Enganxada a tots vosaltres...que fort!!!

Fa dies en Gatot, i desprès altres companys Blocaires, mesuraven el seu nivell d’enganxament als blocs.

Jo vaig fer el test en el seu moment i la veritat, les resultants no encaixaven amb el meu perfil de Blocaire malaltissa, però avui hi he tornat i si, estic enganxada a tots vosaltres.....

Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!

Apa, qui vulgui que ho faci, no es pas un meme això, nomes es per veure si realment hi esteu enganxats o no.


90%How Addicted to Blogging Are You?

Austin Singles from Mingle2

14 Comments:

  1. Anònim said...
    Doncs bé...

    Em superes... ;)

    75%...

    No em deixa enganxar-ho aquí...

    Hi han clíniques de desintoxicació?
    gatot said...
    culló, nena, m'has superat!!!!

    això té mèrit - o no - jo mateixa!!! :DDDDDD

    colta... tu i jo... tenim una cosa tant estranya... no?

    si, ja sé, serà allò dels imans... perquè si no ... culló nena quin canguelis!!!!!!!!

    petons i llepades enganxadíssimes!

    i si: jo SEMPRE vull més (però sóc massa considerat amb el RESPECTE a la llibertat aliena) i si, a mi em venç l'angelet de la consciència... que és el puto censor que em fa una mica humà!!!!!

    mes petons i mes llepades... marranotíssimes!!!!!!!!!
    Lluna said...
    Ostres, 90%! A mi em va sortir un "modest" 74 %...
    Anònim said...
    Tranquil·la, que això es cura. El vaig fer abans d'ahir i em va sortir un 52%... quatre anys de bloc i resulta que amb prou feines sóc addicte :-P
    neus said...
    goita! m'ha sortit el mateix resultat que l'Un que passava, un 52%

    ;)****
    Boira said...
    Osti! Nena em superes! Jo que pensava que m'havia passat amb el meu 83%, ara m'has fet sentir millor! ;)
    Abogadaenbcn said...
    Jo no arribo al teu nivell d'addicció. Ho vaig fer l'altre dia i em va sortir un 68% em sembla.
    Waipu Joan said...
    jo estava al 75% i estava preocupat!
    carai, si que vas forta!
    Anònim said...
    Doncs jo només un 70%... però el blocat no em deixa enganxar-me, grrrrrr
    Jo Mateixa said...
    Esteve: Em temo que no n'hi han nano per que jo pensava que a les vacances descanssaria de Bloc i no puc, no puc i no puc!!!!! :-P

    Gatot: Una cosa estranya???? ara si que m'he perdut, pensa que ultimament estic una mica espesa eh :-S

    Esta molt be respectar la llibertat dels altres, sempre i quant els altres sapiguen respectar la teva llibertat, si o no??, i si, ja ho se ja que tu sempre vols MÉS, jajajajajaja.

    Aixxx, aquets petons i llepades, aixxxx, aixxxx, aixxxx :-P

    LLuna: Ja saps, t'hi has de posar més hores a internet i concretament als Blocs :-P

    Un que passava: Ostres nen, lo teu si que es xungu, despres de tants anys i treus un miser 52%...no tens remei eh!! :-P

    Elur: Apaaaa, com es possible que et surti un 52% nomes???, res nena res, fes-lo de nou el test :-)

    Boira: Donaaaa, un 83% està força be!!!!!!!!!

    Abogada en BCN: Però es que últimament has anat molt liada dona, quant tot estigui assentat fes-lo de nou, segur que pujaaaaa :-P

    Waipu Joan: Estigues preocupat quant pasis del 80% :-S

    CafeAmbLlet: Es que el Blocat...no diré res que si no despres en Sir William se m'enfada :-S
    Clint said...
    bufa! ets la megaadicte! la reina! jajaja

    però entre tu i jo...passa de curar-te!
    Anònim said...
    Que no? Això és un meme com una casa!! Au va!! A mi!!
    Antoni Esteve said...
    Vaja, jo sol un 81%!
    Bé, no sé si dir "sol un 81%" es bo o no...
    Tu ets la bomba, d'aquí poc aconseguiràs la perfecció!

    ptns!
    Jo Mateixa said...
    Clint: A nooooo, curar-me jo de la meva adicció a vosaltres???, noooooooooooo :-P

    Sir William:
    Que no home, que no, que no es un meme això :-P

    Antoni: Eiii està genial un 81%, ets un addicte eh!!!!!, tu tampoc et curis per això eh!!!!!!! :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column