100% Ateneu Santboià. Tot esperant

He provat de no ser morruda, però aquest dies les situacions viscudes al meu mon fan que ho estigui, i no es que vulgui treure’m el mort de sobre (no he matat ningú, tranquils) simplement es que crec que no em mereixo algunes coses que em passen, però be, es una reflexió que em faig en veu alta i que queda aquí, sense més explicacions, per que realment no val la pena.

..............

Ahir, asseguda a l’andana de l’estació de Navas, mirava els metros passar, en vaig deixar marxar tres i observava la gent, la fauna que pujava i baixava.

Hi ha de tot, no analitzaré els essers humans que vaig contemplar i menys un per un, però si que vaig experimentar diferents sentiments envers a ells.

Una dona gran, però gran, gran eh, mal vestida, mal pentinada, debia fer pudor d’alcohol, dormint estirada a l’andana de davant meu. Al seu costat, quasi a tocar, una parella de no menys de 20 anys, besant-se apassionadament, menjant-se a petons, fent lliscar els dits d’ell per sota la samarreta d’ella.

Al meu costat un matrimoni del PP (per la indumentària més que res), amb dos fills igual de ben vestits, criticant a la parella per l’espectacle que estaven donant i renegant de la dona bruta, vella i “roja” que devia ser.

Totes aquestes persones, la dona gran, la parella petonejadora i el matrimoni del PP amb fills, em van fer sentir tots aquests sentiments....

Ràbia, alegria, pena, dolor, angoixa, satisfacció, desig, nerviosisme.....

MOLT BON CAP DE SETMANA PER TOTHOM, BONA REVETLLA i FELICITATS A TOTS ELS JOANS i JOANES DE LA BLOCESFERA!!!!!!!

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

14 Comments:

  1. Striper said...
    Sensacions del transport public totes gratis i sense suplement. Bon cap de setmana.
    kpitana said...
    moltes sensacions.
    El que m'ha fet riure es la descripció convençuda de la familia del pepe jajajajaja.
    Crec que molts de nosaltres hem fet el mateix que tu alguna vegada, es una manera de veure que no estem sols..i que el món i la bolla giren.
    besades amb pessics i bon cap de setmana per tu reina estimada.
    kpitana
    estrip said...
    observadora, no vas veure a ningú més? Hi haviaalgu altre que alhora que tu observabes t'observaba. No sé si té un bloc, però si el té com et deu descriure?
    LlunA said...
    Ays que fa dies no puc passar per aquí!!
    Bona revetlla a tu també!
    Això que vas experimentar al metro a mi em passa sovint. Jo sòc molt observadora...m´agrada veure que passa al mòn, al meu mòn, encara que de vegades hi hagin coses que no acabin d´agradar-me...

    Petonets
    Clint said...
    i què...una mica d'enveja també els petoners no? jajaja

    Com està el transport públic!
    Robertinhos said...
    si quan la passió t'inflama, perds el món de vista...
    SOLER said...
    Bon cap de setmana!!!
    I bona revetlla, aprofita a TIRAR MOLTS "PETARDOS" i veuras que quan mes lluny els tiris et sentiras millor.
    Hi han mases "PETARDOS" per tot arreu
    Rita said...
    Justament aquest matí observava una senyora al metro i he pensat que descriure companys de viatge al bloc podria ser un bon tema. Quina casualitat!
    Bona revetlla, maquíssima i ànims eh!
    Petons, bonica
    Joana said...
    Bona revetlla wapa!
    Lourdes said...
    Bona revetlla, preciosa!
    DooMMasteR said...
    Bona revetlla!!!
    Quant he llegit lo del matrimoni del PP m'ha vingut al cap alló de "Dios los crea y ellos se juntan" XD
    Anònim said...
    A mi també m'agrada observar la gent, quan vaig en metro. I sovint imagino què deuen fer, on deuen anar, què deuen pensar... Té la seva gràcia! A vegades trobes veritables personatges i a vegades tothom és tan normal que més val posar-se els auriculars i mirar per la finestra les parets negres que passen ravents...

    aix... bona setmana, bunika!
    Jo Mateixa said...
    Espero que hagis passat un molt bon dia, una bona revetlla i tot això que es sol dir Striper, jejejejeje. Petonasos guapissim!!!!

    Doncs si Kpitana, no estem pas sols, però oi que en algun moment hem volgut estar-ho???? Petonasos reina!!!!!

    Vaja Estrip no hi havia pensat en això....que rondes per Navas tu?? :-P

    Ens assemblem molt LLuna, a mi normalment el que veig no m'acaba d'agradar, les injusticies, la bruticia, la hipocresia de la gent...però be, es el mon que tenim, oi??, petonets dolça!!!!

    Si t'he de sincera Clint...no, gens ni mica, jajajajaja. Petonasos!!!!!

    Ja deu ser això Robertinhos, ja deu ser això, jejejejeje, petonassos!!!!

    Jajajajaja quina raó que tens Soler, ja he procurat allunyar molt de mi els petardus ja, jejejejeje. Petonassos!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Espero que hagis tingut una molt bona revetlla Rita i es que els transports publics de la nostra ciutat tenen suquillo, jejejejeje. Petonets bonica!!!!

    Espero que hagis gaudit de la revetlla Joana i que estiguis passant un molt bon dia de sant, petonets!!!!!!

    Gràcies Lourdes bonica, espero que tu també hagis passat molt bona revetlla, petonassos!!!!!!!!!

    Jajajajaja Dommaster, espero que hagis tingut molt bona revetlla tu també (amb la d'ampolles que vau comprar, segur que si, jejejejeje), petons!!!!!!

    Tu com jo Núr, som tafaneres de mena fins i tot amb les parets negres dels tunels de metro, jejejejejeje. Un petonas ben gran bonica!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column