LA GRAN ONA DE KANAGAWA Hokusai 1829-1833


- Però..... que es això????
- El que???
- Això home, això!!!!
- Però el que???
- Caguncony, això que flota dins el mar, que no ho veus???
.....

Hòstia....si es el banyador d'en Clint!!!!!!

Una nova proposta dels Relats Conjunts.

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

12 Comments:

  1. Rita said...
    Hahahahahaha que bóoooooo!!!!!

    Petons, escassa de veure't! :-)
    Clint said...
    Plas, Plas, Plas!

    (quina barra!!!!) jejejeje
    Jo Mateixa said...
    Gràcies Rita guapa :-)

    Jajajajaja Clint, ja saps que ets font de la meva inspiració, ets el meu musu :-P
    Mireia said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Mireia said...
    perdo, pel comentari eliminat. Res, deia que molt bo, aquest banyador que corre d'un blog a l'altre
    Núr said...
    m'has aixafat el final d'en clint, prò és que m'ha fet tanta il·lusió veure que havies escrit! Sempre ens quedaran els relats conjunts!
    petonets, preciosa!
    Gatot_X said...
    veus el que li passa per no fer nudisme? :P
    petons i llepades onejants!
    estrip said...
    amb aquesta onada segur que hi molts més banyadors!!!!
    menta fresca, aufàbrega i maria lluisa said...
    Diferent de tots, m'agrada.
    kpitana said...
    ei més que el relat m'agradat veure que havies escrit de nou..jo també estic q no tenc ganes d'escriure..estic amb el put. master que no acabaré mai en la vida i el portaltil em diu que queden 2minuts de bateria...

    ara llegeixo el relat
    besadets amb pessics
    zel said...
    jejejeje, tu vals molt, nena...Visca el Barçaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Guapa, sort que encara ets viva!
    Déjà vie said...
    i en clint sense banyador no l'has vist? ;)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column