100% Ateneu Santboià. Canalla

Per que els nens fan el que veuen....per que els nens acaben sent allò que nosaltres, els grans, som.




Que tingueu un molt bon cap de setmana i...reflexioneu sobre el video, si us plau.

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

16 Comments:

  1. Rita said...
    Fa pensar aquest vídeo...
    Bon capde, maca!
    gatot said...
    quan el meu nebot era més jovenet, quan ell sortia de farra jo sempre li deia:"... no facis res que jo no faria..."

    segurament li hauria d'haver dit:"...no facis res que el teu pare no faria..."

    i és que tenir un oncle gatot... però, vatja, ara que és més gran, em sembla que tampoc és tant mala persona.

    però és cert, jo mateixa... massa sovint no ens en recordem que encara que nosaltres podem no saber-ho, sempre hi ha uns ullets que ens miren, que escolten, que prenen exemple...

    petons i llepades de quasi divendres!
    Striper said...
    Molt bo el video. Bon cap de setmana.
    Jo Mateixa said...
    M'alegro molt que us faci pensar el video i us agradi Rita i Striper, d'això es tracta. Crec recordar que l'hi van lliurar algun premi, ja ho preguntaré a en Hatim, que me l'ha passat ell i segur que ho sap.

    Aixxxx Gatot carinyu, aquets ullets entremeliats, menuts, tendres, que sempre ens miren i que molt sovint ens volen imitar, oi???
    Anònim said...
    Jo, per això intento no creuar els passos de zebra en vermell quan hi ha criatures davant, perquè algun cop he sentit un nen dient a sa mare, quan creuava algú amb l'homenet vermell encès: «Mama, i aquest senyor perquè creua, si encara no s'ha posat verd?»
    estrip said...
    molt maco. No veig el bloc del nen que em segueix....segur que hi és!
    Jo Mateixa said...
    Es que els nens estan en tot Núr, per això hem de donar-los bon exemple.

    Com diu l'amic Gatot abans, els ullets dels nens ens estàn vigilant constantment

    Segur que n'hi han Estrip, segur, mira be que estarà amagat home :-)
    kpitana said...
    L'any passat durant un curs de formació ens varen passar aquest vídeo és molt bó.
    Clint said...
    és ben cert això del video...jo vaig tenir de deixar d'escoltar Molotov al cotxe un dia que vaig sentir el gran que deia "la policia te esta istorsionando" i després cridava "puto puto,,,maricon"

    S'ha de vigilar!
    Jo Mateixa said...
    Si que es bo Kpitana si :-)

    Jajajajaja el teu gran Clint es com jo de petita, el pare també posava cançons al cotxe i jo les cantava, així em se totes les del Serrat i el Perales, jajajajajajaja.
    kpitana said...
    mira que jo, el meu fill tot el dia canta allò de - La conoci en un bar de Madrid dónde se bebe champany que sabe a coca cola loilailo lu LOLA..duc un cd amb 7versions de la cançó LOLA
    bon cap de setmana
    kpitana
    Jo Mateixa said...
    I ja l'has gravat en un video Kpitana per que faci el nou anunci de la Coca Cola?? :-P

    Petonets bonica!!!!!

    Bon cap de setmana Cristina, que en gaudeixis molt!!!!!!!
    Joana said...
    Ja l'havia vist, el video. De fet s'emmirallen amb els de casa no? Sort que pesquen alguna cosa bona que si no...
    Bon cap de setmana wapa!
    En hatim...bé??? :)
    Jo Mateixa said...
    Si Joana bonica, en Hatim està la mar de be, gràcies :-)

    Bon finde guapissima!!!!
    Anònim said...
    ES que no ens anadonem (o al menys a mi hem passava abans de tenir el Pol) de moltes coses que fem cada dia que realment no són gens educatives.. Renegar, creuar en vermell un semàfor, veure alcohol amb accés, insultar algú al carrer quan t'enfades...

    Els nostres fills seràn un reflex de nosaltres mateixos d'aquí uns anys... cal que hi pensem...
    Jo Mateixa said...
    Avui hi habia un titular al diari Mama del Pol i d'un nen encara no nascut, que deia que els nostres fills (vaja, els vostres) menors de 13 anys reconeixen que travessen el carrer sense mirar o amb els semàfors en vermell....que no sigui per que els grans també ho fem???

    Jo ho faig :-(

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column