100% Ateneu Santboià. Vergonyós

11/06/2008
19:12-19:45
Metro nº 124
Vago 3
L-1 Direcció Hospital de Bellvitge

De puta pena

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

21 Comments:

  1. DooMMasteR said...
    Vull pensar que és aigua de l'aire condicionat...
    Fa pena, molta pena.
    Striper said...
    Doncs de veritat una vergonya de les grosses sigui per la causa que sigui no vull pensar que s'haguin pixat.
    neus said...
    la gent pateix d'incontinència??

    nàfent...
    Puji said...
    Què és aquest líquid??
    Jo Mateixa said...
    Doncs si Doommaster es aigua de l'Aire condicionat, si veiessis, allò semblaven les Catarates del Niagara

    Noooo Striper nooooo, pipi no es :-P

    Jajajaja, no Elur bonica no, segurament algú tindria ganes desprès de veure tanta aigua, però no, ningú s'habia pixat :-P

    Pos eso Puji, aigua de l'aire condicionat.

    Pots estar tranquila Critina, es l'Aire Condicionat, si fossin pixums ja et dic que jo allà no m'hi haguès estat tot olorant, buagggg, quin asc!!!!! :-P

    Queia aigua a raig, era com si estiguèssim sota la dutxa, certament molt vergonyós, a més, eren 8 seients, els dos de davant meu i els 4 del costat i quasi arrivan a Avgda. Carrilet que es on baixo jo vaig haver de correr per que començava a caure aigua en els dos seients de la meva banda.

    No hi ha terme mig amb aquesta gent, o posen la calefacció que et torres o et possen l'A/C que et morts de fred i a més et dutxes, quins collons!!!!
    Anònim said...
    Uff sort que acabo de llegir els comentaris i he vist que havies aclarit que era aigus de l'aire acondicionat perquè jo pensava que era una altra cosa...
    gatot said...
    una vegada vaig agafar un tren direcció girona i estava ple a bessar.... al fons del vagò vaig veure dos seients lliures i... cap allà!

    ja vaig veure que em miraven, però ningú va dir res... em van deixar seure (seients tapissats) i al moment vaig començar a notar la humitat a traves dels pantalons.

    aquests si que van ser uns cabronassos!
    Clint said...
    Què vols dir que no us deixaven sucar les madalenes?...tens raó vergonós!!!
    Mikel said...
    sort que ja no hi ha sequera si no denuncia al canto jejeje
    Anònim said...
    Sort que era aigua!
    I què me'n dius, de les vomitades dins el vagó??? Ho vaig patir força vegades quan van començar a obrir el metro tota la nit els dissabtes i jo treballava (a l'antiga feina) i havia d'agafar el metro diumenge a les 6:15 h del matí! puagh, quin fàstic!
    Jo Mateixa said...
    Doncs pots estar tranquila Mama del Pol i d'una coseta xicarrona que encara no ha nascut, no era pas pipi :-S

    Jodeeeeeer Gatot carinyu, que cabrons no?????, brrrrrrrrr

    Puagggg Clint, quines cotxinades que dius :-P

    Juasjuasjuasjuas, quina raó que tens Mikel!!!!!

    Tia Núr, això noooooo, quin fàstic, amb els vòmitats no puc, buaggggggg :-S
    L'Avi said...
    Eeeeeecs!...
    kpitana said...
    eeeeccc quin fàstic..Clint nin!!!!!

    El nostre famos METRO no funciona es va inundar ei no es broma..esperem que per l'any que ve funciona. Va ser l'obra mestre del passat equip de govern jajajajja i mira per on tampoc funciona ni un ni l'altre.

    besadetes amb pessics GUAPA
    LlunA said...
    Fa vergonya....la veritat que és una pena.
    El veí de dalt said...
    País...
    Jo Mateixa said...
    Doncs si Avi, si, eccccssss :-S

    Ahhhh, pero vosaltres teniu metro Kpitana???? es que em sona a rintintin la manera en que ho has posat, jejejejeje.

    No ho saps prou Lluna, si jo t'expliques....

    de merda, oi Veí??
    kpitana said...
    si si tenim METRO una linia de Plaça d'Espanya fins a la Univeristat, no es rintintin es ben cert i es va inundar l'any passat pel 23 de setembre.
    http://www.mallorcaquality.com/index/paginasgenerales/metro_palma_mallorca_estacion_intermodal.htm
    aqui en tens dos centims

    besadetes
    kpitana
    (vaig un poc enfeinada, faig un curs de ciutadania digital on/line i uns dels professors es el meu xivet i tenc de fer moooolta feina per quedar bé jajajajaja) bon cap de setmana
    helena said...
    Odio el metro

    aaaiiinnnnnnnnnnnssssssssss
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja Kpitana doncs ja saps, has de fer be el treball o el profe et farà fer un treball extra....jejejejejeje.

    Jo també l'odiava Helena, pe`ro s'ha de reconeixer que quant no hi han problemes tècnics ni coses rares es el mitjà de transport més ràpit que tenim a Barcelona.
    Robertinhos said...
    hola wapa!

    per aquí he tornat. Portava dies que passejava mut pels blogs.

    aquesta imatge m'ha recordat el dia en que sentat al metro va caure tota l'aiguada de la cubeta de la refrigeració sobre els seients de davant. Des de llavors mai em sento al metro...
    Jo Mateixa said...
    Suposo que et debies mullar una mica oi Robertinhos??, això es quasi el que em va passar a mi, però mira, si estic cansada m'hi seguiré seient al metro i si em mullo....els denuncio i llestos :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column