Un amic es un amic

Hi havia una vegada una noieta tota mona ella (Jo Mateixa) i un amic (no diré el nom) que es portaven d’allò més be, que s’escrivien e-mails cada dia, parlaven per el Messenger alguna vegada i en algun moment de la seva vida, s’havien vist en persona.

Aquesta noieta va arribar una nit a casa desprès d’un dia dur de feina i es va trobar un sobre a la bústia, en el sobre hi posava:

Per la Meritxell Salip Serret (vaja, Jo Mateixa, s’entén) no ho hauries d’obrir fins el 08-09, però bueno, jo tampoc hi seré per veure-ho.

Va agafar el sobre i va somriure, ell l’hi havia esmentat aquella mateixa tarda i amb molta insistència, que havia d’anar a casa d’una amiga a portar-li una cosa i ella no l’hi va donar la importància que aquella confessió es mereixia.

En sortir de l’ascensor i arribar a la porta de casa un pos-it de color groc flanquejaba l’entrada i hi deia:

Txell, fes-l’hi una ullada a la bústia de l’entrada que fa companyia!!!.

I signava amb el seu nom (que no el diré).

Ella va agafar la nota i va tornar a somriure de nou, còmplice del moment es va ficar a la seva habitació, va donar mil voltes al sobre, va agafar el seu mòbil i va tenir temptacions de trucar-lo i donar-li les gràcies, però es va sentir covarda, afalagada alhora i no sabia molt be que havia de dir.

Passada una estona va agafar el telèfon fix de casa i el va trucar, però ell no va respondre:

a) Ell s’havia adormit al sofà i tenia el telèfon desconnectat.

b) Ell va veure el numero de telèfon d’ella i l’hi feia vergonya agafar-lo per veure que li diria.

c) Ell passa d’ella com de la merda :-P

Quina opció trieu??

PD: Que cony faig amb el sobre????, de debò m’he d’esperar fins el dia 08-09 (dia del meu sant per si no ho sabíeu) per obrir-lo???? No fotis nen, jo vull veure que hi ha dins!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)


Cançó

52 Comments:

  1. Anònim said...
    Opcio pude li fa vergonya,esperar al dia 8, segur que es una felicitacio per el sant, i si pica molt la curiositat obrirla pero no donarse per enterat fins el dia 8
    Lluna said...
    Jo em quedo amb l'opció b...

    Suposo que el més legal seria no obrir-lo fins el dia 8. Total, només falten 3 dies!!!

    Però, tot i que està malament, reconec que la solució de l'striper...

    Però no, si l'obres ara, el dia 8 et sentiràs culpable. Millor esperar una mica, no? Què són 3 dies?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Això són amics i la resta són tonteries!!!

    Jo primer portaria el sobre a la Guàrdia Civil, todo-por-la-patria, no fos cas que tingués Anthrax o alguna cosa similar ... és que això dels amics darrerament no es du massa, la veritat.

    Com a persona que fa regals per Nadal, que dóna ordres explícitament que s'obrin per Nadal i que la gent fot el que vol ... si l'obres, no li ho diguis que potser s'enfada ... no?

    Ale, petonets i bon dia per a TuMateixa ...
    Clint said...
    Si no fa tic-tac ni fa pudor...no pots obrir-lo fins el dia 8! però on es vista tanta impaciència!
    estripanits said...
    Definitivament, indubtablement... espera't, carai! Que no t'agrada jugar?
    Jo Mateixa said...
    Striper: Dubto que l'hi faci vergonya, som amics i ens estimem moltissim, per que hauria de fer-l'hi vergonya??, però be, tot es possible.

    Si l'obro l'hi dic, no podre amagar una cosa aixi :-P

    LLuna: Vols dir??, però si no n'ha de tenir pas!!!!

    Si ja se, tres dies son tres dies, però es que....val, val, m'espero!!!!!

