Saps que vius a l'any 2007 quan...

1. Per casualitat poses el teu password al microones.
2. Fa anys que no jugues al solitari amb cartes de veritat.
3. Tens una llista de 15 números de telèfon per trucar a una família de 3 persones.
4. Envies un correu a un company que treballa a la taula del costat de la teva.
5. Has perdut el contacte amb alguns amics i familiars perquè no tenen una adreça de correu electrònic.
6. Arribes a casa després d'un dia de feina i respons al telèfon com si encara estiguéssis a l'oficina.
7. Apretes el zero del telèfon de casa per agafar línia.
8. Estàs al teu lloc de treball des de fa 4 anys però has treballat per a 5 empreses diferents.
10. Tots els anuncis de TV sobreimpressionen una adreça web a la pantalla.
11. Tens un atac de pànic si surts de casa sense el teu mòbil i tornes per agafar-lo.
12. T'aixeques pel matí i, abans de prendre't el cafè, la primera cosa que fas és anar al teu ordinador a veure si s'ha descarregat alguna cosa a l'Emule.
13. Inclines el cap per somriure :-)
14. Estàs llegint aquest text, hi estas d'acord i somrius...
15. ... pitjor encara! Ja saps a qui reenviaràs aquest correu!!!
16. Estàs massa ocupat per adonar-te que no hi ha el número '9' a aquesta llista.
17. Has comprovat de seguida si hi havia o no el 9 a la llista!
CONSELL: Quan la teva feina et tingui fart, estiguis a punt d'agafar una depressió i, a la tevea empresa res funcioni com voldries, fes això:
Atura't a la primera farmàcia que veguis i compra un termòmetre rectal 'Johnson and Johnson' (només d'aquesta marca). Obre'l i llegeix les instruccions.
Trobaràs aquesta frase: 'cada termòmetre rectal Johnson and Johnson ha estat provat personalment a la nostra fàbrica'.
Llavors tanca els ulls i repeteix en veu alta 5 cops seguits: 'estic content de no treballar al departament de qualitat de Johnson and Johnson'!!!! I ARA RIU!

20 Comments:

  1. Striper said...
    conclusio despres de llegir el post estic pitjor de lo que em pendsava em sembla que em portaran a allo que teniu al teu poble.
    Anònim said...
    Òndia! Òndia! Òndia!
    Porto tres hores buscant el “9” i no el trobo...
    aquí hi ha trampa...
    L’Eto’o esta lesionat, el Henry desaparegut i en el Bojan no el deixen jugar, per això no hi ha “9”

    Jo seguiré amb la meva feina, perquè la idea de tenir mes ingressos a conte de posar el cul...ho deixo per altres, que hi ha molts que per ser importants estant disposats a tot.

    Un peto
    gatot said...
    de fet... si que ha de ser depriment això de comprovar-ho personalment, no? No trobes que son una mica esquifits aquests termòmetres rectals? ha de ser com posar-se la mel a la boca... i no acabar de trobar-hi el gust! :D

    petons i llepades rialleres!
    Anònim said...
    és boníssim! XD

    a mi em passa molt sovint lo de marcar el zero abans de trucar des casa.... terrible... :)
    Txell said...
    Cada matí em sento més tonta!

    LLevar-se a les 7, per obrir el correu, és d'idiotes, oi? I més si a les 8 ja estàs a la feina...
    Mikel said...
    jajaja molt bon post i genial comentari d´en Soler!!
    rosa said...
    de debó? ostres que guay.
    jo també he caigut amb el 9.
    boníssiiiiiim.
    Déjà vie said...
    jajajajaja molt bó! m'agradat, i sembla q si, q estem al 2007...
    Enric Caujapé said...
    Joer !! m'he quedat tonto, quanta rao tens, i a la prehistòria no seríen més feliços ??
    Clint said...
    Ei jo el vaig rebre per mail...i he de confessar que el vaig reenviar ràpidament....degenerem tant depressa!
    Denea said...
    doncs jo no dec viure al 2007 ja que porto dos dies deixant-me el mvl a casa...
    pero vamos...esta currat. Falta:
    saps que vius al 2007 quan:
    a la que tens 5 minuts mires la teva llista de blogs en busca de posts nous de les persones que llegeixes...
    no? xDDDDD
    bueno...aquí ho pinten d'un color molt negre, però també té coses positives viure al 2007...o es q jo estic al meu nubolet i ho veig tot de color rosa? :_D
    anims i petonets maca!!!!
    Jo Mateixa said...
    Nois i Noies: Aquest escrit m'el van enviar ahir per e-mail.... Oriol carinyu, si per algunes d'aquelles casualitats em llegeixes, gràcies, moltes gràcies, vaig riure moltissim i si, jo també vaig buscar el numero 9 com una boja!!!! :-)

    Com està l'Angels???, reconec que no entro quasi mai al MSN i no hi coincideixo, esteu be amb la parenta????

    Petonasos!!!!!!!!!!

    Ahir no estava gaire inspirada, més ben dit, era tant tard quant vaig poder seure davant del PC que no sabia que escriure i en obrir el correu vaig veure el seu e-mail i vaig fer un copi-pegui, vaig baldada!!!!!!

    Per avançar feina i tenint en compte que avui a les 21:30 vull estar sopada i amb la cuina recollida per que fan el GH9, ja he escrit el post de demà.....espero que el llegiu per que necessito ferventment les vostres opinions.

    Petonets per tots!!!!!!!!!

    PD: Soc conscient, molt, que fa dies que no comento als vostres Blocs, i no sabeu el greu que em sap, però de debò que quant arribo a casa no paro, se que les dones treballadores i mestresses de casa despres m'entendreu, els homes...be, ells ja no ho se pas :-(

    Se que també he de respondre alguns e-mails, ho sentoooooooooooooo, miraré de fer-ho aquesta nit o aquest cap de setmana, vull posar-m'he al dia de tot plegat!!!!!
    Anònim said...
    Juro que no he vist el teu post abans :( sniiffff sniffff poc que publico i sembla que fagi plagis :( Serà el desti????
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: Jejejejejeje, tranquil home, el més segur es que aquest e-mail encadenat el tinguem tots els blocaires...t'imagines que a tots ens haguès donat per publicar-lo????, jajajajajajajajaja.

    Els que anem de cul disposem de poc temps i ens agafem a allò que veiem, aixi que agafet de mi i fem junts el camí cap a la publicació duplicada d'un mateix post :-P

    Petons guapo i no t'estresis amb tanta feina (consejos vendo y para mi no tengo) :-P
    gatot said...
    i els homes treballadors i mestressos de casa, què? que ens enteneu les dones? :P
    petons i llepades costipades!
    Jordi Casanovas said...
    Gràcies per fer-me riure acabat d'arribar de la feina.
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Et deixo uns dies en Hatim a veure si me l'adreces una micona i m'ajuda més a casa eh :-P

    Que siiiiiii, que jo us entenc!!!!, jejejejeje, cuidat molt aquest refredat, aixxxxx, catxin dena :-(

    Jordi Casanovas: A disposar :-)
    Toy folloso said...
    Em passen totes aquestes coses menys la del móbil, (no en tinc, ¡quina pau!) i la nº 13 "inclines el cap per somriure". El que fa això es en Canelo, el gos.
    Ulisses said...
    jajajajaja
    genial lo del termometre rectal! XD
    Jo Mateixa said...
    Toy Folloso: Ostres perdona, no havia vist el teu comentari :-(

    No saps la sort que tens de no tenir mòbil!!!!! :-P

    Ulisses: Pozzzzzz si :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column