Pintures Rupestres


- Ungabungachabitunga!!!

- Que dius que qué?

- Ungabungachabitunga!!!

- Collons tu, aquesta gent de les cavernes cada cop se’ls entén menys, que dius nano??

- Ungabungachabitunga!!!

- La mare que va parir el cabró aquest, es que no se l’entén gens ni mica el paio!!!!!!!!

- Ungabungachabitunga!!!

Passen els minuts, les hores, els dies, les setmanes, els mesos, els anys, els milions d’anys……

I ens trobem en que encara hi ha gent que parla com a les cavernes, que surt a caçar com ho feien a les cavernes, que no se’ls entén gens ni mica, com a les cavernes.

La humanitat ha evolucionat…segur???

Nova Proposta de Relats Conjunts.

26 Comments:

  1. Clint said...
    La cosa esta fatal eh reina?

    Bona proposta.
    Jo Mateixa said...
    Clint: Com diria aquell...la cosa ta mu mala.

    Gràcies :-)
    Txell said...
    Si vinguessis un dia al despatx on treballo, veuries de primera mà els desencents directes de l'homo habilis i dels austrolopitecus.

    Ells no han evolucionat! Sort que nosaltres, sí! :P
    Jo Mateixa said...
    Txell: Jajajajajajajaja, no, no si m'ho puc imaginar, a la meva feina també n'hi han que es van quedar estancats en les cavernes :-P
    Anònim said...
    Bem cert... i sobretot als programes de la televisió ens trobem a aquests cavernícoles... :-S. Molt bon relat!
    Reina Letizia said...
    La humanidad nunca acaba de evolucionar.

    Besos de Princesa
    Antoni Esteve said...
    umaxunga? aaaaaaaa!
    rosa said...
    anda és veritat si la humanitat no a evolucionat gens ni mica en les formes, som primitius i per això matem,violem,robem i més coses que fem de dolentes....si haguessim evolucionat no hi haurien guerres,ni fam,ni...
    robelfu said...
    evolucionar totalment per descomptat que no.l'humà no acaba de comprendre el seu cervell.avança d'una banda i va i la ca.ga(perdó)d'altra banda.
    una abraçada.
    Boira said...
    No evolucionem pas!!
    Bon relat!
    Puji said...
    Podque no te cayas!?
    Jo Mateixa said...
    Millu: Ostres es cert, ahir al vespre mateix mentre parlaven de la separació dels de Lugo es podia veure cada especimen més raru :-P

    Letizia: Y como llevas esto de que tu cuñadita se separé??, crees que va a encontrar a alguién la comprenda tanto como el pringao del Marichalar???, en menuda familia te has metido hija :-P

    Antoni: Uaxanganintuartedit, vale??? :-P

    Rosa: Tens més raó que un sant o una santa ;-P, aixi va la vida :-(

    Robelfu: L'Èsser humà i el seu cervell viuen en universos paral.lels, abans no es trobin...una abraçada per tu també!!!!!

    Boira: Gràcies guapa!!!!

    Puji: Jajajajaja, ke kabron, juasjuasjuasjuasjuasjuas...:-P
    iruNa said...
    Jo crec que en alguns aspectes (sobretot tecnològics) sí que hem evolucionat.... però pel que respecte a la vessant humana... buf!! l'evolució deixa molt que desitjar!!! Molt bon relat i bona reflexió final!!
    Jordi Casanovas said...
    i no vols dir noms oi?. Ben trobat.
    Striper said...
    cambia si abans enaven amb garrots ara amb pistoles.
    Terra said...
    Em sembla que està ple de descendents de l'home de les cavernes...
    I molts s'han quedat a la fase d'Homo "erectus" jajaja :P
    Mikel said...
    parla sense vergonya , parla amb llibertat
    Mon said...
    be, molt be...que dic be, m'agradat
    Déjà vie said...
    home ni una mikoneta peita petita?
    LlunA said...
    Jo crec que seguim igual de burros...i és que hi ha cada peça suelta pel mòn.....que pa qué!

    Petonets ugachumbaitaneros!!
    Itf said...
    A vegades, com a català, em sento de les cabernes.
    Jo Mateixa said...
    Crec que el Relat Conjunt d'aquesta vegada m'ha fet pensar massa en lo dolent que te la humanitat, cony, que hi ha d'haver gent bona i gent dolenta en aquest mon, que no tothom s'ha quedat atrancat a l'epoca d'en Pajares i l'Esteso, que tots plegats ens hem culturitzat, que qui més qui menys te un bloc!!!!!

    Jajajajajaja, aixxxxxxx :-P

    Petonasos per tots!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    XDDD I tant que encara hi ha primitius... posa el TN i en veuràs uns quants cada dia :P
    Barbollaire said...
    ei, ei, ei!!
    Primitius i Primitives, eh!
    Al menys dos cops per setmana :¬þ.

    I ara, sense conyes, m'ha agradat molt i molt.
    Felicitats!

    Petonet dolç :¬)*
    zel said...
    Ongargffftungabitubga,
    i que duri molts anys!
    Jajaja, ets l'hòstia, jrrjrjrjrj! :)))) Vol dir jo també en tinc un però :((((
    Jo Mateixa said...
    PD40: Ja ho pots ben dir ja, jejejejeje.

    Barbollaire: Jo també la faig dos cops per setmana, per cert, em sembla que aquest finde tampoc m'ha tocat :-( jejejejejeje.

    Zel: No he entes res del que has dit, ho has fet aposta??, jajajajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column