100% Ateneu Santboià. STOP


Avui toca passejar, però no per una plaça o un bonic poble, no, no, avui toca que el Barça faci el paseillo de campió al Madrid, i jo em pregunto...

a) on està escrit això??
b) vull dir, hi ha alguna norma que tingui la FIFA en quant a que s’hagi de fer això???
c) l’equip es pot negar a fer-ho???
d) queda lleig que nomes l’hi facin al Barça però el Barça als altres equips no???
e) a quina hora comença El Pianista a TVE???
f) per que les mandonguilles amb sèpia no m’agraden???
g) per que enyoro molt a un amic???
h) per que enyoro la llibertat???
i) per que tot plegat es així???

Segueixo molt liada a la feina...., espero que vosaltres disposeu d’una mica més de temps...., necessito un pont llarg....apa, vagi be....


***********************************************************************


Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

14 Comments:

  1. rosa said...
    no t'encaparris amb allò on no arribes.
    jo també necessito unes bones i llargues vacances...
    -el barça..una merda
    -les mandonguilles amb sèpia..a mi m'agrades..però si a tu no ja et faré una altre cosa.
    -anyorar a un amic..jo també anyoro un.
    -referent al pianista no et puc imformar....
    -enyorar la llibertat...jo també l'enyoro a estones.

    un petó
    Mikel said...
    no esta escrit enlloc , de fet l´any 92 els perikus no van fer el passadis al barça campio d´europa i el barça en resposta li va fotre un 0-4 a Sarria.
    Heleia said...
    Aix noia la vida es així...
    El pianista a les 22
    Puji said...
    No està escrit enlloc, però és de senyors.

    I a més d'un i de dos el feia fer el paseillo de genolls i amb una bossa de cigrons (crus) lligada a les ròtules.

    No et facis tantes preguntes que no és bo.
    David JB said...
    No hi ha cap norma que digui això del pasillo, però es fa per tradició, imagino, i quedaria lleig que el Barça no ho fes al Madrid, quan aquest sí ho ha fet alguna vegada, em sembla.

    Tot i així, tant fa, que es fotin i a fer el pasillo, per fer la temporada que han fet.

    I doncs per mi et regalava el dia 15, que és festa a Madrid, i també el 16, i així tenies un pont perquè descansessis.
    robelfu said...
    Hola guapa , doncs és veritat sempre ens quedarà "El pianista" si les coses es posen lletges.
    un petó.
    Robertinhos said...
    any 88, el Barça li fa el pasillo al Madrí en el Bernabeu. any 91, el Madrí li fa el pasillo al Barça...en el Bernabeu! . any 08, el Barça li fa el pasillo al Madrí en el Bernabeu

    seguint la norma,

    any 11, el Madrí li fa el pasillo al Barça en el Bernabeu

    Per cert, no compris el Marca demà!
    uri said...
    osti, et vaig fotuda!
    encara que sigui d'una cançó hi ha una frase que m'encanta:
    "la vida és bonica, però de vegades complicada... tan se val!"
    a mi també m'agraden les mandonguilles amb sèpia...
    salut!
    kpitana said...
    nina no et facis tantes preguntes no es bo per la neurona.
    Jo compraré Osasuna-Mallorca no he mirat mai un Madrid-Barça ni un Barça-Madrid no puc...
    El meu home que tu saps que es culé culé, està molt tranquil diu que farà zaping d'aquest amb altres teles i si guanyem be i si perdem també.. Tenia més morbo el partit si el Madrid hages perdut diumenge..
    El pasillo a mi amb pareix bé si el Barça fos campió a ca'n Madrid ja m'agradaria jo que es fes..i a tu NO??
    KPITANA
    Striper said...
    Lo del pasadis si ha passat al reves es fet, lo de avui es un signe de esporivitat no pas de sumisio, ni de cap tipus de alegoria politica.
    LlunA said...
    nena que dilluns 12 torna a ser festa!!! Petonets
    Anònim said...
    a) no ho sé pas
    b) suposo que la FIFA té coses més importants a fer (o no...) que establir en normativa qui li fa el passadís a qui.
    c) espero que no s'hi puguin negar, perquè s'ho mereixen!
    d) no sé si és lleig o no, prò, actualment, el barça es mereix passar pel tub i fer el passadís.
    e) ni ho sé, ni ho vull saber! vaig veure l'escena que el nen es queda atrapat a l'hora de passar el mur i he decidit que és una pel·lícula que no em cal veure.
    f) potser perquè és una barreja extremadament embafosa? segurament hi ha també patates i pastagana i tot d'altres coses que ho carreguen i fan que sigui un plat impossible de digerir en el temps de digestió considerat normal per a l'ésser humà.
    g) perquè, si no l'enyores, és que no és prou important per a tu. enyorar és bo.
    h) normalment enyorem les coses que no tenim a prop. tot i que també enyorem les coses que no ens adonem que sí que tenim a prop.
    i) perquè, si no, seria aixà!

    i no treballis tant, que els excessos no són bons!!
    petonets, buniketa!
    helena said...
    a) on està escrit això?? en le vent potser...
    b) vull dir, hi ha alguna norma que tingui la FIFA en quant a que s’hagi de fer això??? jo crec que és un costum de submissió masclista i fetichista, el campió necessita sentir-se l'amo
    c) l’equip es pot negar a fer-ho??? soposo que si però soposo que com totes les rebelions negar-se és una mica suicida, mediaticament parlant....
    d) queda lleig que nomes l’hi facin al Barça però el Barça als altres equips no??? ah! jo pensava que era un costum "futbolero"...
    e) a quina hora comença El Pianista a TVE??? a les 22:00 però millor agafa una peli de dvd que aquesta fa patir molt...
    f) per que les mandonguilles amb sèpia no m’agraden??? Ni idea...
    g) per que enyoro molt a un amic??? perque ÉS el teu amic, jo també m'anyoro molts cops aiiinnsss
    h) per que enyoro la llibertat??? perque com jo estàs fins el monyo de currar pels demés i que asobre els soni a pluja... soposo vaja a mi hem passa ara mateix tinc "sindrome del canari"
    i) per que tot plegat es així??? ppppppppffffffffffff ai no li donis més voltes que dilluns és festa...
    Jo Mateixa said...
    Digueu-me gilipolles però servidora s'ha empassat el "paseillo" i està veient el futbol mentre escric al Bloc, em sembla que aniré a dormir, total, per el que faran aquests dropos.

    Ala, bona nit a tothom!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column