara no em diguis que no somies amb mi que em deprimeixo més! ;)
    Striper said...
    Moltes gracies per el premi , i per cert no es pas marranot el de Luz De Gaz es un premi de un blocaire del sur. Petons i bon dia.
    Mikel said...
    quin fart de patir ahir..no hi havia manera de que s´acabes el suplici... ;-)
    LlunA said...
    Felicitats pels premis!
    Jo Mateixa said...
    Zel: En el post d'avui et donc totes les respostes a les teves preguntes :-P

    Clint: Somnio amb tu eroticament cada nit home, però no l'hi diguis a qui tu ja saps i no, no estic parlant de Lord Voldemort, jajajajajaja.

    Striper: Ja ho se home ja ho se, ho deia basicament per la temàtica del teu bloc :-)

    Mikel: Santa paciència la teva xaval!!!!!!! (jo em vaig empassar fins i tot el putu paseillo)

    Lluna: Gràcies bonica!!!!!!
    El veí de dalt said...
    Gràcies, carinyo. Sempre és un gust venint de tu!
    Jo Mateixa said...
    Veí: sempre es un gust poder-l'ho donar a gent com tu :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column