100% Ateneu Santboià. Va de cul


Hola…soc en SENSE NOM de nou…la meva mestressa, virtualment parlant, diu que va de cul, com la cançó que ha volgut penjar i no ha trobat de no recorda quin grup….canvi.

Demana disculpes per no respondre els comentaris que, tant amablement, heu deixat en el post anterior, ahir en ben sopat es va quedar fregida al sofà i es va perdre els dos últims capítols de House, OT2008 i Ventdelplà en la seva nova temporada...canvi.

S’ha despertat amb una tita virtual a la cara......no em pregunteu a mi que m’ho ha intentat explicar i no l’he entesa.....canvi i tallo.

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

13 Comments:

  1. Striper said...
    Que vol dir exactament que vas de cul? Que es pot interpreta de mes de una manera.
    Abogadaenbcn said...
    Oooommmm
    Mikel said...
    Quin gat mes raru que tens... digues-li que si vol escriure que faci el seu blog que aquest es teu ;-PPP
    kpitana said...
    tots anem de cul...si tu ets la primera jo la segona...falta un mes pel bodorrio i tots estem dels nervis.
    kpitana
    Terra said...
    Va, calma senyora mestressa del gat Sense nom, ja vindràn èpoques millors, i ja ens explicaras què és això de la tita virtual.
    Per cert, jo sí que vaig veure els 2 últims capítols de House, molt bons, i quin dramón!, no dic res més...
    Anna,la Fdez.O. said...
    Jo el trobo molt bonic aquest gat !!! :-)

    Sí, noia. Tots anem de "corcoll" !!! Ens falta temps per arribar fer tot el que volem fer...
    Andrea ....de acà y de allà said...
    jajaja mejor que vols dir amb la tita virtual jajjaja
    Gatot_X said...
    de cul i amb una tita a la cara?... això comença a ser monotemàtic, eh?
    :P
    petons i llepades al final de l'esquena!
    Anna Tarambana said...
    Nena... això és un no parar!!! Tu tranquil·la, qui emés qui menys a tots ens ha passat alguna vegada! o dues o tres o... cada dia, vamos... ;)
    DooMMasteR said...
    Uff! Jo ultimament també veig tites per tot arreu... Passa't pel meu bloc i ho veuràs ;-)
    Anònim said...
    Aiii sense nom que veig que la jo mateixa va esgotada... cuida-la molt!!!

    Petons...
    zel said...
    Mixo, digues a la mestressa que en som moltes que ens adormim a qualsevol racó...
    I una esgarrapadeta per despertar-la?
    fes-li moixaines de gatot!
    Jo Mateixa said...
    Es senzill d'explicar això de la tita a la cara...però poder en un altre moment, si??

    :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column