100% Ateneu Santboià. Ohhh Titi!!!

Fa dies que no escric i es per un bon motiu, es que ara, entre d’altres coses, m’he fet jugadora de futbol professional, espereuuuu, que us ho explico, ohhhhh per déu, que impacients que sou!!!!!!


Jugo, ve, jugava, en un equip femení de pacotilla...i aquest cap de setmana jo soleta he marcat 7 gols, no es que sigui una xupona com en Messi, si no que simplement soc bona, bona de collons...i a donat la casualitat que en Guardiola rondava per els camps inferiors del Barça i m’ha vist jugar contra l’equip femení del Barça, total, que ara que els equips formats per homes ja poden fitxar a dones doncs en Guardiola m’ha fet una oferta i he fitxat per el primer equip del Barça!!!!!


Ohhhh, estic tant emocionada, això de poder-me despullar davant del Titi em te boja d’alegria i es clar, ja no dic el poder jugar amb gent tant estupendíssima com en Messi, en Puyol, en Valdes, l’Iniesta o l’Eto’o, això es un somni fet realitat!!!!!!!!!


Debutaré en el Barça – Madrid del proper mes de desembre, estic nerviosa, però els companys son maquíssims, sobretot els jovenets, que estan bons, bons de veritat, i el mister que no es tant cabró com jo creia.


Les condicions del meu contracte son els següents:


· 10 milions d’Euros allò...per fer-me contenta al començar.

· 40 milions d’Euros per temporada.

· Una clàusula de fi de contracte de 100 milions d’Euros.

· Casa, cotxe i xofer (recordeu que no tinc carnet).

· La PS3, la XBOX 360, la TDT i el Canal + Digital per que pugui jugar i veure els partits en els que jo jugaré.

· Un gos, un gat i una casa nova per en Patufu, amb una companya que hi jugui quant jo estigui fora de casa.

· La vida de la meva família solventada (de la família d’ara i de la futura, ja s’entén, fills, nets, besnéts)


I es que diuen que soc bona, molt bona, tant bona que quant m’he despertat del somni quasi m’ho creia que veuria al Titi despullat al vestidor....




*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

15 Comments:

  1. Gatot_X said...
    nenaaaaaaaaaa que ja anava a demanar-me per fer-te de xòfer!!!!!
    :D
    petons i llepades futboleres!
    Núr said...
    ahahahahaha! quan he començat, he pensat que ho deies seriosament, prò quan has dit de jugar amb els nois, ja he vist que la cosa acabaria en... somni! espero que et despertessis ben contenta perquè, encara que només sigui un somni, si és així de maco, t'omple d'energia per a fer tot el que estiguis fent!

    Patunarros i somriures, preciosa!
    Rita said...
    Nena, boníssim!!!!!!!

    Veus com no pots plegar!! Ens fas molta falta. Aquestes frescura i aquesta alegria que tens són úniques! :-)
    Petons, maca!
    Striper said...
    quin somni mes complert eh...
    Anna said...
    jo també pensava que anava en serio !!! jajajaj
    Abogadaenbcn said...
    Ostres aquesta Anna, soc jo...perquè no ha sortit abogadaenbcn
    Anna Tarambana said...
    Jjajaja! Quina manera deprendreel pel! :) :*
    Antoni Esteve said...
    Ei, doncs anirem a veure't jugar...en somni es clar... Quants gols els hi fotràs al merengues?
    Jo calculo que 5 pel cap baix!

    ptns
    kpitana said...
    nina estimada
    ja deia jo - aquesta està somiant o s'ha fumat algo...jajajajjaja
    molt bo.
    besadestes amb pessics
    LlunA said...
    jejejeje quin bon somni!!!
    Mikel said...
    Aixo es practiament millor que un somni humit jejeje
    NeoPoeta said...
    Ai, que al principi casi m'enredes xD
    Gabriel said...
    És bonic tenir somnis, ja que els somnis no ens els pren ningú.
    Punt De Servei said...
    Doncs be, ja ens queda menys a tots per veure't jugar, juguen la setmana que ve, no? Jejejeje, quines coses de somiar tu.

    Salutacions!!!!
    Cristina said...
    On pares???

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column