    Pep: Doncs ni xato si, amics com aquest cap ni un, hi han d'altres menes d'amics pero aquest s'ho val tot :-)

    No, no, no, si m'ha dit que l'¡obri el dia 8 aixi ho fare, nomes espero que aquell dia tingui el mòbil encès per poder-lo trucar i donar-li les gràcies :-)

    Clint: Fas por nano!!!!!, val, val, fins el dia 8 res de res, m'ha quedat molt clar!!!!!! :-)

    Estripanits: Valeeeeee, ja se que m'he d'esperar!!!! :-)

    Ara es una cosa general...vosaltres, vaja, si el regal fos per vosaltres, esperarieu o no????
    Txell said...
    Txell...cal esperar!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Pos no sé ... s'hauria de donar el cas ... jo suposo que el guardaria a un armari i ... me n'oblidaria i l'obriria com 10 dies després, quan tornés a obrir l'armari, jejejejeje
    Jo Mateixa said...
    Txell: Valeeeeee :-)

    Pep: Quina barra nen, recordem que no et regali res fins passats 10 dies del dia que toca que t'ho regali, vale?? :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Dona, si algun dia em regalessis alguna cosa ... em truques el dia que toca per recordar-me que l'obri ... i Santes Pasqües, tu!
    Boira said...
    Doncs jo diria que la opció B. Té de confessar que jo no crec que pogués esperar tants dies! Soc molt impacient. I no li pots fer un foradet, o mirar a contra llum o alguna cosa? Ja estic impacient jo! Com no ens diguis el dia 8 que hi ha dins, uiiiii!

    I Felicitats Avançades! :D
    Jo Mateixa said...
    Pep: Home es clar, amb això ja hi contava :-P

    Boira: Dona, no se pas si es pot dir el que hi ha, si el meu amic em llegeix ara, si de cas, que digui si es podrà dir que es o no :-P
    estripanits said...
    I tant que m'esperaria! Les coses bones, es fan esperar... o això diuen.

    I, dona, 10 dies no, però ja saps que es diu que "tots els sants tenen capvuitada!

    Com que el 8 és dissabte i és molt possible que estigui estripant per aquests mons de déu, ja t'ho avanço: per molts anys!!!
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Gràcies doncs!!!! i estripa, estripa, tu ves estripant les nits i els dies :-P

    Petonets!!!!!
    Clint said...
    escolta però anem a l'importat del asuntu! qui és aquest amic que t'ha fet aquest regalet?
    Anònim said...
    Coincideixo amb la majoria de la gent, hauries d'esperar fins al dia 8, tampoc queda tant de temps!!!!

    Felicitats per avançat (també es el meu).

    Podem saber qui es aquest amic???? :-P
    Jo Mateixa said...
    Clint: Em temo que no, be si ell vol que digui el seu nom.... :-P

    Mandarinada Contraproduent: També es el teu sant????, llavors o et dius Txell o et dius Núria, que son les que cel.lebrem el nostre sant el dia 8, ja se més coses de tu :-)

    PD: Si hi ha alguna verge trobada (ja us vaig dir que faria un post sobre aquest tema) que m'ho digui, que jo nomes conec Sta. Núria i Sta. Meritxell....que no, que no, que moltes ni som verges ni som santes :-P
    Anònim said...
    Espera't dona, per tres dies...
    com diu el Pep el poses dins l'armari , t'oblides i fins el dissabte!!!!
    Però fa il·lusió que tinguin aquest detall.... molt maco!!!
    Petonets guapiiii
    gatot said...
    Potser no sou verges ni santes txell... però us hem trobat!

    i jo, contra la opinió de tothom... l'obriria ara mateix!!!

    què és això de crear dilemes quan no cal? vols dir que el teu amic és tant amic? si et va portar el sobre en mà... no el podia portar el mateix dis 8? potser sabia que no tenies tema per fer un post... i va dir, mira, li donarem tema?

    uis massa preguntes, no?

    felicitats, bonica!

