100% Ateneu Santboià. Psicosis vs Morbo

Ja he comentat alguna vegada que agafo el metro de la L-1 i baixo a Navas, antigament ho feia a Sagrera però un bon dia de fa un parell d'anys vaig descobrir que Navas em queda més aprop de la feina.



Normalment som poca gent, tant la que baixa als matins com la que l'agafa als vespres, però normalment de nou acostumem a ser sempre els mateixos, però ara, desprès del judici al pirat aquest que va llençar a un senyor al metro la cosa ha canviat.

Debeu pensar que ara en som menys de viatgers, oi?, seria el més normal, aquets fets creen una alarma social i la gent ja no es refia de ningú, doncs be, es tot al contrari, aquesta tarda mateix hi habia un centenar de persones a l'andana i no es que anessin en grup, no, no, que cada un anava a la seva punyetera bola, simplement la gent a decidit fer una visita turística per separat a Navas....l'estació del crim....

A mi que em perdonin, que no n'hi ha prou amb programes tant patètics com Donde estas corazón?, o La Noria, o El Diario de Patricia....que ara ens hem de dedicar a fer rutes per les estacions de metro on es cometen assessinats????....clar que, si jo sabes del cert que el policia que porta el cas era qui ja sabeu també m'hi aturaria....

Aquest cap de setmana tenim sopar a Pineda, el dia 4 va ser el sant del pare, demà el de la mare i el dia 30 l'aniversari del pare, això s'ha de cel.lebrar!!!!! Amb una mica de sort diumenge ens quedarem a veure el Barça a la Penya Barcelonista, en tinc ganes, moltes!!!!

Ja ho se, nomes som dimarts, però si no m'animo la setmana jo soleta...ja em direu.....a passar-ho be!!!!!

*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya
100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

18 Comments:

  1. RaT said...
    Malahuradament, el "pirat" que va cometre l'assassinat és un malalt mental, un esquizofrènic. Això no treu que el que ha fet hagi estat una salvatjada (qui coneix d'aprop la malaltia sap que "senten veus") perquè ningú té dret a matar a ningú altre i per això se la condemnat. Però si us plau, la paraula "pirat" és dura i fa mal. Si mai coneixes a algú patint aquesta malaltia o als seus familiars veuràs com a tots ells se li ha desmuntat la vida.
    I repeteixo, ha comès un assassinat.

    Ara que tens tota la raó: el personal és cutre, baix i aborregat. Algú d'aquests que es passegen per l'andana podrien fer alguna cosa més positiva per a la societat que ser morboses.

    Molts petons
    Jo Mateixa said...
    Ondia es cert Cris, ara m'ha vingut un flash de la peli, mira que l'he vista vegades!!!!! Suposo que la gent es morbosa per naturalesa, no?? Petonets dolça!!!!

    Primer de tot voldria disculpar-me RaTeta Miquey si t'he molestat, que entenc que si per el to del teu missatge, suposo que ho vaig posar així tal qual per els comentaris que he sentit aquets dies al metro mateix o que he llegit als diaris.

    Entenc que qui pateix aquesta malaltia es segregat de la societat i etiquetat, de vegades, sense motiu com a una persona pirada, sento haver-te molestat i sento molt si algú altre s'ha pogut sentir malament per l'expressio que he fet servir, ho sento de tot cor. Un petonas bonica!!!
    Otger Cataló said...
    hey, hey, hey, què tal Jo Mateixa? espero que bé, ànims que ja estem a dimarts ...
    Striper said...
    Joder quines coses fa la gent, guapisima jo també t'animo per tinguis una bona setmana.
    Jo Mateixa said...
    Per sort Edu, ja som dimecres, jejejejejejeje, tot be!!!!

    No ho saps prou Striper, la gent es molt rara, rara, rara... :-P
    Puji said...
    LA gent està fatal...
    Jo Mateixa said...
    Ho se Puji, m'ho pensava però ara se m'han confirmat totes les sospites :-(
    Núr said...
    La gent és una morbosa de collons! És com quan el senyor del trànsit de TV3, en Martí, diu que hi ha hagut un accident i que tota la cua que es fa és més culpa de l'efecte xafarder, que no pas perquè la circulació sigui complicada! Quin desastre!!

    En fi, noia! Ànims per a la setmana que encara som només a dimecres...

    aix...
    Spock said...
    M'has fet pensar en Londres i en aquelles rutes turístiques que organitzaven al voltant de Jack l'Esbudellador... és una mica el mateix però sense cobrar entrada. Si els de l'ajuntament se n'assabenten són capaços d'organitzar un itinerari de crims... I sí que és morbosa la gent sí; què esperen trobar-hi?

    Una abraçada!
    DooMMasteR said...
    Em dona la impressió que els pirats son els que van a la estació a veure res, per què segur que no queda cap resta de lo que va passar.
    Anònim said...
    ES que la gent en general hem sembla que tenim un punt morbós amb aquest tipus de coses, oi?

    Espero que tinguis un MOLT BON cap de setmana, te'l mereixes guapa!!!

    Petons...
    zel said...
    Princeseta del meu cor, hi ha bojos de tota mena, diu la meva sogra....

    I feliços aniversaris, sants, golafreries variades, fes el favor de fer bondat, no t'afartis sisplau, ara m'estic fotent mtja llonganissa de les que fa el pare dels meus fills, estic de feina fins als ovaris, ens falta una mestra des de fa gairebé dues setmanes i vaig de cul, estic reventada, tinc treballs pendents, la....

    Paro, perquè si segueixo segur que vens a ajudar-me...


    Petonaaaaasssos!!!!
    RaT said...
    un petó mooooolt gros, Jo Mateixa!!!
    LlunA said...
    com està el pati, no??????
    Bé...passa-t´ho bé aquest cap de setmana!

    Petons
    Rita said...
    Amb un poli com aquest d'investigador... jo fins i tot mataria!!! hahahahahaha

    Bon capde, bones celebracions i molts petons, bonica!!!
    SOLER said...
    Ja fa temps hi havia un diari "EL CASO" els que sou mes joves no el coneixeu, pero aquest diari a estat substituit per algunes cadenes de TV.
    Pero aixo no es el preocupant, el que penso que ens hem de fer mirar es el interes que desperta tot aixo a segons quina gent.
    Que vagi be per Pineda
    David JB said...
    Doncs com quan la gent anava a Atocha a les vies 1 i 2 per saber on van explotar els trens, com si no fos poca la por que ja tenien alguns al cos com a sobre veure gent pululant per allà només per saber que "aquí había gente tirada por el andén" i això.

    És el que li va a aquest país (digue-li Espanya, digue-li Catalunya, tant es, en todos sitios cuecen habas).
    Jo Mateixa said...
    A Tots i totes, teniu molta raó, som morbosos per naturalesa i dubto molt que poguessim ser d'una altre manera, per que ara no em digueu que vosaltres mai us heu aturat a contemplar un accident de cotxe o que no riueu quantlagu cau al mig del carrer....per sort això es més simple que no pas un assassinat.

    El que es curiós es que divendres no hi habia tanta gent a Navas...la gent que baixa allà deu llegir aquest bloc i l'hi fa verfonya :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column