Aquesta setmana he meditat, he fet coses que volia fer fa molt de temps i coses que tinc moltes ganes de fer encara no se ni quant poder dur-les a terme.

A banda d'això, la setmana m'ha servit per calcular el temps invertit en Mi Mateixa, en la meva familia, en el meu temps d'oci, en el tems d'estudi.

Feia mesos que anar el cinema no entrava dins dels nostres plans, ahir ho vam fer, ens vam dedicar la nit a nosaltres mateixos, sopar fora de casa, cinema, una copa i cap a casa a fer l'amor, sembla planejat, oi?, doncs no, el cinema i el sopar fora de casa ens rondava desde feia dies, la copa i fer l'amor ja es questió de disposar de temps (que ben poc en tenim).

També he pogut calcular la de temps que fa que Espanya es va enmerdar en una guerra, el temps que fa que els pisos s'han encarit, els sous no han augmentat, les hipoteques han pujat i la benzina ens ha putejat els caps de setmana.

En definitiva, continuen morint-se un grapat de nens al mon per culpa de la fam, la sida....i continuen havent-hi gent que es mor d'accidents de cotxe, de càncers de pulmo, de pit, de fetge, continuen els huracans, els tornados i les plujes fortes a les que ara se l'hi han de sumar les nevades, calamarsades i demes fenòmens naturals.

I la vida continua, malgrat ens passi tot això, nosaltres continuem escrivint aquí, sortint al cinema, a sopar fora de casa, a pendre una copa i a fer l'amor.

Em sento afortunada, deixeu-m'he que sigui egoísta per un dia, si?

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

15 Comments:

  1. LlunA said...
    La vida està plena de núvols negres...però és la única vida que tenim i sí, hem d´aprofitar el temps i anar el cinema, a sopar, fer l´amor...Hem de viure malgrat tot el que passa...malgrat els núvols negres.
    Jo avuí estic amb tu i em sento afortunada i feliç!

    Petonets
    Striper said...
    Cal buscar les petites esquetxes de llum dintre la foscor i gaudir d'elles.
    Cristina said...
    S´han d´aprofitar els petits moments per gaudir d´allò que ens motiva i ens fa viure. I no t´has de sentir malament per això perquè passem massa temps a la feina i poc temps amb la parella, la família, els amics...
    Petons!
    kpitana said...
    em d'aprofitar el moments...si jo m'atur a pensar amb tot el que has pensat tu...buaf la pastilleta aquesta que m'han receptat no en faria cap efecte...el que m'ha agradat ha estat això de que anàssiu a sopar una copa i fer l'amor (això vol dir que el Hatim no treballava).

    ser feliç???

    besadetes amb pessics
    demà si tenc una estona t'escric un mail.
    bona nit estimada
    Jo Mateixa said...
    Suposo que si dolça LLuna, que els núvols negres hi son, nomes hem d'apendre a que no hi siguin sovint, gràcies i ànims tu també eh!!!!! Petonets bonica meva!!!!

    Exacte Striper, aquells petits moments especials son els més importants. Petonets guapissim!!!!

    Completament d'acord amb tu Cristina, de casa a la feina i de la feina a casa, així es impossible assaborir-ho tot, per sort tenim els petits moments especials que hem de saber explotar al màxim :-) Petonassos guapissima!!!!

    No Kpitana no, ahir en Hatim no va treballar i no saps com m'en vaig alegrar, val si que les hores extres son uns diners de més que entren a casa, però coi, si entren per no poder-se gastar en nosaltres no em serveixen, jo vull poder estar amb ell i fer petites coses que m'omplin, que ens omplin a tots dos. Un petonet ben dolcets amb molts pessics cuca meva!!!!!!
    Robertinhos said...
    no pots canviar el món, però sí el d'aquells que t'envolten. Segueix fent l'amor!
    Rita said...
    Bonica, segueix així! :-)
    neus said...
    Tant egoista com et vingui de gust, només faltaria!
    La vida hi és per disfrutar-la i ben poques vegades es pot, o sigui que a aprofitar les oportunitats!
    I ahir també festa major no? saps que vaig pensar en tu quan ja anàvem 4-1? quin festival!!!
    Petonassos blaugranes, maca!!!
    Jo Mateixa said...
    Jejejejeje, ok, ok Robertinhos, jo continuaré fent l'amor :-)

    Gràcies Rita :-)

    Jejejejeje, jo vaig pensar en tts els blogers blaugranes ahir Elur, certament va ser tot un festival!!!!! Petonets bonica!!!!
    Núr said...
    Aquests pensaments "egoistes" hem de donar gràcies de poder-los tenir, perquè, si no, acabaríem ben bojos... La vida és prou difícil així com està, com perquè no ens puguem sentir contents amb petites coses com anar a sopar fora, cinema, copa i fer l'amor.
    No podem oblidar les desgràcies del món, prò tampoc no podem deixar de viure la nostra vida pensant-hi constantment.

    Petonets, preciosa! Aprofiteu el que queda de tarda i que comenceu bé la setmana!!!
    zel said...
    Doncs sí, un dia que pots, disfruta'l a cor obert, que demà, tornaran a passar les mateixes misèries, els mateixos maldecaps i les mateixes angúnies...i jo faré anys, molts i molts anys...el cinc pesa....
    Jo Mateixa said...
    Oi que si Núr??, jo també penso igual, prou malament que ens ho fa passar la vida de per si com per anar fotent el tontu :-P i creu-me, la tarda l'hem aprofitat d'allò méssssssssssssssssss :-O

    A veure, a veure Zel...que fas anys demà?????, uauuuuuuuu, si????, aixxxxx, ja passaré per casa teva en un momentet del dia de demà i t'estiro les orelles, però sense fer-te mal, tranquila, jejejejejejeje. Petonets carinyet!!!
    Joana said...
    DE fet la vida ens entreté amb aquesta disbauxa mentre anem cap a la mot. Pessimista? No, normalment sóc optimista però mira no puc evitar sumar tantes desgràcies...
    Continua buscant espais per tots dos i anar practicant ;)que ajuda a tenir el cutis llis ;)))
    Bona setmana wapa!
    gatot said...
    mmmmmmmmmmmmm..............

    petons i llepades afortunades!
    Jo Mateixa said...
    Jajajaja això del cutis llis a causa de practicar bon sexe ja m'ho habien comentat Joana, però ves, no m'ho acababa de creure i ara resulta que siiiii, que es ven cert!!!!! Bona setmana bonica!!!!!

    Jejejejejeje, gràcies Gatot del meu cor, petonets i llepadetes per tu també guapissim!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column