100% Ateneu Santboià. Voluntats

Jo sempre he tingut voluntat d’aprendre, tot i que quant estudiava el pare sempre em deia que feia servir la Llei del Mínim Esforç (mai he sabut on estava escrita aquesta llei) sempre procurava prestar atenció per tal de, com a mínim, pillar el concepte del que m’explicaven.

Ja de gran, la voluntat s’ha unit a la paciència i la paciència m’ha fet ser una mica més condescendent amb segons quines coses.

Aquest cap de setmana se’ns ha espatllat la rentadora, vaig rentar la roba de la feina d’en Hatim dissabte sense cap problema i diumenge vaig canviar els llençols, vaig posar un programa curt que dura ½ hora i apa, espatllada....o no.

Va començar a entrar aigua, i més aigua, i vinga aigua, i no feia res més que entrar aigua, rodava i rodava i entrava aigua i així va estar com 15 minuts, cony no era normal per que si el programa durà ½ no podia estar 15 minuts entrant aigua, no?

Vam parar-la, vam desendollar-la de la corrent i ens en vam anar a Barcelona, tenim un dinar familiar per celebrar els 60 anys de casats dels avis (tant bon punt descarregui fotos ja us ho explico amb més detall).

Quant vam tornar a la tarda en Hatim va anar a dormir una estona per que s’havia llevat d’hora i ahir al vespre treballava i jo vaig agafar el tamboret de la cuina i em vaig apalancar amb el Manual de la rentadora, asseguda allà al davant tot mirant les opcions, els botons....

Resulta que la nostra rentadora te un programa especial per els xandalls i les bambes, un especial per les cortines, un especials per no se que, que es diu no se com (el programa dic)...però no te boto per centrifugar nomes...o almenys jo no el veia.

Quant en Hatim es va llevar, mig adormit i amb els ulls quasi tancats, va venir a la cuina va agafar un altre tamboret i en 30 segons va localitzar el boto de VACIADO – CENTRIFUGADO...

Joder, per que no posa més sovint les rentadores ell??, si sap perfectament on està cada boto!!!!

Cara de gilipolles se’m va quedar, però almenys m’he n’he adonat que tinc voluntat per esbrinar com funciona una rentadora, per que ara ja se que la nostra te un programa especial per fer no se que, que es diu no se com....


*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

14 Comments:

  1. kpitana said...
    estic tan malament un constipat de collons que no puc ni xerrar, estic a la feina i ves per on ara mateix em xerrat de les rentadores de les aixugadores i rentaplats...i de la roba mitg neta mitg bruta que deixen els nostres homes-companys per tot arreu...
    Jo som una negada de les noves tecnologies però som un master amb instruccions d'aparells electrònics així que no som com tu m'agrada saber com funcionen i llegir els manuals abans..bona entrada de setmana GUAPA.
    felicitats als avis quants d'anys dius que fa que estan junts???
    besadetes amb pessics.
    kpitana
    Jo Mateixa said...
    Ai Kpitana i que hi fas malaltona pencant???, vinga cap a casa ya mismoooooooooo.

    Els avis fa 60 anys que es van casar i sumal'hi 6 de festeig (abans es deia així), total, tota una vida, per que tenen més de 80 anys cada un :-O

    Les màquines i sobretot els manuals no son lo meu, m'ofusco i no veig mé senllà, de fet ahir vaig estat tot el dia amb mal de cap per culpa dels nervis de que la puta rentadora no funcionava :-S

    Petonets dolça i cuidat molt (i que et cuidin els de casa eh!!!!)
    Striper said...
    Doncs ja estas mes a prop de tenir un master en rentadores.
    DooMMasteR said...
    Don't worry! Be happy!
    El veí de dalt said...
    Però no érem els tios que no sabíem fotre res de res, a casa!
    Anna Tarambana said...
    JAJAJAJA! M'has recordddat a mi fa ues setmanes davant el rentaplats!!!

    Jo , ja em perdonaran, trobo que els llibrets d'instruccions no són massa clars!
    gatot said...
    digues que sí, txell: no serveix de res que en ZP posi la meitat de dones al gobierno de la nassión si els que fan els llibrets d'instruccions segueixen sent el 100% homes! :D

    (per cert... has provat a emportar-te el manual al llit -quan hi ha en Hatim- i que te l'expliqui allà? diuen que aprendre jugant... sempre entre més bé!!! :P)

    petons i llepades sense instruccions!!!
    LlunA said...
    jajajaja"el apasionante mundo del electrodomestico"...jo em barallo però ho aconsegueixo i no per paciència ni res...per collons!!! jejeje
    Rita said...
    Hahahaha Ahir vaig estar jo amb el del rentavaixelles, perquè s'encenia un llumet que no sabia perquè servia. Però el vaig trobar eh: faltava abrillantador!
    Petons, maca!
    David JB said...
    Fa un temps deien a la tele, que encara, gran part dels homes, no saben posar una rentadora. No ho dic com dient que tu no saps posar-la, ni tampoc que tu siguis un home. Ho dic, perquè em va fer gràcia aquesta notícia.

    Segur que cada cop les rentadores tindran més programes i més coses rares, però, no sé, jo la meva, la sé posar i tot, i em renta la roba i punt, que és el que jo vull, i ho fa bé i ja està. I no em va costar gaire endevinar com es feia. Per això em va estranyar aquella notícia, perquè engegar una rentadora no és un secret, ni és tan difícil de fer.

    I mira, almenys ara ja et coneixes la teva rentadora a la perfecció, després de llegir-te tot el llibretó d'instruccións.
    Jo Mateixa said...
    Doncs segurament si Striper, jejejejeje :-P

    Juasjuasjuas, gràcies, gràcies Dommaster :-)

    De fet les estadistiques no enganyen Veí aixi que no cantis victoria abans de temps :-P

    Ja ho pots ben dir ja Tarambana, ja ho dic que s'ha de fer un master!!!!! :-)
    Jo Mateixa said...
    Aixxx Gatot, carinyu, a mi en Hatim al llit m'explica altres coses i a més son teorico-pràctiques :-P

    Esta clar LLuna la paciència en aquests temes es primodrial, jejejejeje.

    Apaaaa Rita, m'has fet recordar que he de comprar sal pel rentaplats!!!!!!!!

    Tu es que ets un penjim, penjam David, jajajajaja, i el dia que hagis de posar un programa que et faci allò per rentar allò altre que??, no en sabràs, però no t'amoïnis, jo seré per aqui per ajudar-te, jajajajajajaja.
    Clint said...
    Doncs mira, tu rentes i ell centrifuga! tot arreglat!

    Ara bé, deixa de tragar aigua que estem de sequera!
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja, ets un cas Clint, ets un cas, jajajajajajaaj

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column