Ara mateix la meva setmana es així.....



I voldria que acabes així....



Però estic tant.....


Que al final acabaré així....

Si no us fa res, faré un.......uns dies, però tornaré eh!!!!!!!

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!


Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

17 Comments:

  1. Striper said...
    Apa guapa a relaxar-se una mica pero torna eh.
    Rondaire said...
    els kit-kats són genials .. cal fer-ne cada dia!
    Rita said...
    Ànims i paciència. Ja falta poc per les vacances!
    Petons, maca!
    Clint said...
    pobre de tu que no tornis...sabem on ets!

    cuida't guapa!
    uri said...
    fins aviat doncs!
    kpitana said...
    passat'ho bé, relaxet molt i torna aviat, jo també d'aqui a uns dies faré el mateix...
    besadets amb pessics reina
    kpitana
    Lastienditas said...
    Que tenguis bona setmana idò!
    :)
    gatot said...
    doncs jo et trobo prou gràfica i creativa, eh? jo mateixa?

    petons i llepades gràfiques!
    estrip said...
    millor un magnum! dona.
    petonets, cuida't!
    LlunA said...
    jejeje Res noia, que si necessites descansar....auuuuuuuuuuu descansa i torna amb les piles ben carregades
    Petonets
    Mikel said...
    Ok , marxa tranquila , ja agafo jo el relleu que tot just acabo de tornar jejeje ;-)

    Quan tornis avisa que tornare a marxar jo ;-PPPP
    DooMMasteR said...
    Ànims! que ja es veu el final!
    Anònim said...
    Tranquil·la i respira profundament, filleta! No sé què passa amb el bon temps, que estem tots una mica trastocats i amb els ànims tan remoguts que ja no sabem que ens passa... No pateixis, que nosaltres estem bé! I tu, descansa, relaxa't i fes el que hagis de fer, bunika!

    Somriures :)
    Denea said...
    Guapa!!!
    Procura relaxar-te una mica eh? que no es pot viure així tiaaaaaaa!!!
    torna aviat, que serà senyal de que ja estàs més tranquil·la. Molts ànims i endavant!!!
    Fins aviat!! ^_^
    Anònim said...
    Fes un Kit Kat tan llarg com puguis!!! nosaltres estarem aquí esperant'he però no pateixis si tú estàs bé nosaltres també!!!

    Cuida't molt!!! i mima't més que sovint ens oblidem de nosaltres mateixos!!!

    Molts petons!!!
    Toy folloso said...
    Marro!, marro!.
    Ui, ui, ui!.
    Vine, veuràs......
    Jo Mateixa said...
    A tots i totes gràcies per la vostre comprensió, han estat dies dificils i ho seguiràn sent, molta feina, molt d'estres, les vacances quasi a tocar i tothom es posa neguitòs.

    Però tranquils, us vaig llegint, em vaig possant al dia del que hi sou i dels que ja heu marxat de vacances.

    Estem en contacte amics, abraçades i petons per totes i totes!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column