100% Ateneu Santboià. Descobriments


Ahir divendres no vaig anar a treballar, pateixo faringitis...un altre cop, i es que els antibiòtics per les picades se mosquit tigre em deixen cao, tant que em clapo a la feina i m'han d'enviar a casa, i també em resequen la gola, i em fan anar al metge, on em detecten la ditxosa faringitis.

Un dia a casa, del llit al sofà, del sofà al llit, pensant, rumiant, enyorant mantenir una conversa llarga, càlida, entranyable, dolça i amb arguments.

Un dia a casa, del sofà al llit, pensant, rumiant, enyorant mantenir una conversa sincera, sense embuts, amb cap i peus, amb sentiments i coneixent el caràcter de l'altre persona.

Un cap de setmana melangiós, tot esperant que la conversa es pugui rependre ben aviat, una conversa llarga, càlida, entranyable, dolça i amb arguments, una conversa sincera, sense embuts, amb caps i peus, amb sentiments i coneixent el caràcter de l'altre persona.


M'agrada la situació.

PD: Si jo estiguès on estàs tu no em podría perdre una meravella com la de la foto, encara que sigui aprop d'un lloc que et fa sentir malament.

*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya
100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

15 Comments:

  1. estrip said...
    un faringitis ben aprofitada. cuida't!
    Striper said...
    Cuidat guapa, per sort per aqui encara no tenim mosquist tigres.
    Rita said...
    Això és saber treure coses bones de tot, fins i tot del negatiu.
    Que et posis bona ben aviat!
    Petons, bonica!
    the silver blue sea said...
    Que et milloris, Txell, cuida't molt!
    Un petó
    SOLER said...
    Que et milloris ben aviat
    Xivet Biel said...
    aix!!! nina estas malaltona, ara mateix vindria a casa teva a fer-te companyia però acabo de mirar si quedaven places amb el darrer avió i veig que serà impossible.

    Una abraçada i moltes besadetes amb pessics.
    cuide't i sobre tot que et cuidin
    bona nit
    kpitana said...
    cuide't mot estimada Txell.
    Descansa i així te recuperaràs millor i més aviat...
    bona nit

    vaig a fer sopar..les feres ja no poden més

    besadetes amb pessics
    David JB said...
    Doncs res, recupera't aviat, que les faringitis són molestes :)
    LlunA said...
    Ayssssssss amb la faringitis!!! Doncs res noia, descans, que et cuidin molt, que et cuidis molt i a tornar al carrer i a la vida!!

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Moltes gràcies Estrip, Striper, Rita, The Silver Blue Sea, Cristina, Soler, Professor Eines, Kpitana, David i LLuna, sembla que ja em trobo una mica millor, això de mirar de no obrir boca en tot el cap de setmana sembla que funciona, ja veurem demà quant haguem de tornar a la monotonia d'haver d'agafar le telèfon a la feina :-(

    Per cert Professor eines...benvingut, que ets el xivet de la Kpitana???? ho dic per lo de les besadetes amb pessics!!!!
    DooMMasteR said...
    Que t'acabis de millorar! :-)
    Joana said...
    Suc de llimona ben calent amb una cullerada de mel ;)
    Cuida't wapíssima!
    Jo Mateixa said...
    Gràcies DooMmaster i Joana he fet bondat i ja em trobo molt millor :-)
    kpitana said...
    no no es el meu xivet...som jo
    això es el missatge primer que jo vaig introduir i no se per que no es va enregistrar i vaig dir - Coses d'informàtica i veig que surt amb un altre nik, no entenc res, i aleshores vaig escriure un altre que es el de baix...misteris
    segur que mentre el professor escrivia jo també i es van unir les dues i jo que se...tu

    això de besades amb pessics heu diuen al meu poble..però suposo que també a d'altres..

    besadetes amb pessics
    maria
    Jo Mateixa said...
    Ahhhhhhhhh, val, val Kpitana, es que ja tenia jo els meus dubtes, com que ets la única que m'ho diu :-)

    Petonets dolça meva!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column