Ingressos anuals (només sous)

Jo Mateixa....22.000 Euros
Zapatero....91.892 Euros

Montilla....164.000 Euros

Les filles del Rei....200.000 Euros

Malgrat les xifres.....



*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

17 Comments:

  1. menxu said...
    Sabeu qui ha pagat el nou nas de la princesa Letizia, oi? ¬¬' Calia aquesta operació? A una revista de la "pelu" vaig llegir que la operació li va recomenar el metge perquè la tia tenia problemes respiratoris. I se n'adona als trenta i pico d'anys d'aixo? Que es fiqui el nas de la porqueta pegui, que ja veurà com l'aire li entrarà de puta mare...
    Cristina said...
    Aixxx tot això em posa de molt mala llet. Aquesta gent viuen com a reis (mai millor dit) a costa nostra i nosaltres anar aguantant...És una presa de pèl i el pitjor és que no sé que podem fer.
    estrip said...
    a veure si tancaran el bloc si dieu coses en contra del reis!
    200 mil eus és poc i a sobre n'hi ha alguna que treballa!
    Striper said...
    Uffff coi i les filles del rei per que?
    Núr said...
    Servidora 18.000 i me'n vull anar a viure sola... Potser que els escrigui per veure si em lloguen alguna habitacioneta d'aquesta caseta que es van construir la parella, no??
    Jo Mateixa said...
    Que ets de les que a la pelu llegeix les revistes del cuore Menxu???? , tranquil.la, jo també ho faig, es vòmitiu per això aquest vici que tenim eh :-P

    Exacte Cris, uns tant i altres tant poc, que més val que no ens queixem gaire, diguem-ne que som dels afortunats entre cometes, oi??

    Espero, benvolgut Estrip, que si pretenen tancar-me el bloc em defensarieu oi?? no esperaria menys de vosaltres, jo per vosaltres ho faria!!!! :-)

    Coi Striper, que no llegeixes els diaris???, les nenes del rei resulta que cobren 200.000 euros anuals, la que viu a Barcelona per treballar a La Caixa i l'altre per treballar a MAFRE...que dius...jo vull també!!!!

    Buaaaa Núr, aquest any ha estat el primer que he hagut de fer declaració de la renda i entre mig vaig pensar, ja l'has cagat nena, com continuis guanyant tants calers cada any a pagar, desprès vaig reflexionar i em vaig dir...tants calers?????, ande estan que no els veig!!!!! Paciencia bonica, paciencia.
    Anònim said...
    Ains... jo em conformaria amb cobrar el mateix que tu, guapa!! aixi que bé, ajo y agua... dels altres no vull ni saber-ho... però... perquè Montilla cobra tant?? jejeje
    menxu said...
    Vici? Quin vici? No es culpa meva que em plantin una resvista davant el nas mentre em tallen el cabell. Que de fet poca cosa puc llegir si no paren de dir: "tira el cap endavant, ara enrere, ara mira'm..."

    I sí, es vomitiu aquest vici xD
    SOLER said...
    No us queixeu tant! A la fi s'han congelat el sou....que estem de crisi!!

    A mi m'agradaria que cobresin per la feina que fan, no perque s'aprobin un sou entre ells.

    I no tan sols a parlamentaris, tambe als ajuntaments, que no es veuen tant i hi han molt mes abusos.
    Anònim said...
    Ualaaaa!!! si que surt a compte ser filla d'un rei... però sincerament prefereixo seguir cobrant menys i ser "jo mateixa" (amb perdó per la utilització del nom...jo mateixa) que se'ls quedin els dinerons...jo només demano que ens deixin viure tranquilament amb la nostra misèria de sou...

    Petons guapa!!!
    zel said...
    Osti, vaig a calcular quan cobro anualment, que no ho sé...i per cert, has posat sou net o brut, que és important, a mi em foten un ou directament, i no em solen tornar gaire res...com que no tinc res, ni plans de pensions, ni hòsties i només pago cotxe, pis del fill, i l'hipoteca la vam acabar l'any passat....deuen pensar que sóc rica!
    Jo Mateixa said...
    No en tinc ni idea Palito de per que cobra més, jo em temo que no s'ho meriex, però be, tampoc s'ho mereixen els altres i ja els veus :-P

    Jajajaja, tens raó Menxu, jo quant vaig a la pelu procuro que no m'en donin cap i si ho fan em miro a les noies amb cara de nooooooo per favor, no em doneu això!!!!!, però clar, no sempra dona resultat :-O

    No, no Soler, evidentment que no queda nomes en el sou d'aquesta gent, segur que al Ajutament de Sant Boi s'hi fanb tripijocs, vaja, temps enrere se n'hi feien :-(
    Jo Mateixa said...
    Jo no voldria pas ser-ho Mama del Pol i de l'Aniol, no es deuen poder tirar ni un pet amb calma...clar que si se'l tiren sempre tenen algu al voltant a qui culpar de la malifeta, no? :-P

    Em sembla que al diari posava brut Zel, però tant es, jo se que Hisenda m'ha retingut en base als 22.000 i pico Euros que vaig guanyar l'any passat i em van fer pagar 183 Euros de declaració de la renda, no hi ha dret!!!!
    menxu said...
    Jo creia que havies dit que era un vici xD
    Jo Mateixa said...
    I ho es Menxu, i ho es, però sovint es un vici induit :-P
    Núr said...
    Sí... és que quant sents 18.000 euros l'any, penses que en són uns quants! Ara, quan veig què em queda a final de mes, penso: "mira que vas ser burra de no demanar-ne més!!"

    Jo, enguany en vaig haver de pagar 350 o així per un error que van fer a la feina (allò que no et retenen perquè vas entrar al novembre...). Ara a veure què em diuen l'any que ve, amb això dels 400 euros que ens han tornat (...???) i tot plegat!
    Jo Mateixa said...
    El tema dels 400 euros ha portat cua Núr, els primers 200 tothom els va notar per que van ser de cop, els següents, com que venen aplicats en la retenció del IRPF (et retenen menys i això substitueix als 200 euros restants) quasi ni els hem notat.

    Aixxxxx, que hi farem, ja t'ho he dit al teu bloc, si em toca la primitiva et compro un pis bonica!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column