Guerrers de Terracota

GUERRERS DE TERRACOTA DE XI'AN 210 aC

Perdoneu, però soc incapaç de fer-ne un relat d'aquesta gent, no puc, hi penso i no em ve res més que no sigui uns senyors, tots "tiesus" amb cara de mala llet, poder estrenyits, no se pas, poder amb ganes d'anar a la guerra, poder uns homes patidors de mena.

No soc capaç d'inventar un Relat, ni cap història, no em suggereixen res...que jo em pregunto, això es dolent??? poder es que ja no tinc imaginació??, no, no, imaginació en tinc per que porto tota la setmana somiant amb en Víctor Valdes i us ben juro que d'imaginació en tinc i moooooooooooooolta....

Però aquests Guerrers de Terracota no em produeixen cap mena d'inspiració, ni tant sols per fer un post amb cara i ulls, i de nou, per no variar, he escrit un fotimer d'estupideses, be, lo del Víctor Valdes no es una estupidesa, ves que un dia no us expliqui els meus somnis amb ell.

Una altre proposta dels Relats Conjunts.

15 Comments:

  1. estrip said...
    caram! quines coses, pensa que en Valdés és el porter menys golejat!
    Striper said...
    Coi jo mai he somiat amb el victor valdes no sabria que dirte. Petons i bon dia.
    Josep B. said...
    Doncs per no inspirar-te res t'has despatxat a gust. :)

    Respecte a lo de Victor Valdés, ves que he de dir, jo en sóc més de Bossa nova. (Mira que cousa mais linda, mais xea de gracia ...)
    zel said...
    Nena, jo, fa anys, tenia una fixació amb l'altre Vítor, el Bahia, que déu n'hi doret, era el meu ídol sexual...apa...

    petons cansats...bufffreputa primavera....
    kweilan said...
    Aquest escrit teu m'ha recordat allò d'aquell que havia d'escriure un sonet i no sabia com fer-ho: "Un soneto me manda hacer Violante..." i li va quedar perfecte. Tu sense voler, t'ha quedat superbé.
    the silver blue sea said...
    Feliç dia de Sant Jordi i un petó, Txell.
    Anònim said...
    Hola guapa!! quants dies ara!! doncs home... inspirar no inspiren gaire res aquests guerrers, però ja veig que a tú en Victor si que t'insìra!! jijiji... Molts petons!!!
    LlunA said...
    t´he deixat una coseta a casa meva :)
    Petons
    kpitana said...
    t'enyor guapeta
    Anònim said...
    proposo què pel següent relat conjunt hi hagi una foto del Valdés! jajajajaja
    Nymnia said...
    Jajaja! Jo tampoc he somiat amb el valdes però a aquest pas si el barça guanya la lliga i la champions, ja et dic jo que somiaré com me'ls enduc a tots a casa!!!
    Jo Mateixa said...
    Gràcies amics, gràcies a tots per els vostres comentaris.

    He llegit molts dels vostres Relats Conjunts i no m'en cansaré de dir-ho, hi ha un nivellaç blogger que es espatarrant, teniu cada idea que he flipat!!!!

    Sou genials!!!!!
    Gwynette said...
    Tinc un guerrer de terracota al costat del plat de la dutxa :)..m´agrada !!!! :)))

    Peronets
    Jo Mateixa said...
    Al costat de la dutxa Gwynette???, però no el mullis eh, que si son fets de fang s'et desfaran :-S

    Bon lloc per tenir un guerrer d'aquests, si senyora, al costat de la dutxa, jajajajajaja.
    Núr said...
    Des que vaig veure el Pinto, tinc un home nou a les meves fantasies! hahahaha En Valdés al costat del Pinto perd tota la gràcia!!! hehehehehe

    Com estàs, preciosa?

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column