No, no penso dir res


Com el títol indica no penso fer cap comentari sobre el que ha passat aquest cap de setmana, i no em refereixo pas a la estupida derrota del Barça, que també deixeu-los anar lo xulus que son…no, no, em refereixo a la patètica imatge que ha donat Espanya i més concretament aquell senyor al que nosaltres, ens sentim espanyols o no , paguem l’educació dels seus nets i els polvos a deshores dels seus gendres.

Alguns dels companys Blocaires que han tractat la noticia:

* Puji

* Mikel

* Charlie Hi - Hat

I res gent, que vaig al WC, que tinc un mal estar a l’estomac i no se pas si es per que el Barça va perdre aquest dissabte pasat, per que el dropo aquest per una vegada va obrir la boca i com, o per que el Barça, i en previsió de futur per part meva, pedrà aquesta nit el seu partit de copa…que déu ens agafi confessats i cagats!!!!!!

18 Comments:

  1. Txell said...
    Vinga reina, que li queden tres telediarius a aquest paiu. Després vindrà el seu fill, que no sé si és millor o pitjor, però almenys la "plebeia" ens donarà un cop de mà!
    Jo Mateixa said...
    Txell: Princesa (per lo de reina ho dic) :-P, el nen serà diferent i la plebeyà em sembla que nomès servirà per tenir fills com una conilla, no se pas :-(
    Clint said...
    Em preocupa aquest mal estar general que tens....ens veiem l'any que vé a la festa dels supers?

    PD-Com perdin avui, serà culpa teva?
    Jo Mateixa said...
    Clint: Que nooooooooooooo estic prenyada collons nen, el que estic es EMPRENYADA i a mi els nervis m'ataquen a l'estomac :-(

    Calla, calla, que desprès d'haver publicat el post m'he n'he adonat del que havia dit en quant al partit del Barça d'avui i m'he escagarrinat...si, si perden podeu dir que ha estat culpa meva...si guanyen...vull un monument al mig de Plaça Catalunya en el meu honor...però per favor, que no se m'hi pixin els Hooligans, ok?? :-P
    Clint said...
    hòsti tu, això dels hooligans, no se ben bé de que va anar, ho vaig mig sentir a la radio el dia que vaig arribar...
    Jo Mateixa said...
    Clint: Va, va, ho dius en conya, no???, no et vas assabentar de tota la moguda dels del Glasgow Rangers pixant al Monument d'en Macià????

    Que fort tiu, marxes quatre dies, el pais canvia i tu n'hi t'enteres eh :-P

    Petonets guapu!!!!
    rosa said...
    si només serveixen perque els mantinguem, pobra de nosaltres que som monàrquics a la força..
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Oh i per que et penses que ens serveixen si no??, jo no els hi veig cap mena d'utilitat a aquesta gent que viu de gorra, clar que de gent que viu a costa dels altres n'hi han a tots puestus :-S
    Boira said...
    Nena, cuida't, no deixis que animalades t'afectin a l'estómac. I no cal dir res sobre el tema del rei, ell solet se les va apanyar per queda en ridícul, i jo que me'n alegro.
    Striper said...
    El Barça que li ha pasat al Barça? I el de la foto que ha pasat s'ha enat de la llengua Ah aquets borbons.
    Anònim said...
    Ei Matti guapa! ke estic bé eh?

    Però de moment crec que no tornare al món blocaire, se m'estan allargar les vacances més del k em pensava xD

    No, es que en realitat, estic fins al cap damunt de feina! (k ara sóc currante saps? Bé, les 2 coses! i nomes em keda temps per dormir!)

    Petons bonica!
    Mikel said...
    trankila que el tema del barça segur que l´arreglem
    LlunA said...
    Si es que de vegades és millor no mirar les noticies...perque vaja telaaaaaaa ja sigui la politica o l´esport...va tot com el cul...millor anem tots al wc...
    Jo Mateixa said...
    Boira: No dona no, si es un dir, l'estomac està be, nomes era per lligar una mica el post :-P

    Striper: En quin mon vius tu que no t'enteres de res??? :-)

    Yrun: Hola bonicaaaaaaaa, m'enalegro que estiguis be, encara que vagis molt enfeinada no deixis de visitar-nos i de saludar eh, se t'enyora catxo!!!!!!!

    Mikel: Vols dir??? que ha fet avui??, jo es que no el puc veure per que no canal digital, l'estava escoltant per el Puyal però m'he liat aquí i ja no se que han fet :-(

    Lluna: Si nena si, anem tots al WC a cagar, que fan fàstic i pudor tantes coses xungues!!!!!
    Anònim said...
    Es normal que hagin reaccions violentes, no respectant els protocols i sense seguir cap guio.

    A veure com reaccionaries tu, davant d’una conferencia que te importa una bleda, lluny de casa (o del teu palauet) i a sobre quan t’acabes d’assabentar que la teva filla gran...ES SEPARA DEL SEU MARIT!!!!

    ARA QUE LA TENIES COL•LOCADA!

    Doncs fas callar a qui sigui.

    Del Barça millor no parlar, encara que jo tinc la solució: Una transfusió de sang, un per un que vagin passant i els hi injectin la sang del Puyol...si el Iniesta no te ganes de que el pinxin, aquest es pot lliurar.
    Jo Mateixa said...
    Soler: Avui llegia als diaris que ha estat l'Annus Horribilis del Rei, collons, si es que n'hi ha que es queixen de vici :-P

    Menys mal que el Barça va guanyar!!!!!!!!

    PD: I els petons...on son????? :-(

    Petonasos!!!!!! :-)
    Andrea ....de acà y de allà said...
    Como decía una canción del grupo argentino Sumo.."pero no.... mejor no hablar de ciertas cosas..."
    Jo Mateixa said...
    Andrea: No conec el grup que dius però de ben segur que tenen raó amb aquesta cançó.

    Segurament deus haver actualitzat oi??, a veure si aquesta nit ntinc un moment i em passo per el RSS i miro si heu actualitzat tots plegats, que es que vaig tant de cul quant soc a casa que no tinc ni temps de res.

    Petonets dolça!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column