Estudi Grafològic

Fa uns dies la Palito va deixar en el seu Bloc un estudi Grafològic de la seva signatura i em vaig animar a fer-lo, us deixo la meva signatura i el que en diuen d’ella:

Grafológicamente, la firma es una biografía abreviada de su autor.

Debe observarse conjuntamente con un texto que la acompañe, pero de cualquier forma, de acuerdo a ciertas características específicas de su signatura, se puede distinguir lo siguiente:

La ubicación en el papel indica que se manifiesta como una persona centrada, que marca presencia.

Según el tamaño de la firma, mediano, tiende a una extraversión moderada.

El predominio de formas curvas, revela gustos estéticos, amabilidad y buenos modos.

El ángulo ascendente indica una buena ambición y deseo de superación.

La velocidad media señala una persona medida y justa en su accionar.

Según la presión de la escritura, posee un temperamento práctico y activo.

La rúbrica revela una personalidad que busca seguridad para alcanzar sus metas, reforzando sus ideas antes de emprender una acción.

Al tener solo algunas letras legibles, indica que toma ciertas reservas antes de conceder su confianza a los demás.

La utilización de las mayúsculas en la firma permite deducir que tiene una autovaloración real, y una autoestima equilibrada.

El predominio del nombre, demuestra un 'Yo' íntimo muy fuerte, y una gran autoaceptación.

Las características precedentes de este informe son generales, y están enteramente basadas en lo que representa su estampa personal en el momento instantáneo en que la escribió, y muchos factores están sujetos al cambio permanente según el devenir de la vida.

Estudio grafológico gratuito
de la firma.

18 Comments:

  1. Anònim said...
    M'encanta llegir els estudis grafològics!
    Què t'ha paregut, encerta coses? A mi me va radiografiar en la major part!
    Petonarrus
    Mikel said...
    com diu la palito no ens has dit que hi ha de cert en l´estudi!! ;-)
    Txell said...
    Caram, caram... una persona centrada, que marques presència!! :OOO

    Quina sort! Jo ni que signi de mil formes diferents, em dirà que sóc una persona centrada!

    Ais tinc mal de cap, cucona!
    Clint said...
    "El predominio de formas curvas, ..." aquí es refereix a la firma encara? (per cert maca la teva lletra!)

    Petonets mentre esperem saber quines son veritat i quines son mentida! ;)
    ERTAI said...
    jejeje, mira que es curiós el tema de la grafología... A la meua familia, per part de la mare, hi han molts grafólegs...

    Una cosa s'han oblidat, a lo millor estic equivocat, pero jo no soc grafóleg, només tinc el primer curs...

    -Ets una persona que te tendéncia a protegirse una mica

    -Podria ser que tingues una mica d'agresivitat en algunes ocasión (aixo ho dic per el pico tan gran que hi fas al començament)

    En fin, es curios... A mi m'agrada, peró no tant con a la resta de la meua familia... la meua vocació va ser de Informátic XD (de fet el hi vaig fer la seva Web).

    Salut i que tingues bon dia...
    estripanits said...
    Òsties tu, quina manera d'ensabonar la gent, aquests de l'estudi grafològic, hehehehehe!

    Ara que, si ets tant centrada, què carai hi fas a Esquerra? xDDDD
    rosa said...
    o podia ser d'una altre manera ets àries i això ho diu tot, ferma, encisadora, forta....
    perquè no fas una classificació de tots a veure quin horòscop som??
    ptons i ànim ( per ho que respecta a la teva mare)
    rosa said...
    la primera o va acompanyada d'una N així es pot lleguir NO
    Nosotras mismas said...
    La teva signatura et pinta como una joia.

    Petons
    Terra said...
    Jo també ho vaig trobar a ca la Palito, i em va encertar força coses!
    M'interessa la grafologia, però no en sé...
    I sempre em fixo en la lletra de la gent! De la teva, el primer que m'ha cridat l'atenció és la rodoneta del punt de la i.
    Denea said...
    tens una firma molt mona :D
    la meva no es tan rodoneta xD
    aix, jo també faig els punts d les "i" així xDDD l'altre dia em van dir que era algo relacionat amb ser una mica infantil...
    sorry però jo no hi crec massa amb això de les firmes...tot i que fa gràcia saber que et diuen només mirant la teva firma :P
    petons maca!!! ^_^
    Anònim said...
    Jo sempre ho he dit , abans d'anar a dormir no es poden prendre segons quines substàncies ;) jajajaj Està be això, però no es un meme oi????
    gatot said...
    ja entenc que fa gràcia, eh? però i si m'ho haguéssis preguntat a mi????
    :P

    mmmmm les curves!!!!

    petons i llepades curvades!
    gatot said...
    catxis! i l'habilitat que tinc per deixar el comentari número 13??? algú m'hauria d'estudiar a mi!!!! :D
    Adagio said...
    jaja tot això és veritat?? xD

    com estas mati???
    jo fet caldo xD
    Itf said...
    Oh! Jo crec que me'n faré un que sempre he volgut saber què em dirien.
    Jo Mateixa said...
    Doncs la veritat es que l'han encertat bastant, be, això d'encertat es una manera de parlar per que ja s'ha sap que la grafologia es una ciència i no es cap endevinalla :-)

    Perdoneu que no m'enrotlli gaire però es que avui ha estat un dia...quasi que millor no us ho explico, no, no millor no :-(

    Demà operen la mare i em toca quedar-me a la nit a l'hospital, per tant demà no miraré el Bloc i dijous a saber quant podré, divendres pujo a Pineda (si tot va be amb la mare) a recollir coses i dissabte a endreçar, o sigui que jo calculo que aquest bloc estarà innactiu fins diumenge segurament, no postejeu gaire eh que si no desprès aniré boja llegint-vos!!!!

    Per si no coincidim, que passeu molt bon cap de setmana!!!!!!
    zel said...
    Vinga, ja la dono, jo també crec que:
    -Amb tanta ratlla, t'amagues una mica, i ensenyes coses que no són ben bé com semblen o vols que semblin.
    -Et tatxes un pelet, és a dir, tornem a allà mateix.
    -Opinió personal, rebel, lluita de lletres, surts de l'armari (en el sentit que vulguis.
    Bona sort, que tots els deus d'aquí fins a la xina passant per portugalete i pel senegal us acullin, que els àngels t'acompanyin, que el buda estigui d'humor i els astres et siguin propicis. Petonassos, més per la mama, ho sento, és a ella a qui operen. ànims.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column