Impressions + Resultants = Vida??


Aquest mati en llevar-me he tingut la impressió que:

a) Faria un bon dia.
b) No podria quedar-me a casa.
c) Em compraria una cosa, un caprici.
d) Faria el “perru” una bona part del dia.
e) Faria becaina.
f) La meva vida canviaria.

Resultants:

a) Correcte, ha fet un dia collonut solet, brisa, mmmm, un dia perfecte.
b) Correcte, feia massa bon dia com per quedar-nos tancats a casa.
c) Correcte, fins d’aquí a uns 7 dies no ho tindré, però jo ja m’ho he comprat.
d) Correcte, quant hem tornat de dinar m’he espatarrat al sofà.
e) Correcte, quant m’he espatarrat al sofà m’he quedat fregida.
f) ...està per veure.

De 6 impressions, 5 s’han acomplert, el promig no està malament, no?

16 Comments:

  1. Agnès said...
    I què t'has comprat?
    Jo Mateixa said...
    Agnès: D'aquí a 7 dies t'ho ensenyo, si?? :-)
    Striper said...
    Me has deixat amb las ganes de saber el caprici, no si si el canvi de vida pot estar relacionat amb un predictor, i el caprici igual, en tot cas continua dormint.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Nooo, dormint no, que ja he dormit prou, vaig a fer el sopar i a seguir pensant en el meu caprici, aixxxxxx :-P
    jo artin au said...
    Què dius promig? En termes absoluts!! ha estat excel·lent!!!
    Petons.
    SOLER said...
    La vida canvia a cada segon,el canvi que tu esperes, estic segur que si el desitxes...t'arribara.
    Aixi sera un 5 a 0
    Jo Mateixa said...
    Joan Martín: Jejejejeje, gràcies!!!! :-)

    Soler: L'he dessitjat amb forces, però em temo que no s'ha acomplert, ahhhh i no tenia res a veure amb un nen com insinua l'Striper, jejejejejejeje.
    Joana said...
    Au! Com es nota que fas ponting!!!!
    Ulisses said...
    Bona predicció!
    Però és clar, la més dificil (la última) no l'has fet i això li resta mèrit XD

    Salut!

    PD: he tornat!
    LlunA said...
    jejeje me´n alegro molt!!!
    Ayssss que t´hauràs comprat...jeje
    kpitana said...
    això i que t'has comprat?
    ah!! fins d'aquí 7 dies no ho veure!!! aix tu saps que jo no puc esperar, una pista???

    m'agrada aquest post MOlT PoSitIU.
    ai no pensava que tenc de signar.. si soc jo na KAPITANA
    Jo Mateixa said...
    Joana: Si noia si, ja he vist que tu no, em sap greu :-(

    Ulisses: Eiiiii, ja he passat per el teu bloc!!!!! :-) Si noi si, la última no l'he encertada però es que saps que passa??, que tampoc depenia al 100% nomes de mi i es clar, si l'altre persona de qui depen, que no es el que tinc al costat, no fa res malament anem, no creus??

    LLuna: Re nena, re, una xorrada però es més cuca!!!!! :-)

    Kpitana: Espera, espera...jo he dit que us ho ensenyaria???? nooooooo, jo no ho he dit pas :-P

    Paciencia dona, poder ho tindré abans i tot, tot dependrà de...be, ja veure'm :-)
    Robertinhos said...
    ara et fas pitonisa?
    kpitana said...
    ok, esper 6 dies per veure el que vares comprar.
    besadetes amb pessics
    bona setmana per tu!!!
    avui si tenc temps te pas unes fotografies de l'aniversari de la meva petita Caterina.
    kpitana
    Anònim said...
    ostres! jo crec que això de llevar-me d'hora em deixa els instints inactius! no em plantejo com m'anirà el dia, senzillament espero no adormir-me pels racons, sobre el teclat, al metro...

    prò pensa que el fet que fes tan bon dia hi ha tingut molt a veure, eh? hihihi!

    ara només queden 4 dies perquè ens ho ensenyis!! el que t'has comprat... que aquí hi ha cada mal pensat "suelto"...
    Jo Mateixa said...
    Robertinhos: es veu que si noi, es veu que si, jejejejejeje.

    Kpitana: Besadetes amb pessics per tu també dolça, em moro de ganes de vuere les fotos de na Caterina!!!!!!

    Núr: Jo es que els dies que em llevo d'hora no se noia, em sembla que penso massa, jejejejejejeje. Vols dir que hi han gaires mals pensats??, noooooo...que vaaaaaa :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column