Eiiii, que no he oblidat el tema dels Aniversaris Blocaires eh, el que passa es que no n’hi ha hagut cap aquest passat mes de setembre, que jo em pregunto, es que no hi ha cap Blocaire nascut al Setembre??, es que no hi ha cap Bloc que nasqués un... ves a saber quin dia de setembre?? Poder si que n’hi ha però no s’han apuntat als Aniversaris Blocaires, ells s’ho perden :-P

Començo amb l’Aniversari d’avui....

El Bloc que avui fa anys es un dels habituals que miro, i més d’un cop, últimament nomes escriu o comenta de nit donat que la seva mestressa ha tornat a treballar. I el busco encara que l’RSS no em digui que ha actualitzat, nomes per veure si ha contestat algun dels meus comentaris, si ha rigut amb algunes de les pallassades que l’hi he dit o simplement per verificar que ha rebut els petons que cada dia l’hi deixo.

Aquest Bloc es un Bloc compartit, doncs en ell hi ha dos personatges, dones totes dues, amb caràcters ben diferents, tot i que comparteixen secrets, intimitats i anècdotes, m’encanten les dues!!!!

En aquest Bloc hem pogut viure excursions, caminades de bon mati, ens han aconsellat llibres i fins i tot hem hagut d’aconsellar nosaltres sobre musica. He plorat, ho reconec, amb molts dels post publicats, per la tendresa i fins i tot per les anades de bola de l’autora.

En aquest Bloc vivim punyeteres rutines i també petites victòries, coneixem el dia a dia, els neguits i les seves criatures, algunes d’elles molt i molt especials. Es una mica frikie el Bloc, be no, menteixo, ella mateixa es una mica frikie, però te tants bons moments que val molt la pena llegir-lo, us ho dic de tot cor.

Normalment ens explica les coses que l’hi passen a l’autora, les coses que sent, els temors, últimament està una mica baixa de moral i espero que aquest post l’animi una miqueta per que ella s’ho mereix tot.

Hem anat de viatge amb ella, aquest estiu mateix ens ha recordat com de dur es estar en un lloc que no es el nostre tot i que la bandarra s’ho ha passat de conya, en aquest bloc hem descobert un munt de paraules curioses doncs l’autora es una afeccionada a les paraules i també hem divagat amb ella i la seva companya de jocs.

Un 4 d’octubre de 2004 (ja m’explicaràs a sant de que tinc aquesta data anotada en el meu fitxer d’Excel per que mirant el teu Bloc el primer post va ser a l’agost de 2006) va néixer el Bloc Quan el Sol es pon...a vegades surt la Lluna, nena, guapa, ets una autèntica crack i per el que més vulguis, no abandonis mai aquest mon de Blocs, necessito llegir-te cada dia, ja ho veus, ets un dels meus vicis.

MOLTES FELICITATS A AQUEST GENIAL BLOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelicitats, doncs!!!!

    Petonicos per la celebració i bon dia per a TuMateixa!!!
    Txell said...
    Per molts anysssssssssssss!!!!!!!!!!!

    Ale, un nou bloc per llegir! Si és que al final, ens fotran fora de la feina! :P
    Nosotras mismas said...
    Felicitats, el any que ve, a veure si ho celebrem tots junts.

    Ja està publicat el 3er capitol de "LAS 1001 CITAS". Desitjo que t'agradi.

    Petons
    estripanits said...
    Vinga, doncs! A celebrar-ho tothom!
    Nosotras mismas said...
    Guapa, t'he linkat al son de unos tacones. Si hi ha qualsevol problema, m'ho dius, si us plau.

    Petons
    Joana said...
    Felicitats!!!! N'agafoun trosset i a llegir que no tenim feinaaaaaa! :)
    Ulisses said...
    Congratulations!
    Lluna said...
    Ostres, moltes gràcies, per tot plegat! Em sap greu haver-te fer plorar, però espero haver-te fet riure més que no pas plorar!

    Ara em recordo que et devia una cosa i que... bueno, ara mateix t'envio un mail!

    I moltes gràcies altre cop!
    El veí de dalt said...
    Que corri el pastís i el cava!
    rosa said...
    felicitats per la part que li toca,
    ei! m'he aliat a tu al passa-ho,
    jo monarquic??? jajajaja ni de broma.
    Jo Mateixa said...
    LLuna: Tot just arribo a casa desprès d'un dia durissim a la feina, espero que tu hagis passat millor guapa!!!!!

    Aquest post està fet amb el cor i només pretenia animar-te una micona, por que tu lo vales baby :-P

    Ara em miro el correu, espero que m'hagis escrit tal i com dius, jejejejeje.

    Petonasos!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Doncs, MOLTES FELICITATS AL BLOG!! Ara em passaré a deixar-li una cançoneta de felisfelisentu diaaaa...

    Ostres, Jo Mateixa, jo no sabia que els blogs també entraven en aquest apartat d'aniversaris...
    Apunta el meu, doncs! Jo crec que va nàixer... Espera que ho miro...
    Un 25 de març!!!
    me felicitaràs? Segur que per eixes dates hauré oblidat que el meu estimadet blogget ja té un anyet, aiii bloggiçó!! Cuchicuchiiiii...
    Ai, que se me'n va l'olla, jeje.
    Jo Mateixa said...
    Palito: I tant que hi entren, en principi els aniversaris eren per la gent però va haver-hi gent que l'hi feia cosa de dir-ho i vam decidir que qui no volgués dir la seva data de naixement podia donar la del seu Bloc :-)

    Apuntat queda el dia del naixement del teu Bloc i no dubtis que el felicitarem :-)

    Petonets!!!!!
    Anònim said...
    doncs jo et felicito a tu!

    per cert... no sé d'on treus el temps!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column