100% Ateneu Santboià. Que hi veieu?


Això no es una proposta com la dels Relats Conjunts, simplement voldria saber que hi veieu.

Actualització 27/05/2008 13:10...demà hi haurà joc, d'aquells d'enigmes i serà....ben curiós :-P



*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

20 Comments:

  1. Robertinhos said...
    una rosa, un foc de passió
    Jo Mateixa said...
    I alguna cosa més Robertinhos??
    menxu said...
    L'arale jugant amb el Doraemon!
    És broma:

    - Un lliri on s'envà volant el polen
    - Una dona tenint la regla (amb faldilles i al revés)
    - Una penetració
    - Una copa amb un misto cremant dins
    - Aigua i foc
    Jo Mateixa said...
    Collons Menxu...d'això en dic jo una dona amb imaginació, genial!!!!!!

    Jo no hi veia tantes coses, però m'agrada pensar que vosaltres si :-)
    kpitana said...
    el primer que he vist ha estat
    - Fum del colors
    però desprès he anat mirat amb uns altres ulls i he vist
    - una flor vermella
    - una copa de vi
    - aigua i vi en l'aire
    kpitana
    Jo Mateixa said...
    Molt bona visió Kpitana, veig que tu també tens molta imaginació, cada cop us apropeu més al que realment es, si més no, al que diuen que es en el nom autèntic de la foto :-)
    rosa said...
    una cara de dona xuclant el nèctar de la vida.
    Jo Mateixa said...
    Caram Rosa, tu també tens molta imaginació eh, m'encanta!!!!
    Anònim said...
    ...fum de colors sobre fons negre??

    ...

    hahahahahahahahaha

    Tot i que la dona menstruant cap per avall de la menxu, també m'ha agradat! Amb una faldilla blanca... Va! Em llanço: la Marlin Monroe a la MIR (per la gravetat i tal) amb la regla!
    Jo Mateixa said...
    Bua Núr tia.... tela la teva imaginació, jo em peto!!!!!, jejejejejeje.

    Sou la llet eh, es molt més simple que tot això, però m'encanta saber que feu servir la imaginació d'aquesta manera tant xulaaaaaa, esteu tots una mica pallà, jajajajajajajaja :-P
    Striper said...
    Jo veig un liri amb foc.
    Jo Mateixa said...
    Molt bona la teva imaginació Striper, clar que tampoc ho dubtava eh :-P
    Mikel said...
    el primer que m´ha vingut al cap es la campaneta d´en Peter Pan i encara no se per que....
    Selphy said...
    Un cuadre de disseny super pijo, que no m'importaria tindre a casa en format gegant, on s'hi pot intuir una flor vermella de llarga tija en un jerro de vidre :P
    uri said...
    un clavell o una rosa dins d'un gerro
    Jo Mateixa said...
    Mikel que raret que ets coi :-P

    Selphy i Uri sou els que més us hi heu aproximat, de fet la foto es diu ROSA AMB TIJA DINS D'UN GERRO DE VIDRE

    Molt be!!!!!!! i benvinguts!!!!!
    Anònim said...
    Jo veig una rosa... potser sóc massa previsible? jejeje

    petons!!!
    Jo Mateixa said...
    Palito bonicaaaaaaa quants dies sense saber de tu, anem de cul les dues eh??? :-(

    Doncs si, es una rosa i no es que siguis massa previssible, es simplement que es el que es i ja està, jejejejeje.

    Petonasos!!!!
    Clint said...
    jo veig una flor amb tanga!
    Jo Mateixa said...
    Vinga Clint que tu també tens imaginació, si senyor!!!! :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column