100% Ateneu Santboià. Setmana 1

Desprès d’una setmana sabàtica en quant a Bloc sento que el meu nivell d’enganxamenta als Bloc supera el 99,9% segur, es impressionant com us he enyorat, ara que avui m’he posat al dia de com us van les coses, i m’ha encantat saber que en Gatot està més animat, que la Metamorfosi ha pres una decisió, que la Déjà Vie s’ho està passant pipa en el seu viatge, que la Denea està millor de la panxeta, que l’Elur somriu de nou, que la Boira es recupera dels seus blaus, que en Clint continua igual de boig per els Rollings, que la Llum ha començat les obres de no s’ha sap on......

Veig que les coses us rutllen, que tots aneu més o menys liats i m’encanta saber que seguiu estant aquí, deixant comentaris, llegint-me, ni que sigui nomes els caps de setmana.

Poc tinc a explicar, molta feina, molt estrés, molts mals de caps a la feina i molta calma a casa, que ara per ara es el que necessito.

Us deixo un vídeo, semblo la CafeAmbLlet tot deixant vídeos els caps de setmana, per cert, FELIÇ ANIVERSARI DOLÇA!!!!!!

A veure quant fan un vídeo amb uns paios catxo sexy's tocant la trompeta :-P



****************************************************************************************************

Seguim pendents de la resolució del Tribunal Suprem en quant al pleit interposat per tal que l’Ateneu sigui per el poble de Sant Boi, ajuda’ns i adhereix-te a la campanya 100% Ateneu Santboià que ha engegat la Lourdes Escardívol.

20 Comments:

  1. Llum said...
    Jaja! A casa. Faig obres a casa :-)
    zel said...
    Hola preciosa, reina, guapa, enyorada, volguda, propera, agobiada...

    Jo també t'he enyorat i quan he vist el teu comentari, he pensat "mítela, dissabte al matí i enyor..." Doncs, en aquests pocs dies, he estrenat un cotxe, sí, sí, a crèdit, com el teu pis... i ara vaig a veure com rutlla... L'altre té 12 anys, va de puta conya, però el meu fill se l'endú a Cerdanyola, que mola anar a la Uni vehiculat, sobre tot si en tens 21 i pagues pis, o sigui tens habitació, o sigui.... Per déu, no vull ser àviaaaaaa encaraaaa!!!!

    Quan vinc aquí se me'n va la bola, i xerro pels descosits...

    Petons, sucre dolç!
    Jo Mateixa said...
    LLum: Ahhhhh, es bo de saber-ho eh i escolta, si no ens vols informar de com van les obres tu mateixa :-P

    Petonets princesa!!!!!

    Zel: Jajajajajaj, avia????, dona, el teu fill segur que es un home intel.ligent i sap que son els condons oi???, tranquil.la, que segur que ell amb 21 anys tampoc te ganes de ser pare :-S ves al "tantu" amb el cotxe nou eh, un petonas ben gran dolça!!!!!
    Anònim said...
    Aiiii que la blogsfera et té ben enganxada, eh??

    Bon cap de setmana guapa!!
    Boira said...
    Mira que ets guapíssima! Menos mal que continues ben enganxada!!!

    Petonets!
    Joana said...
    Ara et direm " La Jo mateixa dels capde ";))))
    Au vinga ...respira i relaxa't!
    Bona setmana wapíssima!
    gatot said...
    osti nena, jo mateixa... ara pensava... i no agafaràs un empatx de blogosfera cada capde? :D

    A veure si encara serà la solució per desenganxar-se!

    petons i llepades enganxades!
    LlunA said...
    La teva primera setmana lluny del blog...que bé que vagis tornant sempre que puguis!!

    Un petonet
    Jo Mateixa said...
    Doncs si, si, estic ben enganxada i em costa moltisim no fer res del bloc durant la setmana eh, a veure si al final això serà com deixar de fumar i acabaré per deixar-ho definitivament...aixxxxxxxxxxx nooooooooooooo :-S

    Mama del Pol: No ho saps prou bonica, no ho saps prou!!!!!

    Boira: Tu cuida be aquest blaus i res de por a anar amb bici eh!!!!!!

    Joana: Uixxxxx, si t'explico el cap de setmana que he tingut!!!!! :-P

    Gatot: Jajajaja, jo mai m'enpatxo de vosaltres :-P

    LLuna: Ho aniré intentat, si més no fins que les coses tornin una mica a la normalitat :-)

    Petonets per tots i em sembla que fins la setmana que ve!!!!!, dubto que aquesta tarda pugui escriure.
    Denea said...
    jajajajaja!!!!
    La denea ja esta be d la ma i de la panxa!!!ai noia...els nervis i l'estrés fan que el menjar caigui com una pedra...
    i tu com estas? que tu tb em tens enganxada i se't troba a faltar jeje. Cuida't molt i relaxat!!
    ^_^
    Petonets guapisima!!!!
    Anònim said...
    Hola guapa!!!!!
    Moltes gràcies per felicitar-me, ets un sol!!!!!
    MUACKS!!!!!!!!!!
    rosa said...
    sort dels caps de setmana guapa,que sinó tots aniriem a casa teva a fer-te una visiteta.
    the silver blue sea said...
    Petonets de diumenge a la nit i bona setmana guapíssima!
    Anònim said...
    ei nina!!! contenta de llegir-te..
    t'enyor un munt, cada dia pas per veure si has deixat qualque coseta i veig que no...fins el dissabte
    Si tots som uns penjats..el meu fill em diu
    - mare que fas?? llegeixes i rius davant l'ordinador, et té enganxada..estàs tonta...
    robelfu said...
    Hola maca encara que siguin els caps de semana ens agrada saver que estas per aqui .
    un petonet
    Waipu Carolina said...
    Ya ves que todos siguen tu camino? Y tú estás bien?

    Un abrazo muy grande y gracias por la música
    Otger Cataló said...
    hey hey hey prent-'ho amb més calma i estic segur que algún dia trobaràs un foradet entresetmana i t'hi posaràs ... no em puc esperar al finde !!!
    Nosotras mismas said...
    Feia dies que no podia passar ni quasi bè a saludar, així que aqui et deixo un munt d'abraçades i petons.
    Txell said...
    Nena... ja has seguit les meves instruccions?

    Aspirar, pipar, libar, mamar, xumar, mamussar, mamotejar, absorbir, popar i xuclar???????????

    Només un 99,9%?????????? Bah... tema superat! ;)
    Jo Mateixa said...
    Petonasos per tos i estigueu tranquils que es fa el que es pot (en tots els sentits) :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column