Feina acumulada

Doncs si, no se com m'ho faig però se m'acumula la feina i la culpable te nom, la Palitodelasorejas, si, si, ella te tota la culpa, jajajajajaja.

Apa, us deixo un meme que ha fet ella, que no es ben be un meme, o si?, no ho se pas, però segur que acaba sent-ho per que algú més farà el capullu com jo i el farà :-P

També tinc un altre post pendent amb l'estudi grafològic que la Palito ha fet al seu Bloc i ja posats, fare SPAM d'una iniciativa que ens ha proposat, que jo no faré per que sóc una cagada vergonyosa, veus Kentuta, ara em surt la vergonya :-O però que trobo que es genial, sobretot per els més agosserats del mon Blocaire.

Us deixo l'enllaç doncs, i a sota el meme....

1. ¿Qué es lo primero que haces al levantarte? Para el despertador i posar els peus a terre, desprès vaig al bany i faig un pipí.

2. ¿Qué parte de tu cuerpo te gusta más? Els ulls.

3. ¿Y la que te gusta menos? Els peus

4. El primer recuerdo. La cuineta de fusta que em van regalar per reis quant debía tenir 4 o 5 anyets, em pensava que no la portarien, però allà hi era, amagada sota un munt de globus, tenia de tot, fins i tot aigua corrent.

5. El primer beso. Curt, tremolos, amb els ulls oberts per poder mirar que feia ell exactament.

6. La primera borrachera. Ufff, n’hi ha hagut tantes que ara mateix no la recordo.

7. El primer disco que te compraste. No en tinc ni idea, per més que penso no puc recordarmen.

8. El ídolo de la adolescencia/infancia? Ara em direu frikie, i ja se que ho soc, però el meu ídol era el Gran Heroe Americano, no se si recordeu la sèrie.

9. ¿Cuántas veces te examinaste del carnet de conducir? Cap, de fet no tinc carnet de conduir i no me’l penso pas treure.

10. El hombre de tus sueños. D’aquí uns dies estarà vivint amb mi i es diu Hatim :-)

11. ¿El trabajo más miserable que has tenido que hacer? Nomes he tingut dues feines remunerades, dependenta d’un forn i on estic ara i no puc dir que cap de les dues feines siguin miserables.

12. ¿Qué lees en el wáter? Aquests dies el nou catàleg de l’Ikea, però normalment un llibre o qualsevol revista de xafardeio que tingui ma mare per casa (Pronto, Lectruras, Hola, etc…)

13. ¿Con qué personaje te irías de marcha? Sens dubte amb en Moe dels Simpsons, crec que aquest home en el fons es un catxondo mental.

14. ¿El último libro que has dejado a medias? Cocina para uno mismo de la Cristina Macia (per aprendre a cuinar, que encara que no ho sembli no en tinc ni puta idea).

15. La Palito per error va esborrar aquesta pregunta, per tant no la puc respondre.

16. Una moda que no entiendas. Cap, per que hem de fer tantes diferenciacions entre la gent, que ja no som prous xenòfobs tots plegats per les cultures, les religions, les tendències sexuals?? Si a més hem de criticar les modes….

17. Tu frase preferida. Digamos que hay dos mentes políticas: una apta para crear fábulas y otra dispuesta a creerlas. (Galileo Galilei).

18. La última vez que has hecho el ridículo. Aquesta nit, quant m’he quedat fregida al sofà veient Gran Hermano i en Hatim m’ha despertat amb un peto, he fet un salt i quasi caic del sofà.

19.Una palabra que te guste cómo suena: T’estimo.

20. ¿A qué estás enganchada? A Gran Hermano, es evident, oi? Als Blocs i al tabac..

21. ¿Qué te da asco? Les aranyes.

