Moments


Hi han .... en que un es fa diverses preguntes, preguntes que el porten a diferents .... de la seva vida, i un cop vistos aquests .... s’adona de que les preguntes tenen una llògica abstracte, possiblement igual que aquest post i que els .... viscuts.

Hi ha .... en que un no cal fer-se preguntes, només cal que miri al seu voltant i veurà que els .... màgics ja no ho seran, per que, qui més o qui menys, ja no creu en la màgia dels ....

Que tingueu molt bona setmana!!!!!!

PD: Encara que tard, FELICITATS A TOTES LES MARES DEL MON MUNDIAL!!!!!!

15 Comments:

  1. David JB said...
    Hi ha moments per a tot, i cadascú fa que siguin màgics o no.

    Et desitjo moments molt bons aquesta setmana que comença de seguida ;)
    SOLER said...
    Que tinguis una setmana plena de moments magics...i si no arriba la magia, ja saps on som els blocaires.
    zel said...
    Hola, bona setmana, cuida't, quants desigs acomplerts, que bé que tornes a ser molt i molt tu...No sé que ha fet la Ponferradina, però els meus, ehhhh, han guanyat per 6 a 0, apala! Petonets!
    Striper said...
    Jo malgrat tot encara crec en la magia, per que a vegades la trobo al reco menys esperat.
    Robertinhos said...
    jo sóc mag, totes m'ho diuen! jajajaja
    kpitana said...
    Nina que tenguis una bona setmana...la màgia!!! qui la trobi que me'n doni un tall que em fa molta falta.
    La màgia la veig dia si dia no en els ulls dels meus petits.(que bé que ha quedat!!!)
    kpitana
    Mikel said...
    tots els moments s´han de viure intensament , per que nomes son moments!!! ;-)
    Anònim said...
    oHola guapa!! Jo també et desitjo una bona setmana!!!

    Hem sap greu no haver dit res abans però se'm va "morir" l'ordinador i fins que no he tingut el tema arreglat....(sort que tinc un tècnic a casa!!!) a veure si aquesta setmana publico alguna cosa... i lo del concurs de noms (tot i que els noms ho tenim bastant clar no ho descarto, però m'hi donaràs un cop de mà, oi?)

    Petons!!!
    Rita said...
    Bona setmana, bonica! :)
    Joana said...
    Pots estar-ne ben segura, Jo mateixa...Hi ha moments màgics i gaudir-los només depèn de tu.
    Que tinguis una bona setmana i algun moment d'aquests, que no vol dir sexe ojo! Bé vull dir de sexe molts, però altres moments!
    Striper said...
    Pasa per casa meva!!!
    LlunA said...
    Moments per tot...moments, mil.lions de moments...ens hem de quedar amb els moments de somriure i tornar a creure en la màgia. Com quan erem petits.(encara que nomès sigui per un moment)
    Anònim said...
    ostres! com m'ha agradat aquest post de buits! molt original!

    pel que fa als moments... a vegades m'agrada recordar els més dolorosos per veure com els he superat i com han quedat enrere. m'agrada avaluar-los i sobretot m'agrada pensar que si em tornessin a trobar em farien menys mal.

    i els moments feliços que encara ara m'arrenquen somriures enormes o fins i tot alguna riallada escandalosa...

    tothom em desitja bons moments per aquesta setmana... doncs jo et demano que diumenge al vespre ens n'expliquis un de ben maco que t'hagi passat en aquests 7 dies!

    petonets, bunika! i bons moments, és clar! :D
    Jo Mateixa said...
    Dessitjo de tot cor que els vostres Moments en algun Moment siguin màgics com ho han estat alguns dels meus meus.

    Avui, demà, sempre, per que vosaltres si que us ho mereixeu.

    Petons i abraçades a dojó!!!!

    PD: Per que poguem compartir més moments blocaires :-)
    Andrea ....de acà y de allà said...
    si la vida son momentos..la de verdad son esos pequeños momentos.....gracias por el saludo d elas madres¡¡¡¡

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column