100% Ateneu Santboià. Mal de cap

Sempre he pensat que a la gent se l’hi ha de donar una oportunitat, una oportunitat per fer-se valer, per lluir-se, per deixar clar i palès les coses bones que porten dins, sempre he pensat que qui ensenya el que sap, professionalment parlant, no està obligat a més.

Per això vull compartir amb vosaltres els meus mals de caps de la última setmana, a continuació, VIDA i MIRACLES D’UNA NOIA NOVA A L’OFICINA....

Segurament, amb el temps, en farem capítols editables, com les HV del Veí , i seran tot un èxit.

Noi morena, molt oberta, 27 anys, ex treballadora (i jefa) d’un saló de bellesa, altrament dit, perruqueria (amb tot els meus respectes a la gent que treballa a les perruqueries, faltaria més!!!!)

Viu en pecat amb el seu home, un separat amb dues filles, una de 16 i una de 23 anys. El pare d’aquesta NOIA NOVA pateix de Esclerosis Múltiple i la mare te Fibromialgia i es diabètica, te un germà més petit que ella i que es pirata informàtic.

El seu marit i ella viuen dos carrers per sota de la feina, per això ella ve cada dia corrent, per si fa tard…no ho entenc, tenen una gosa, un rotbailler (com cony s’escriu??) i cada dia soc complice de les deposicions que l’animal fa, es que pobre, te l’estomac malament.


Tot això en menys d’una setmana!!!!!!!!

Avui ja estic com els de la foto i nomes son les 10:09!!!!!!!!!!

**********************************************************************************************************

De moment no tenim noticies de la sentencia per el tema de l’Ateneu Santboià, per això seguim demanant-vos que us adheriu a la Campanya 100% Ateneu Santboià, creat per la Lourdes Escardivol. De pas aprofito per convidar-vos a visitar el seu altre Bloc, THEMIS , se que hi ha molts apassionants a la fotografia en aquest mon Blocaire, en aquest Bloc hi podreu trobar fotografies antigues de Sant Boi.

14 Comments:

  1. robelfu said...
    Quin enrenou
    Ara m'has fet agafar a mi mal de cap,cachis...
    Perruquera,estilista, que mes dona totes fem menys o mes el mateix no?
    una abraçada
    El veí de dalt said...
    Que algun editor t'escolti!

    I ei!, que jo també et vaig concedir l'Arte y pico!
    Striper said...
    Ostres noia quina vida mes ajetreada portas ara a la feina, cacas del bitxo aquts en cuestio. apa petons relaxants per tu.
    LlunA said...
    Jolinnnnnnnnnnnn vida i milagros!!! jejejeje...divendres serà la bomba que ho sabràs tot...tot....

    Molta sort amb l´Ateneu!!!
    Anna Tarambana said...
    Mai he entès la gent que necessita taaaaaaaaaan explicar als altres el què els passa! Bufff!!
    Llum said...
    I uns taps per les orelles? :-)
    zel said...
    Darrerament vas de PC, serà coincidència o es des que estàs amb el teu estimadíssim que vas de PC?????????


    Faré campanya, va:
    VACANCES PER LA REINA DEL HATIM.

    INTERESSATS A APUNTAR-SE A LA CAMPANYA, MISSATGES A CALS JEFES DE LA REINA.


    Petons, a veure si tenim èxit!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Carai quin planassu, tu!!!

    Anda que el bitxu, també, pobre!!

    Bon dia per a tu mateixa!!!

    Petonets
    rosa said...
    jo el faig cagar als arbres, doncs la merda es biodegradable quan s'ajunta amb la terra i a més així els arbres s'abonen, crec que l'ajuntament m'hauria de concedir un plus per fer la feina dels jardiners.
    Anònim said...
    mstoi stressandooo!!!
    relaxet i torna a cantar MENAMORAS
    b7ts mallorquins
    Txell said...
    Compartim mal de cap? Si jo t'expliqués....
    Jo Mateixa said...
    Gràcies per el vostre suport, ja veieu que no disposo de temps ni de respondre-us un per un, ho sento, vaig de cul.

    Al vespre us donc una noticia, vaja, si no em clapo al sofà, es clar :-S
    Clint said...
    ja ho sap ella que tens el bloc i que la deixes així? ai ai ai....a veure aquesta notícia! ara m'he quedat intrigat tu!
    Anònim said...
    Quina noia més pesda no?? això és com aquells pares/mares que només parlen d'ells i els seus fills tot el dia!!!
    No entenc quina necessita té la gent d'explica a tort i adret la seva vida...

    Que pesada!!!

    Has dit noticia?? aiaiaiiii ara ens has deixat intrigats...no t'adormis al sofà..plis...volem saber...

    Petons.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column