100% Ateneu Santboià. No hi ha dret….

Està clar que la selecció Espanyola va ser la millor de tota l'Eurocopa, sens dubte va ser la que va fer millor joc, a la que l’hi van marcar menys gols, la que va tenir un joc més net...però per culpa de que ells guanyin jo haig d’aguantar al Manolo Escobar??
I tu et dius internament, vinga, vinga, que encara em cau be aquest home (es mort o que??), però que em posin l’Himne d’Espanya, no aquell que no te lletra, no, no, aquell que es cantava en l’època de Franco i del que no en penso escriure la lletra per no ofendre als meus lectors i al meu país.
Avui he sentit a dir que, collons, quant guanya el barça els culers també ho celebreu...i dius home si es clar, però no et fotem Els Segadors, ni El Cant de la Senyera, ni L’Estaca a les 02:30 de la matinada home!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......

CABRONSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Que m’he llevat a les 06:15 per netejar la gàbia de Patufa (havent dormit 3 hores i 15 minuts), pobreta meva, que no ha dormit en tota la nit, com jo, donant voltes i tinguen malsons, malsons que m’han dut a les trinxeres en mig d’una Guerra Civil Espanyola de la que no m’he n’he sentit ni perdedora ni guanyadora, per que allò, Espanya, no va amb mi.
Ara miro de fer-me a la idea la de dies que ens haurem de menjar això de que la Roja (en castellà) es Campiona d’Europa......que Déu ens agafi confessats, i ei....que si, que Espanya mereixia guanyar per que va ser la millora, però cony, que jo no vull celebrar-ho!!!!!!! No hi ha dret...o si???

PD: Sant Boi de Llobregat es molt Espanyola....jo ja m’ho temia, però es que ahir m’ho van confirmar.
*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya
100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

10 Comments:

  1. Striper said...
    nomes Sant Boi han sortir espanyols de tots els recons a tots els inderets.
    Denea said...
    Hola maca!
    a mi el q em molesta es q si no ho celebres pq se te'n fum i t'importa 3 pobles (no m'agrada el fubtol) ja et diuen "independentista radical" o antiespanyolista. I dius, bueno...potser si, però no es mes lògic pensar que NO M'AGRADA EL FUBTOL?nose dic jo...
    quan guanya el Barça m'alegro crido "campions" pel Balcó i poc més. Ni vaig a Canaletes ni foto els segadors a tota ostia. Pel mateix motiu: el Barça pot arribar a emocionar-me en partits importants. Però el futbol...pfff...en fi, esperem q passi aviat la falera xD. Un peto maca!!!
    robelfu said...
    ostres si, Manolo Escobar,una gran malson.
    no tinc paraules.
    Que fort em sembla tot.
    un petó
    Gatot_X said...
    una roja ha fet què a uropa?
    ais... em perdo... deu ser per no veure tele? :P

    colta, nineta, m'agrada aquest darrer canvi que has fet al blog... ha coincidit amb una tallada de cabells? amb una manicura? amb un massatge? no sé... et veig diferent i no sé què és...

    petons i llepades abraçadores!
    (mi carroooo.... me lo robaaaarooon, anosheeeeee cuando dormiiiiia.....)
    LlunA said...
    Son una mica plastas.....que el partit l´estaven repetint a la tv a les 8:30 del dia següent mentre feia el cafè del mati...i al migdia en anar a dinar....i desprès el super recorregut per la ciutat....bufffffffff "CANSINOS"!!!
    helena said...
    Ai nena a mi tampoc m'agrada el futbol i encara estic menjant les porres del compays de feina i les resaques amb els marits de les amigues que sembla que no tinc un altre tema de conversa.

    I el meu pobre Pixel encara té el petards ficats al cervellet i es passa totes les nits sota el meu llit sense sortir ni a canvi d'un tros de pernil. Quines ganes que s'acabi la tonteria ainnnssss.
    Anònim said...
    Jo estic amb tu, perquè a mi el futbol ni em va ni em ve... i trobo que s'han passat un webo...

    Petonets i a recuperar son!!
    Jo Mateixa said...
    No se pas Striper que coi els hi ha passat a tots els espanyols que estaven amagats sota les pedres :-O

    Ondia si Denea, jo també m'ho he hagut de sentir això de que soc independentista radical, que fort i sobretot, que patètic per part d'ells. Petonets dolcets reina, més animadeta??

    Com deia aquell, que fuerte me parece todo, oi Robelfu?? Petons maca!!!

    Jejejejeje, no, no, ni manicura, ni retallada de cabells ni res per l'estil Gatot, simplement es que vaig buscar plantilles noves i mira, aquest em va agradar, però no descarato canviar-la, ja saps...soc un cul inquiet :-P Petonets carinyu!!!!!!

    Buaaaaa tens molta raó LLuna, estan cansinos, cansinos, avui de nou :-S

    A mi si que m'agrada el futbol Helena, el que no m'agrada es el forofisme. Pobret Pixel, la meva conilleta ja esta curada d'espanys crec, jejejejeje.

    Poz zi Palito, s'han passat catxo!!!! Petonets reina!!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    que no sabias vos eso???????????? que es molt apañola la sant boii¡¡¡¡¡¡¡¡ nosotros en los penales haciendo fuerza por iatalia y todo el bloc de vecinos escuchandonossss y la vecina ke le pregunta a mi hijo, "Grito los goles papa??" "nooo papa es hincha de alemañaaaaaaaaaa" jajajaja
    ya nos odiann por inmigrantes ahora masss jajaaj
    Jo Mateixa said...
    Doncs no Andrea no, no en tenia ni idea, si m'haguessis vist a mi animant a tots els rivals de l'Eurocopa que jugaven contra espanya, fos qui fos, tant m'ha feia, l'important es que Espanya no tenia que guanyar i ja veus...al final :-(

    Petonets dolça!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column