22. ¿Qué llevas en el bolso? Mare de déu, de tot. Una agenda, les Claus de la feina, les Claus de casa els pares, les Claus de Pineda, les Claus de casa meva, el carregador del mòbil, 2 bolígrafs, 1 llapis, 8 encenedors, 2 paquets de tabac, un pintallavis de brillo, un pintallavis de color marro, un llapis d’ulls, la cartera, un moneder per les monedes, kleenex, el USB de 256MB, el USB de 2GB, una llanterna tipus llapis…ei, i podria seguir eh!!!!!

23. ¿La mentira más bestia que has dicho? No soc conscient de dir una mentida molt grossa, petites mentires per tal de no ferir a la gent alguna vegada si, però cap prou important com per sentir-me completament culpable.

24. ¿De qué te quejas? Collons, de la RENFE, dels sous, dels horaris de la feina, de que no puc estar més temps amb el meu home, de que aquest estiu m’he engreixat i no se pas com treure’m aquets quilets de més, de que hi ha gent hipòcrita en aquest mon i sobretot a al meva feina….i podria seguir també.

25. Un medio de transporte: Qualsevol que em porti allà on vull anar, però normalment el metro.

26. ¿Un personaje de cómic? Ideafix.

27. ¿Un genio del siglo XXI? Qualsevol que hagi inventat una cosa útil, necessària per la humanitat.

28. Un director de cine: Pedro Almodovar.

29. Una peli que no pasa de moda: Pretty Woma, Dirty Dancing, el Club de los poetas muertos, Casablanca, Gigante, La gata sobre el tejado de Zinc, Mary Poppins…

30. Un músico: Coincideixo amb la Palito, abans m’agradava l’Alejandro Sanz, però ara prefereixo en Manolo Garcia, Bon Jovi, Laura Pausini i alguns més.

31. ¿Qué clip te gustaría ver? La Palito diu que no entén la pregunta, suposo que es refereix a quin vídeo clip voldries veure….doncs la veritat…ni idea, no se em ve cap al cap ara mateix.

32. ¿Qué exposición irás a ver? Doncs no en tinc ni idea, no se actualment quines exposicions hi ha, el que si se es que els meus pares van presentar unes fotografies a Pineda per un concurs i si el guanyen i les exposen les aniré a veure, faltaria més!!!!!

36. ¿Un libro para regalar? Dependrà de a qui l’hi rega-li, son coses molt personals, com la colònia, els perfums, etc….

37. ¿Una ciudad en la que te perderías? Ho sento, se que molts de vosaltres no ho entendre, però Madrid es la meva ciutat, busqueu-me allà si mai he de marxar de Catalunya..

38. ¿Qué música escuchas durante un viaje? Normalment quant vaig a la feina acostumo a anar adormida per tant no n’escolto cap, però si anem en cotxe posem la ràdio.

39. ¿Estás en silencio? ¿Ara mateix? Estic sola a casa, però tinc la TV posada i veig…be, ja sabeu que estic veient :-P

40. Para acabar, explica una imagen que para ti represente el silencio.

Aquesta es la meva imatge

27 Comments:

  1. Andrea ....de acà y de allà said...
    A ver mujer..com haces????
    yo no tengo tiempo ni para leer decentemente los post de los blogs que me gustan seguir, menos para comentar..y mucho menos para hacer memessssssssssssssssssss
    como haces....no puedo ni ir al lavabo en paz jajaja...pues mira ke bueno ke no leo cuando voy al lavabo porke sino con tan poco tiempo extrañaria eso jajaja un beso guapa
    Anònim said...
    Nenaaaaaa!!! Què guai! Moltes gràcies per posar l'enllaç a la meua proposta, ja només queden unes 900 visites per a que siga deure-ineludible publicar el post amb les fotos calentones que m'han anat arribant per email... Aiiii...
    Si algú s'anima, només cal que m'envii alguna imatge seva, o de qui siga, que li resulte suggerent, eròtica, calenteta... Bé, no hi ha límits, només te'ls poses tú.
    Apa, Jo Mateixa, a veure si et convenço! No hi ha res del teu cos (jo qué sé, els teus ulls, per exemple) o del Hatim (el seu coll, per dir un) que us resultin "picants, suggerents, motivadors"? Segur que si!! I mira que amb aquesta proposta el que tindré es... moltíiisima feina per ensamblar totes les imatges en un super relat mmm... eròtic? suggerent? que despertarà els sentits... ??? Ja ho veurem...
    De moment, si us interessa, podeu escriure'm: palitodelasorejas@gmail.com o potser vos abelleix pegar-li una ullada al blog.
    Sou tots benvinguts!!!

