100% Ateneu Santboià. Sense nom


Hola….soc en SENSE NOM, el gat imaginari de la Jo Mateixa, ella no te gat, i no en vol tenir, abans que tenir un gat prefereix un gos, tot i que sap que els gats son més independents dubta de la seva honestedat, vaja, que no se’n refia ni un pel.

Vosaltres no us refiaríeu de mi....amb aquesta carona de bon jan que tinc, amb aquets ullets tant dolcets??

La Jo Mateixa necessita un animal, no en te prou amb els 16 peixos que neden a l’aquari, però sempre diu a veus que estem en crisis, deu ser ella i el seu home, per que jo no, en el meu país imaginari vivim la mar de be, no ens apugen la llum, ni la benzina, de fet abaixen els preus i tot per que siguem més feliços.

L’hi diré a la Jo Mateixa que el meu país imaginari es millor que el seu, a veure si s’anima i ve de visita, que...... marrameuuuuuuu, sempre em toca venir a mi, sobretot a les nits, mentre dorm sola.

Per cert, em comenta que estarà molt enfeinada aquesta setmana i que dubta molt que pugui venir per el bloc, poder jo tregui el nas per aquí de tant en tant de part d'ella, ja ho veurem.

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.


14 Comments:

  1. David JB said...
    Jo no vull ni voldré mai cap animal, cap, ja tinc prou amb algunes persones que semblen animals.

    I tu gatet, doncs si la jo mateixa no pot venir, mantén-nos informat de com li va tot.

    Apa, vagi bé.
    helena said...
    Jo tinc un gat, però és un cabronet i un terrorista. Quan hem deixo el portatil encès es posa a tanafanejar i fins i tot escriu al bloc.

    Tot i això és la meva ensaimadeta peluda i l'adoro...

    Espero que tu siguis un gat amb més seny que el meu pixelillu.
    Striper said...
    Ah jo ho soc molt d'animal.
    Toy folloso said...
    Has vist a la Halle Berry, sembla...
    Aquí regalen mascotes, virtuals, aixó si.
    Mikel said...
    on hi pugui haver un gos que s´apartin els gats ;-)
    Anònim said...
    Sense Nom, ja li pots dir a la mestressa que no pateixi, que podrem esperar una setmana si a ella li convé! Fes-li llepadetes de part nostra i portat bé!

    A mi em sap greu, prò tampoc no sóc de gats, sinó de gossos! Em sap greu, tot i que tu ets ben bufó!

    I aquest món teu paral·lel... la imaginació al poder! :D
    Clint said...
    i els pantalons també els abaixen en el teu país imaginari?

    Voto per un gos i millor si es gros.

    No treballis tant dona...que ja t'estan birlant el bloc i tot!
    Jordi Casanovas said...
    la combinació gat + peixera no és una mica perillosa?
    gatot said...
    ahhhhhh o sigui que no som honestos....

    ahhhhh... que prexereixes un gossot... (si, i ja m'he apuntat els altres que tb es mullen per aquesta opció, eh? clint?)

    ahhhhh.... que quan dorms sola ja t'has buscat un altre gat...

    val, val, val...

    doncs au, avui et quedes sense petons ni llepades! :P
    kpitana said...
    a casa sempre em tingut moixos.
    El blanqet un moix molt gros i amorós.
    El betsi un siames dolç independent i molt senyor que durant molts d'anys em va fer companyia era una monada, quan va morir vaig plorar com una loca i vaig fer promesa al veterinari que mai més tindria cap animal ja que el vaig enyorar molt de temps..
    La lluna una moixa rotja i blanca, que tot el dia estava pel terrat a la recerca de algun moix per fotra-l'hi canya i quedar prenyada fins que sa meva tia va dir PUS moixets.
    M'agraden el moixos però no vull cap animal més, bé!!! ara tenim una tortuga de terra na Donatella.
    kpitana
    Antoni Esteve said...
    Sense Nom, el gat feliç...sona bé.
    Tant de bo ens ho fessim tot més fàcil.

    dona records a la Jo Mateixa!
    LlunA said...
    Ayssss Gatets...em cau la baba...m´agraden tant! I ara no en tinc desprès de la mort del meu "pichi" un gatet siamés encantador!

    I no en tinc perque la meva parella té al.lèrgia als gats i el molt plasta no em deixa tenir, que el punxin al cul alguna cosa per l´al.lèrgia, no?? jjejeje

    Petonets
    DooMMasteR said...
    Vine amb mi, maco!! :D
    Jo Mateixa said...
    En SENSE NOM us dona les gràcies i jo també, per ser tant comprenssius i bona gent, de tot cor, gràcies :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column