100% Ateneu Santboià. Taules




Restes del preludi d'un dia de mal de cap.

Espero que hagueu passat molt bona revetlla, ara gaudiu de la setmana, jo a la meva manera també ho faré.

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

8 Comments:

  1. Rita said...
    Això sí que són proves! hahahaha
    Petonssssss
    Striper said...
    Per el mal ce cap iboprufeno!!!
    kpitana said...
    Molta festa a casa i molta família a taula...molt bé.

    Això mateix pel mal de cap ibuprofeno 600.

    Nosaltres estem preparant el super bodorrio de dia 5 de juliol, molts de nirvis. Dissabte 28 tenc festa d'acomiada de fadrina i cap a Eivissa 24hores de marxa..
    El meu nin bé, el bony ja ha passat per tots els colors, en aquests moments es de color groc.
    besadetes amb pessics dolces i tendres!!!!!!!
    kpitana
    Anònim said...
    buff! Jo per sort no en vaig patir, de ressaca!! Bona setmana i espero que ja estiguis millor! :)
    bellosoli said...
    ai la ressaca... que n'és d'empipadora!
    SOLER said...
    El mal de cap on millor es cura es al llit.
    T'ho dic per experiencia.
    La resaca d'una festa i si l'has organitzat tu, porta un altra mal de cap.
    Pero que coi!!!!
    A PASSAR-SO BE!!!!
    LlunA said...
    Jo vaig passar un Sant Joan tranquil que em fan una por increible els petardos....bummmmm bommmmmmmm strommmmmmm i els gossets bordant...ays!
    Jo Mateixa said...
    Eh que si Rita?? :-P

    No tenia pas mal de cap per la resaca Striper, si de fet la revetlla va ser d'allò més de tranquis.

    Ai Kpitana que ja et veig pujada a una taula a Eivissa fent de gogo, nena, oju eh!!!!!! ja veuràs tu que be que us ho passareu i esperem fotos eh!!!!! :-)

    Estic millor Núr gràcies :-)

    No, no Bellosoli no era pas resaca, si de fet jo no vaig veure gens de sangria, el meu cos no estaba fi per pillar una tajada, jejejejeje.

    Al llit es curen moltes coses Soler, en doc fe, jejejejeje.

    Doncs mira LLuna nosaltres vam intentar evitar els petards però no hi va haver manera i mira que em fan cague :-S

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column