    petons, llepades i mossegades!!!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Divendres marxo a Pineda quant plegui de la feina per que celebrem el meu sant i l'aniversari d'en Hatim que es el mateix dia, així que si guardo el sobre dins de l'armari segur que m'el deixo i fins que no torni del cap de setmana no podré veure'l :-S

    Aquesta nit m'el posare a la bossa i aixi segur que no m'enoblido :-)

    Gatot: El meu amic es molt amic, però molt i molt i sabia que jo el dia 8 no hi seria, suposo que per això ho va avançar :-)

    Si jo tinguès el sobre aquí ja l'haguès obert, la intriga me corroe :-P

    Petons, llepades i mossegades??, mmmm, això cada dia que passa va agafant més cos eh :-P

    Tel's torno amb escreix guapu!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aiiiii si perds la bossa ... jo el deixaria en una caixa forta a Pineda!! jejejejejejejejejeje
    g! said...
    ai quin misteri, no? tu aguanta com una jabata i no se te ocurreixi obrir el sobre!! fes-ho per ell cony!

    que hi haurà a dins??? uns bitllets per anar a Cuba? una felicitació? un sól bitllet de 30 euros?? entrades pel teatre? o potser el sobre està buit i el regal és l'espectativa que has tingut???

    ...qui sap...q xulu tenir amics aixi

    :-)
    Jo Mateixa said...
    Pep: Joder nen, ja et val, mai de la vida he perdut la bossa no ho fare ara que no em convé no??? :-P

    G!: Alguna cosa hi ha, per que he sobat el sobre molt i molt, es un sobre una mica més gran que un sobre tamany quartilla i dins hi ha una cosa o un paquet allargat, fa bulto, es a dir, que no pot ser nomes una felictació o un bitllet de 30 Euros (ja podria ser de 500 per això).

    Un viatje a Cuba ho dubto, però vaja que si ho es m'en vaig amb ell segurissim!!!!!

    Si, si, tranquil, jo aguantaré carros i carretes, però fins el dia 8 res de res, per això l'he deixat a casa, per no tenir més temptacions :-P
    Anònim said...
    Jo penso k o no hi era o li feia vergonya, més probablement la segona opció pq sino també t'hagués trucat després si pot veure els números de telèfon.
    I penso k és una cosa bona pq si no, no et diria k l'obris el dia dl teu sant...
    Jo no sé si aguantaria, tindria molts dubtes pq normalment ho faria, però depen de les espectatives i de la persona potser no em podria esperar...
    Coincideixo amb g! kina sort tenir amics així!
    Espero k no et molesti k hagi escrit al teu blog, em sembla k sou una colla genial :-)
    Jana
    Jo Mateixa said...
    Jana: Primer de tot, encantada de que passis per aqui, t'he vist molts cops a ca L'Antoni :-)

    Es una gran sort tenir amics així i aquest es molt especial, precisament per que ho es respecto el que em va dir i fins el dia 8 no obrire el sobre, encara que m'en mori de ganes!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    No Jana, no patixques ... aix, que això no ho hauria d'escriure jo, oi? és igual, continuo ... que com més serem més riurem, jejejejeje!!!

    Si es un bitllet de 30 Euros ... de 30, és un miracle perquè que jo sàpiga no n'hi han ... encara ... potser arran del regal se'n fan, tu!

    ÉS molt lleig dir "he sobat el regal" ... i si no hi ha res ... t'imagines? Que fort! Al teu amic segur que no li parles en anys ... Però com que és la niña sobona ... segur que alguna cosa hi ha ...
    Jo Mateixa said...
    Pep: Ostia nen, no hi havia pensat, bitllets de 30 no s'en fan, jejejejejejeje.

    Si que hi ha alguna cosa, que ho he notat, que tinc els ditets molt sensibles jo i aquestes coses les noto de seguida, vull dir que he tocat i he notat alguna cosa, aixxxxxx, m'estres nen!!!!!! :-P
    Antoni Esteve said...
    jajaja, opcio B, però obre'l que collons!
    Pensa que aixi tindràs 3 dies mes per gaudir-lo.
    Si no que te l'haguès donat el mateix dia en mà i amb 2 ous!