    Jo Mateixa, guapa, mil gràcies per deixar-me espamejar o com es diga, jeje!

    petons!!
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Bonica, m'ho faig per que disposo de temps per fer-ho, jo ni tinc fills ni un marit als que cuidar (almenys fins que no estiguem visquent junts), ni un pis per tenir a punt per tot, ni la compra per fer, etc....Quant em toqui fer tot això segurament el nivell de postejar disminuira i no et pensis, em sap un greu, però ja s'ha sap, les obligacions son les obligacions :-)

    Palito: De fet si que tinc fotos xules, però es que no se com reaccionaria en Hatim si les veies publicades per que ell en aquestes coses es molt seu, les coses de sexe han de ser entre ell i jo i...be, ja m'entens :-P

    Espero que la proposta vagi de conya nena, ja tinc ganes de veure les fotos que t'han enviat :-P

    Petonets per les dues!!!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    D'acord, doncs, aceptamos baaaaaarco!!
    Ei, per cert, t'has fixat que falten les preguntes 33, 34 i 35? Què coi vaig fer amb elles?
    Petons i bona nit!
    Jo Mateixa said...
    Palito: Ostia tia, ara que ho dius es cert, no m'hi habia fixat que faltaven, jajajajajaja, vaya dos, també me les haguès pogut inventar però no m'hi vaig fixar :-P
    Clint said...
    la pregunta 15 és, quant pesa el teu bolso? mare de déu! jajaja
    Anònim said...
    Això no es un meme tia, això es una gran putada, mare meva quin munt de preguntes. Coincideixo amb tu les aranyes fan fàstic !!!Ecs Passis un bonic dia !!!
    rosa said...
    Moltes gràcies.ja ho tinc fet.
    Jo Mateixa said...
    Clint: Ja podria ser ja, jajajajajajajajajajajaja.

    Farlopa: Una gran putada??, home, poder si, però i lo divertit que es fer copi pegui del que diu l'altre, jejejeje, que no, que no, que no s'asemblen el que ha dit la Palito que el que dic jo :-P

    Rosa: Genial, ara m'ho miro!!!! :-)
    Nosotras mismas said...
    M'he quedat flipada, coincidim e la 1 - 12 - 24 - 28 i 29. On has apunta't Mary Poppins ja he pensat, si aquestes respostes son meves ;P

    Petons.
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Ja he vist que ho has posat, molt be, molt be, saps que si vols desplaçar més a munt o més avall nomès has d'arrossegar-ho allà on vulguis, oi?? be, sempre i quant sigui dins de la mateixa columna on tens les altres opcions de Bloc...no se si m'explico gaire be :-S
    Jo Mateixa said...
    Nosotras mismas. Coi, també es casualitat no??, jejejeejejeje.

    Per cert....em pots explicar a sant de que el premi de la Pelusa??, es que no puc entregar els meus si no se en quin concepte es valora el meu bloc i per que se l'hi assigna un premi :-)

    Gràcies avançades guapa!!!!!
    Antoni Esteve said...
    o vaja, Madrid!
    Jo hauria dit Paris o alguna ciutat aixi, amb els cantants romanticons que t'agraden! ;)

    petons!
    Déjà vie said...
    uaaaaaaaaaaaaaa tens el bolso de la mary poppins tu eh!! té un fons inacabable!! m'agrada't saber una miketa mes d tu. ;)
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Sento decepcionar-te, però de debò que m'encantaria viure a Madrid si no pogues viure a Catalunya.

