Primera reunió de veïns

Dimecres, abans del partit del Barça, vaig estar present a la meva primera reunió de veïns, el pare sempre era el que hi anava, quant hi anava, però com que ells encara estan a Pineda vaig haver d’anar-hi en representació del pis dels pares i de casa nostre (del Hatim i meva).

Sempre m’havien parlat molt malament de les reunions de veïns, avorrides, on tothom s’escridassa i mai s’arriben a acords beneficiosos per la comunitat, doncs be, jo m’ho vaig passar teta.

El president es el dels baixos 2, es el pare d’una noia amiga meva que va marxar a Madrid fa un grapat d’any i a la que no he tornat a veure mai més. L’home es va excusar amb un escrit tot dient que justament aquell dia arribaria tard de treballar (quina manera més vil d’escapolir-se de la reunió) i per tant l’hi va tocar al secretari presidir la reunió.

El secretari es en Ramón, la parella del Fernando i son dos nanos encantadors (com la majoria dels homosexuals que conec), van estar tots dos a l’alçada de les circumstàncies per que si creieu que els de Aqui no hay quien viva son perillosos, la meva comunitat de veïns te un delicte que fliparieu.

Hi ha una veïna que tot ho fa i ho diu por que me sale del coño i apa, tema zanjat i punt, i no l’hi discuteixis que si no te la lia, aquesta amable veïna es la que tenen els meus pares porta per porta, imagineu-vos, 33 anys aguantant-la i es que ja s’ha sap, qui vol viure en un pis ha d’aguantar als veïns.

El veí de sota casa nostre (del Hatim i meva) es un paio que te tela, recordo quant mun germà era petit, una tarda de dissabte, el nen anava amb la bicicleta de tres rodes pel passadís de casa els avis i la dona del veí va pujar per dir que el niño le molestaba, ja cal que es calci ara, per que mun germà era un sant, però el nen d’en Hatim es un bitxo i evidentment no el tindrem lligat per que no es mogui, no corri, no cridi, no plori....

Doncs be, que el tiu em surt en que per culpa de les meves obres l’hi he esquerdat el pis, cosa que es mentida per que la finca te 37 anys i tots els pisos estan igual, de fet el nostre hem tingut que reforçar-lo per que també patia esquerdes, però es que es normal, si te 37 anys i quasi be mai s’han fet reformes...dijous a la tarda, en arribar de la feina em trobo l’home a la porta de casa seva esperant-me, por que se que llegas a esta hora, i em diu que ha parlat amb la seva assegurança i que l’hi ha dit que es el nostre el que ha de venir per mirar que passa.

Jo ja l’hi he deixat ben clar, el senyor de l’assegurança vindrà un dissabte com que em dic Jo Mateixa, per que jo vull estar present quant vagi a casa seva a veure els desperfectes (aquest es el burru al que per error els paletes van tallar l’antena de la TV, 24 hores i ho tenia arreglat i això que va ser el 15 d’agost, festiu a tot el mon mundial). També l’hi he dit que no tinc cap inconvenient en que vingui un pèrit, un arquitecte o un enginyer, el més car buscaré i si resulta que no es culpa nostre qui pagarà les obres, les despeses del pèrit i el meu dia de sou perdut a la feina serà ell i ja no m’ha dit res més.

Demà em toca trucar a l’assegurança de la llar i comentar a veure com ho fem, encara no hi vivim i ja m’estan donant per sac els veïns, certament, AQUI NO HAY QUIÉN VIVA.

Post escrit el divendres 28/09/2007, però no penjat.... no se molt be per que, per cert, el Barça està guanyant 0-1 contra l'Stutgart, s'escriu així???? però no se qui ha marcat, era a la cuina fent-me el sopar :-S

25 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Collonssssssssssssss, abans l'hagués penjat el post, en Messi.... el meu Messi i el de la Metamorfosi acaba de marcar, biennnnnnnn, ja anem 0-2!!!!!!!!

    El compartim com a bones amigues oi????

    ;-P
    Jo Mateixa said...
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh i el primer gol l'ha marcat en Puyol :-)
    rosa said...
    si que són a vegades divertides i a vegades aburrides les reunions, jo si puc "m'escaquejo"
    Terra said...
    A la meva escala hi ha reunions massa sovint, acabes a les quinientes i sense treure res en clar... Sempre que puc, m'escaquejo.
    Sempre hi ha els que es queixen de tot, les meves de divertides no en tenen res.
    Ara m'estan posant les bastides per rehabilitar la façana...em donarà algo malo, quatre mesos amb això...
    zel said...
    Ep ep, que en Messi el compartim unes quantes veïnes no veïnes però sí veïnes, m'entens veïna...de lluny real/prop virtual? AH, en Puyol, semilesionat, en Màquez (que me l'enduria de copes) lesionat del tot, l'Abidal un crack i en Titi (tH) uau uau uau, apa wapi, que jo ara he de fer el dinar de mà pels del meu harem.Recorda, a casa meva som 3 (ells) a 1na(jo). brrrrffff
    Cristina said...
    Jo m´escaquejo sempre perquè SEMPRE acabo amb mal de cap, així que com tinc molt bon rotllo amb en Ramon i la Roser els donc el meu vot i ells encantats d´anar-hi. Jo no puc aguantar la gent que crida per qualsevol cosa i no tinc paciència per estar dues hores aguantant el rotllo dels mateixos.
    Anònim said...
    Conta més de la reunió, dona!!!
    Que estic intrigadiiiiissima! Jo quan vaig a les reunions només veig vellets discutint per tot. Els joves fem cares rares, mentre els iaios es diuen de tot, jeje.
    Petonets!!
    robelfu said...
    quina casualitat passava per aquí i he vist que el has escrit del mateix que jo.
    si vols fes una miradeta pel meu bloc i els llegeixes als teus veïns els meus consells .
    ja em ire passant per aquí.
    una salutació
    Antoni Esteve said...
    jejeje, que fariem sense les magnifiques reunions de veins, les escridasades i les tocades de collons...aiiixxx, el món seria diferent i això no ens ho mereixem!