    Per cert, si pel que acabo de dir algu es sent ofes, que m'ho faci saber. ;P
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Cap de les opcions era bona, simplement no estava a casa, per aixo no va agafar el telèfon, dubto molt que algu s'ofengui :-)
    Antoni Esteve said...
    Llàstima! Ara no sabre qui deu ser.
    ;P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aixxx, aquests ditets, jejejejeje, si que els tens sensibles ... els ditets, eh? jejejejeje

    Al final l'obriràs o no l'obriràs??? Quan?? Perquè jo ja m'he perdut!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Si noi si, quina llàstima, oi? :-P

    Pep: Si si nen, els tinc molt sensibles....els ditets :-P

    Siii, l'obriré, però el dia que toca, ho faré divendres a les 00:00 que ja serà dissabte i estarà la veda oberta per obrir el sobre, ara t'ha quedat clar?? :-P
    una més said...
    Crec que t'hauries d'esperar a obrir-lo quan ell t'ha demanat (si no, perquè t'ho hauria dit?).

    Pel que fa a l'opció a triar:

    la A no l'escolliria (no crec que estigués dormint al sofà ;P ni amb el telèfon desconnectat).

    Sobre la B... és una possibilitat que veiés el teu nº de telèfon i no l'agafés, però no seria per vergonya (potser perquè ell volia que parlessiu després d'obrir-lo el dia 8??).

    I pel que fa a la C: perquè cony passaria de tu com de la merda si ve a casa teva en persona a portar-te un regal. Quins pebrots que tens! (amb carinyu, eh!)

    HAuries de pensar altres alternatives. Aquestes no m'han convençut.

    Un petonet dolcet i fins dissabte.
    euria said...
    Opció B??? Benu jo el trucaria i li demanaria mil cops a vera si me'l deixa obrir i com que seria molt insistent em diria....clar dona per no senir-te més ja el pots obrir!! Txell ja diràs que és aquest sobre!! Vagi b!!!
    Jo Mateixa said...
    Una Més: En l'últim comentari que l'hi he respost a l'Antoni ja he dit que si no va agafar el telèfon es per que no era a casa, dubte aclarit, en quant a quant ho obriré, fins el dia 8 res des res, l'hi he promes tot i que ell ara vol que l'obri jaaaaaa, però no puc, el tinc a casa :-P

    Fins dissabte bonica!!!!!

    Euria: Depen, si es una cosa marranota no us ho explicaré pas :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jajajajaja, s'està creant una espectació de 3 parells de nassos ... fins i tot a mi, que passo de tot, m'està començant a intrigar què punyetes és això!!!

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Pep: Doncs et quedaràs amb les ganes per que segur que es una cosa marranota (que el meu amic es un marrano i si no de que que em possi el que m'ha posat al mail de fa un moment) i no ho aniré explicant por ahi!!!! :-P

    Per cer Una més, el meu amic diu que a tu si que et puc dir qui es, clar, com que el coneixes... :-P
    Terra said...
    Trio l'opció b, però no per vergonya segur que no vol q l'insisteixis...
    I penso que t'hauries d'esperar a dissabte, perquè ell t'ho ha demanat i t'importa, ara, jo m'estaria pujant per les parets! Ja t'apanyo quins 3 dies de nervis! Ara m'has deixat amb la intriga...

    Per molts anys!! el meu sant també és el dia 8 :-)
    Jo Mateixa said...
    Terra: Jo ja m'estic pujant per les parets, però l'hi he promes i sóc dona de paraula, m'esperaré a el dia X :-P

    Aixi que el dia 8 tambe es el teu sant????, com et dius, com et dius, com ets dius???; alguns del noms que hem dit o es que hi han altres verges trobades que no coneixem???? :-)
    Deric said...
    no sé què hauras fet, però jo soc fetitxista per aquestes coses i m'esperaria no fos cas què...
    Terra said...
    jajajaj, no hi ha més verges trobades que jo sàpiga...:-P
    kentuta said...
    Quina ilu el sobre... i fins dissabte....
    Jo ja l'hauria obert!!! almenys una miqueta, jajajaja
    Bé ja no falta menys per poder veure que hi ha dins.