    Clar que Paris es macu, però no em crida l'atenció, hi vaig estar fa anys amb l'escola de viatge de fi de curs i nomes en vaig treura una lectura, es carisim viure a Paris :-S

    Petonets guapu!!!!!

    Déjà Vie: Jajajajaja, doncs quasi nena, quasi, per que m'hi cap de tot, si yo te contarà.... :-P

    Petonets bonica!!!!!
    Boira said...
    No m'ho puc creure! M'acabo de llegir 40 preguntes?? Jaja, com es nota que em tens enganxada!! Per cert, em quedo amb el teu idol de la infància. Nena! jaja el gran Heroe americano?? Si era una mica carallot!!

    Petonets.
    Anònim said...
    Coincideixo amb la boira, de tot m'he kedat flipada amb el "gran heroe americano" ja ja ja
    Jana
    Txell said...
    Txell tia, que avui em surt la feina per les orelles!
    A mi tampoc m'agraden gens els meus peus... si pogués m'els operaria i per contra també m'agraden els meus ulls (i si fossin una mica més grossos millor.

    Has provat de comprar-te un bolso més gros?

    Nena vaig a treballar! Fins demà cuqui!
    Denea said...
    jajajadjjajaajj nena!!!com pots portar tantes coses al bolso????
    esta claríssim no? una ciutat on perdre's...toquio, nara, hiroshima, nagasaki, osaka...qualsevol mentre sigui a Japó :). això m'ha passat pel cap quan he llegit lo d la ciutat...
    aiiiiiiiii jo algun dia actualitzare el blog XD. Coi, em dones feina, no ho miro cada dia pq no puc però el dia que miro, tela!!! així m'agrada, que siguis constant i m'entretinguis cada dia :) anims maca!!!
    Jo Mateixa said...
    Boira: No, no, no, mira-ho be, no n'hi han pas 40, que la Palito va esborrar algunes preguntes i jo no m'he n'he adonat :-P

    Jana: Noia, a mi es que aquella sèrie m'agradava molt, poder per lo pavo que era el tiu, jajajajaja :-P

    Txell: Ui, calla, calla, una bossa més grossa encara??, que vols que m'endugui la casa a sobre "u" que?? :-P

    No t'estressis!!!!!!

    Denea: A veure si es veritat que actualitzes el bloc ninona que tela eh :-P la teva ciutat tenia molt clara quina seria, ets massa previsible per segons que eh, jajajajajajaja.
    Anònim said...
    Ara et coneixem una mica mes , tens rao amb ,lo de Madrid es una ciutat molt m,aca.
    una més said...
    Estic fent proves amb els comentaris.
    Anònim said...
    Penso que tu tens fusta d'escriptora, narradora i fins hi tot guionista. Ja ho he pensat més d'un cop. Has pensat mai de deixar-te caure en aquest ambient? Ho dic en sèrio. Un petó.
    Anònim said...
    Redéu, redéu, redéu, benvolguda Jo Mateixa, és que no para. Què pren?...
    Jo Mateixa said...
    Striper: Tu també t'hi vindres a Madrid?? :-)

    Una més: Fes, fes, tu tranquila :-)

    Bruno: Aixxxx, doncs no, mai ho he pensat però mira, no es mala idea, creus que ho faria be??? :-)

    Un altre peto per tu guapu!!!!!

    Avi: Si l'hi he de ser sincera...no prenc res, Cacaolat al mati per començar be el dia i molta aigua, res més :-P

    Vaig a veure el Barça, a veur que fem avui, ja tremolo, jejejejejejejejeje :-)
    Denea said...
    jajaajajajajja
    jo mateixa, soc un llibre obert i el teu comentari demostra q via bloc em comences a conèixer... :$:$:$ xDDDDDDDDDDDDDDDD per cert, ja he actualitzat :P
    Jo Mateixa said...
    Denea: Dona clar que et començo a coneixer, només faltaria, ara em miraré el teu bloc...a veure que hi has posat tu ara :-P

    Petons bonica!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column