    petons!
    Ulisses said...
    jajajaja
    doncs ja diras com van les proximes reunions.
    I sobretot lo del vei i el perit... ara vull saber qui té raó XD
    Anònim said...
    Caray quin veinat, odoi las reunions de escala uffff.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    En Puyol i en Messi, mossa!!!

    Les reunions de veïns són fantàstiques ... sempre que no t'hagi de tocar ser el president, clar. Llavors maleixes els ossos a qui sigui, ja t'ho dic jo!!

    Un petó i moooooolt bon dia, TuMateixa!!!
    Txell said...
    Tot això que ens estalviem en David i jo!!! Per què si no ens treuriem els ulls, uns als altres, amb culleres! Què dic amb culleres... amb cullerots!!!!
    alatrencada said...
    Imagino la conversa amb el veí de sota esperant a la hora que sap que arribes... I la reunió campi-qui-pugui amb tota l'escala... Quins moments més teatrals i reals!
    Itf said...
    Jo encara no hi he anat a cap. Però els meus pares m'expliquen una mica el que passa i també n'hi ha per escriure un llibre.
    Clint said...
    cada dia m'alegro més de ser de poble i poder viure a peu pla!
    Nosotras mismas said...
    Sempre hi ha un toca-cojons, pero a la teva comunitat hi ha mès d'un i de dos.

    Petons i força.
    Anònim said...
    Si es que algunes reunions de veins s'haurien de filmar perquè es diu cada cosa que si no es veu no es creu... Apa!! ja pots anar penjant videos al youtube, jejeje
    Jo Mateixa said...
    Mare de déu santissima, però que no treballeu vosaltres o que???

    Ja veieu que jo si, dec ser la única en aquest mon mundial que avui ha fotut quelcom a la feina per que vosaltres... :-P

    Ara faré una volteta per els vostres blocs, a veure que ens expliqueu i es que he tingut un dia durillu a la feina i no he pogut fer res dels Blocs.

    Els veïns, les comunitats de propietaris (per que els que viuen de lloguer queden exclosos?, que no hi viuen??), es per fer un llibre, un video i fins i tot es podria guanyar un Pulitzer, si més no amb els meus veïns :-S

    Petons per tots!!!!!!
    Deric said...
    a la meva 1ª reunió de veïns també em vaig divertir molt, ara després de 3 reunions he decidit que no hi tornaré mai més a reunir-me amb els veïns i, si no em parlem ni em saluden, millor que millor!
    Jo Mateixa said...
    Déric: Jajajajaja, que dràstic no??, ja podries explicar-nos per que dius això, que segur que en deus tenir motius ben grossos :-P
    ERTAI said...
    No se perqué pero... A totes les reunions de veïns pasa el mateix... El clasic subnormal que sempre vol tindre la rao, el que pasa de tot, el que va a pasar el rato... (Powered by Aqui no hay quien viva)

    Es cert, que de vegades fan molta gracia les reunions i tal, peró al meu cas la majoria son molt aburrides...


    Salut!
    Jo Mateixa said...
    Ertai: Benvingut!!!! espero poder tenir més reunions per valorar si les de la meva comunitat son avorrides o no, ara que tampoc cal que hi vagi a totes eh, amb un parell ja en tindria prou :-P
    Anònim said...
    OSti poder fer reunions d'escala encara que siguin un conyàs segur que t'ajuda a solucionar conflictes.

    Jo visc en un edifici de tres plantes (un vei per planta) + un local als baixos. El del Local és un ex-guardiacivil que encara no haviem anat a viure allà i el tio ja ens va deixar clar que ell té pistola encara i que és coneix la llei perfectament (sort que només fa servir el local de magatzem i no el veiem qüasi mai), al primer pis hi ha una senyora velleta amb un pensió justateta diria jo i que viu sola (a mi hem recorda la "bruja averia" (us en recordeu?)) i em sembla que no té el cap gaire clar..., al segon pis hi havia un tio divorciat que es passava el dia casa el seu pare o sigui no teniem veí...ara es va vendre el pis i la inmobiliaria que se l'ha quedat el lloga i clar els "inquilins" van canviant (en dos anys hem tingut tres veins diferents), i al tercer pis nosaltres.

    Per no haver-hi no tenim ni comunitat de veins legalment constituida..ni res, això es campi qui pugui i cadacú va per ell...espero que no tinguem que fer res important a nivell d'edifici perquè sinó...no tinc clar com ho farem...

    Quin rotllo acabo de fotre!!! bé en resum aprofita les reunions i no et "discuteixis gaire"..

    Records guapa!!
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Bufff tia, això de que no tingueu constituïda una associació de veïns no es gaire normal eh, t'ho dic per que nosaltres mentre miràvem pisos, vam anar a petar a una finca que tenia 4 veïns en total i tampoc en tenia i ja ens van dir (preguntant a uns arquitectes per els temes de les bigues i tal) que no era gens normal no tenir-ne.

    Espero que no hi tingueu mai problemes que si no...petonets guapa!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column