    Per cert, jo també celebro el sant el mateix dia!
    Unknown said...
    Jo... jo m'esperaria, suposo... Però no sé... Igual en un rampell l'obriria... és que és una mica emocionannnnnnnnnnt!! per no dir molt, la curiositat a mi de vegades em pot.
    d'altra banda, m'has aconseguit el video del gatet i el gosset? me fa molt iluuuuu!!

    petonets
    Anònim said...
    Ostres jo també estic cada vegada més intrigada... i no ens pots donar una pista del mail??? Vaaaaa una pisteta sol....
    Jana
    Anònim said...
    I mira si estic intrigada k estic aquí llegint el teu blog i encara arribaré tard al concert...
    Molts petons
    Jana
    Denea said...
    juas!
    jo que no conec la paciència ja l'hagués obert...tant misteri i tanta intriga...
    nena!!!el dia 8 volem detalls del que hi ha dins aquest sobre!!!
    aix...em fan tanta il·lusió aquestes cosetes tontes...són detalls molt macos i sigui amic amiga novio o novia ho trobo un detall preciós :$
    Jo Mateixa said...
    Déric: Jo esperaré, l'hi he promès i no trencaré la meva paraula :-)

    Terra i Kentuta: Uauuuu, aixi que o us dieu Núria o Meritxell????? :-)

    Palitodelasorjeas: Tia jo estic del nervis i ell nomès fa que dir-me que es una xorradeta!!!!!! :-P L'hi he passat el teu e-mail a en Pep i l'hi he demanat que si tenia el vídeo te'l passes, suposo que si no ho ha fet es per que no el te :-( te'l buscaré a veure si l'he reenviat algú més, val?

    Jana: A quin concert vas punyetera???? :-) espero que t'ho estiguis passant la mar de be!!!! I nooooo, el e-mail es privat, no us puc dir que m'hi ha posat :-P

    Denea: Es un detallàs per part seva però es que clar, ell es així i te aquets detalls sempre, la veritat es que tinc molta sort tenint-lo d'amic i ell sap com me l'estimo i apreció :-)
    Jordana Yontney said...
    Hey!!

    I si el dia 8 és especial per alguna cosa realcionada amb la carta? Perdries la sorpresa...i quina rabia et faria després!

    I la sensació tan satisfactoria de saber que has vençut les teves temptacions i el plaer de lelgir-la en el moment que toca?

    Aix...jo crec que m´esperaria...si si!! m´esperaria!!

    SAlut!!

    Per ceert...m´ah encantat el teu bloc!!!

    http://cat.bloctum.com/jordanayontney
    Jo Mateixa said...
    Angels: No l'he obert eh encara el sobre i això que el tinc aqui al costat mateix, però no goso, nomès falten un dia, per que demà a les 00:00 en punt l'obro!!!!

    Moltes gràcies per venir, ara em miro el teu bloc :-)
    Jo Mateixa said...
    Ei Angels com et puc deixar un comentari al Bloc????, no ho veig, no en se, estic tonta o que?????

    Be, tens un bloc molt xulo, he llegit alguns posts i son profunds, m'agrada com ho fas, expliquem com poder-te comentar si et plau!!!!!!
    Terra said...
    Tu ho has dit!
    Dissabte matí a molt tardar espero un post explicatiu del misteri eh!
    Jo Mateixa said...
    Terra: Em sap greu però paso el cap de setmana fora i no m'he endut el portàtil, fins segurament diumenge o dilluns no podré fer una crònica com déu mana :-(

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column