100% Ateneu Santboià. Setmana 2


Creia que la meva paciència no tenia límits, però he descobert que si que en te i ens molts sentits:

1) No suporto que la gent alci la veu, els decibels que les meves oïdes han de suportar últimament m’ha fet adonar com d’important es mantenir un to de veu adequat, en totes les ocasions. Es això, o arriscar-se que algú et pugui digui peixatera (amb tots els meus respectes per les senyores del ram).

2) No puc veure el pot de la roba bruta ple fins dalt, i soc incapaç de quantificar el volum de roba blanca, de color, per rentar amb aigua calenta o amb aigua freda. No suporto que se m’acabi el sabó de la rentadora i ningú sigui capaç d’anar-ne a comprar més.

3) Tinc paciència, molta, massa, i no em cansaré d’explicar a algú, que em vulgui escoltar, com es fan les coses, ara be, si a qui l’hi expliques se’n va de boleio amb una mosca que passava per allà......

4) No puc suportar no suportar-me a mi mateixa en determinades ocasions, no em suporto molts dies, però m’és completament indiferent si els del meu voltant em suporten o no, no m’afecta en absolut.

M’estic tornant egoista o es que les circumstàncies m’avoquen a ser així d’estúpida?

La feina...la família...la parella...

Tot menys o menys normal, com sempre.....res es com abans.

Bon cap de setmana!!!!!!!!!

PD: Demà, si puc, hi torno (ahhh i he escrit avui per que tenia mono de dir-vos alguna coseta :-P )

***********************************************************************

Com ens comenta la Lourdes Escardivol al seu Bloc , Las cosas de Palacio...van despacio, oi??, i així estem, sense tenir noticies del Tribunal Suprem per el cas de l’Ateneu. Seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!!

15 Comments:

  1. Striper said...
    Meritxell aixo no pot ser que el mal rotllo el tindries que haver enterrat el dia del enterro de la sardina, posat les piles que et volem de bon rotllo.
    Clint said...
    dona, jo amb aquestes mosques també em distrauria!
    I si el cubell és ple, doncs es buida o s'apreta, que la roba bruta té una capacitat de compressió quasi il·limitada!

    Bon cap de setmana guapíssima!
    LlunA said...
    Holaaaaaaaaa!!! Uffff et veig una mica nervioseta...però això de no soportar alguna cosa ens passa a tots..alguns aguanten més que altres...d´altres explotem de seguida...la vida ens va portant una mica de calma, no?

    petonets!
    Anònim said...
    Txell, espavila, no pot ser que estiguis ensopida, a tots hi coses que ens molesten, però s’han de superar.
    I com diu el Serrat “Hoy puede ser un gran día, aprovecharlo o que pase de largo, depende solo de TI”
    Anònim said...
    Ostres, no me digues q el meu blog ja fa un anyet!! no sé ni quan el vaig començar, jeje...
    Escolta, lleva't el mal rotllo, passa't pel meu blog, veuràs com se te passe tot i te donen ganes de cantar una cançó de pau dones, jeje...
    petons maca!!
    zel said...
    Hola bonica, yo també passo temporada de no suportar moltes coses....i estic en baixa forma, què hi farem, haurem de fer un pensament...

    Petonassos, prenda!
    zel said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    nenaaaaaa ke te haces vieja mas rapido si te pones de mal humor¡¡¡¡ jajajaj no te enojes..hay que aprender a soportar y a pasar un mal dia por una cosa domestica.. piensa que cuando vengan tus "txellitos" ellos serán cada uno a sumanera..y si te sale uno como mi Mateo, que todo el tiempo te dice "si si si " como si entendiera..y resulta que luego hace todo lo contrario de lo que le dices..ahi si tendras que tener paciencia.. yo creo que nos cuesta, pero de a poco tenemos que aprender a aceptarnos a nosotros mismos y alos demás.. y poco a poco, se iran acordando de comprar jabón, de poner a lavar....un beso enorme¡¡¡¡
    Anònim said...
    ei txell nina tranqui..
    Si jo te contas els dies que estic com tu.
    Aprtar la roba bruta no es la sol·lució.
    Aquests dies estic d'una mala folla que no m'aguanto, el meu xivet em diu que es per la dieta
    (-2'400k) i jo crec que també és per altres coses....b7ts solidaris wpa.
    David JB said...
    Jo tampoc suporto que la gent parli a un volum alt, em treu una mica de polleguera, sobre tot quan no hi ha raó per alçar la veu.

    I res, tu al teu ritme ;)
    Joana said...
    Bon cap de setmana wapa!
    No t'estressis tant , dona. Tot es farà.
    Antoni Esteve said...
    hola! Hauries d'esclatar més sovint, no es gens bo ser tant pacient, ho sé per experiència.
    Quan ets tant pacient, o et prenen el número o quan reventes ho taques tot.
    Començo a estar més animadet, així que intentaré tornar a estar proper a casa teva.
    ptns guapa!
    Anònim said...
    Estic totalment d'acord amb l'Antoni. I si no passa el que ell diu,també et pot passar que ho fas pagar a qui menys culpa en té.

    I sobre això de la roba bruta... potser si algú un dia va a vestir-se i no hi ha roba neta les coses començaran a canviar.

    Un petó.

    Una més.
    zel said...
    Doncs mira, Patufeta, això de les mosques és una crítica social que t'agradarà molt, jo,a més de ser una mosca collonera, per emprenyadora, ja tinc el meu lloc en el grup de mosques mosquejades!!! petonassos!
    Jo Mateixa said...
    A tot i totes, estic beeeeeeeeeeeee, una mica neguitosa aquesta setmana per problemes a la feina, pero res que no es pugui curar amb molt de sexe el cap de setmana :-P

    Pel que fa a la roba bruta, al pot i al sabó, res que no es solucioni amb classes intensives de funcionament de rentadora (entre kiki i kiki) i compres al super a parells (si compres dos pots segur que trigues més en quedar-te sense).

    Aixxxxx, dona gust tenir un cap de setmana lliure per fer allò que més et ve de gust :-)

    Apalis, vagi de gust la setmana!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column