100% Ateneu Santboià. La Patufa


Cunyadaaaaaaaaaaaaa, es femella i es diu Patufa :-)

Bon cap de setmana a tothom!!!!!!!!!!

PD: Algú veurà la final de la Eurocopa diumenge????

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

11 Comments:

  1. Anònim said...
    Quina coseta més mona, es petitona oi??, clar, que boba, d'aquí lo de Patufa.

    Bon cap de setmana Txell!!!!
    Toy folloso said...
    Tú, i els peixets?.
    Anna Tarambana said...
    Oh!! Que mona...:)

    Bon caop de setmana, guapa!
    Anònim said...
    L'escola bressol a què em portaven es deia Patufa!!!! aix, quins records!
    És teva, la conilla??? Què maca!

    No... Em perdré l'Eurocopa perquè vaig de concert! Feia molt de temps que ho esperava, prò em feia ganes veure guanyar Alemanya!!! aix...
    zel said...
    Preciosa, jo veuré el partit...per adormir-me... i per veure en Xavi, en Pujol i l'Iniesta, i pensant que ahir n'hi havia 8 dels Països Catalans, i que què farien sense naltros, i que per això no ens deixen marxar... a la porra, qui no es conforma és perquè no vol...Vols un porc? Diga'm de quina edat. i te'l faig arribar!
    Petonassos!
    Striper said...
    I el conillet com li dius? Eurocopa, final?
    Puji said...
    Ja ja! Ja has pillat!

    Sí, veuré la final, oitant! Futbol es futbol
    Clint said...
    mmm és per fer a la caçadora diumenge? jejeje

    jo igual de "refilon" si quela miro!
    Jo Mateixa said...
    Bon cap de setmana La meva ciutat!!!!! :-)

    Jajajaja, no et deixes a ningu Toy Folloso??, jajajajajaja

    Bon cap de setmana Tarambana, oju amb el sol eh!!!!!!!

    Siiiii Núr, es meva, en Hatim me la va portar ahir a la tarda, es més monaaaaaaa i bona i tranquila, i cuca i aixxxxxx :-P

    Jajajajaja precisament per el mateix veure jo el partit Zel, com a mínim si han de guanyar que sigui per que marca algu del Barça, que segur que això els fotrà ràbia als d'allà :-P

    Nooooo Striper, la conilla es diu Patufa :-)

    Que vols dir Puji que ja he pillat??, no ho pillo :-P Per cert, no em facis parlar que tinc un post pendent sobre el nou mister del Barça, m'excomulgareu tots plegats, ja m'ho veig a venir, jejejejejeje.

    Que dius Clint, noooooooooo!!!!!!, espero que la conilla no t'hagi sentit (llegit), quin sustu pobrissona meva :-S Jo també veure el futbol, pero no de refiló no, t'imagines que Espanya perdi??.....buaaaaaaa, brutal!!!!!!!!!!!!! :-P
    Agnès said...
    és un bitxu maquíssim
    Jo Mateixa said...
    Gràcies Agnès :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column