Llegiu aquesta pregunta, intenteu esbrinar-ne la resposta, demà us donaré la correcte. No es una pregunta trampa.

Cap frase te doble sentit:

Una dona, mentre assisteix al funeral de la seva mare, veu a un home que no coneix. Pensa que es l’home de la seva vida, tant, que s’enamora d’ell en aquell precís instant, però no l’hi demana ni el nom, ni un telèfon, i ja no pot tornar-lo a veure.

Un dies desprès, aquesta dona mata a la seva germana.

Pregunta: Per que la va matar?



*************************************************************************


Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

24 Comments:

  1. Lucrècia de Borja said...
    per vore si l'home va al soterrament i així el torna a vore xDDD
    Joana said...
    NO tinc capacitat per exercitar les neurones a aquestes hores... esperaré la resposta!
    Nanit wapa!
    SOLER said...
    Aquest home es el marit de la germana que han vingut de lluny on viuen i que ella no coneix fins que acabat l'enterrament la seva germana li presenta.
    Un cop morta la germana, son lliures...o no.
    El veí de dalt said...
    Per les peles, coi! Morta la mare i la germana, ella queda com a única heredera d'uina fortuna. El paio és un cràpula i era amant de la germana (algú li ho ha dit). Ella sap que tornarà a l'enterrament i aleshores el pesca. Lo que yo te diga...
    Andrea ....de acà y de allà said...
    si ke hay gente inteligente hhhhh como piensan joder...lastima ke sin hermana y sin noviooooo a la cueva por matahermanas ke es mas grave ke matasuegrasss
    Ulisses said...
    Tinc dos hipotesis:

    1- Per l'herència... però tenint en compte que el codi penal no li permetrà cobrar-ho perquè ha delinquit per beneficiar-se'n...

    2- i més probable: per veure si l'home va a l'enterrament de sa germana i demanar-li el telf.

    Tot i així una mica gore i de yuyu eh!
    Striper said...
    M'havien explicat i sabia la resposta pero ara no enrecordo.
    Heleia said...
    A mi també me l'havien explicat... Però tampoc recordo la resposta però recordo qu eno era la llogica...
    Jo Mateixa said...
    Jovent, quin cap que teniu, com penseu i en quines emboliades us fiqueu, en definitiva, m'encanta que doneu tantes voltes al coco a altes hores de la nit o a primera hora del mati, això diu molt de vosaltres!!!!

    La resposta a aquesta pregunta SENSE TRAMPA us serà desvetllada auesta nit en un post :-P

    Benvinguda Lucrecia, veig que tens força imaginació, la pobreta Joana tant cansada que no te n'hi esmà per respondre, bonica cuidat molt. En Soler que per alguna cosa es artista d'històries se n'enpesca que una que déu ni do i el Veí, que per alguna cosa es l'amo i senyor de les HV encara la lia més.

    Menys mal que L'Andrea te clares les coses legals que si no de que, i mentre el nostre jove Ulisses, que podria ser el Perry Mason de la blocesfera fa les seves travesses mira de donar pistes al Striper que ja comença a perdre la memoria.

    De pas la Heleia ens dona un punt més de misteri per que no va gens errada amb el que ens diu :-)

    Vinga va, penseu, penseu!!!!!!
    Nosotras mismas said...
    Hola,

    Anímate a seguir la historia. Tod@s lo estamos deseando.

    Besos.
    menxu said...
    No és una pregunta trampa? Oh, em pensava que era un enigma, amb lu què m'agraden els enigmes... :P

    Viam, que penso... Per aquí he llegit que la mata per tornar a veure el tio, però si no en sap res d'ell tampoc pot saber si asistirà al funeral de sa germana. Seria molt gore!!! I si era l'amant de la mare i mata a la germana per què sí? És massa bèstia... És que en comptes de matar-la no seria més lògic demanar-li si en sap alguna cosa de l'home-tio-bo-misterios? xD

    Volem pistes! Se'ns escapa algun detall?
    estripanits said...
    Jo diria que la paia aquesta està com una puta cabra (estil PSYCHO, potser? i que a més és necròfila: em sembla que quan aparegui el tio en qüestió el que vol és fer un trio amb els dos cadàvers...
    Jo Mateixa said...
    La història no la podre fer seguir Nosotras mismas fins demà, per que??, per que així no m'he de matar a fer un altre post, jejejejejeje.

    I no Menxu guapa, no se us escapa absolutament res, aneu molt be tots i tots teniu molt clar que esteu construint una història amb un final per descobrir, no puc donar més pistes per que no n'hi han per donar, ja us he dit que aquí no hi ha trampa en la pregunta, es simple y llanamente el que es :-P

    Això Estripanits tu sempre pensant en el sexe, jejejejejeje, no està malament la teva idea, però em sembla que es la que més s'allunya del verdader que de la questió.... en part...i hasta aqui puedo leer :-P
    Denea said...
    Jo tinc dues hipotesis, però ja les han dit:
    la mata perquè s'entera que l'home es el marit de sa germana
    I la que em crec més:
    La mata per si així torna a venir a l'enterrament.
    Ara que també podria ser que l'home i la germana no tinguin res a veure i la mati perquè la germana té una malaltia terminal i està patint molt...
    o un accident..ningu ha dit que sigui intencionat...
    en fi...tu ens iluminaras xDDD ^_^
    un petonas maca!!!
    kpitana said...
    ei ei arribo tard...però la resposta de la Lucrecia em pareix força logica..ah!! la logica no es la resposta..esper esper..impacient.....


    dilluns partiré cap a Madrid per feina així que fins dijous no em llegirem..si puc entre jornada i cafè mirare de conectar.me
    besadetes amb pessics
    kpi
    Jo Mateixa said...
    Ai Denea meva, que portes dos camins ben diferents en la teva historia....i algun dels dos s'apropa al que diuen que es cert, però que...i ja no puc dir més :-P

    La que si diu més es la nostra bona Kpitana, que s'està trencant el cap per trobar una solució...sense llogica????, poder, poder :-) Això de que no hi siguis nena no m'agrada gens ni mica, i a més a Madrid, però que se t'hi ha perdut a Madrid??, fes una visita a en David a Alcorcón!!!
    Anna,la Fdez.O. said...
    Crec recordar haver-ne sentit parlar d'aquesta "història" però ja em faig gran i no en recordo tampoc el final!!!!

    Jo també ja tinc ganes que sigui per a què ens en diguis la solució !!! ... :-)
    Jesús M. Tibau said...
    Perquè sa germana va ser més decidida i ara surt amb aquell home.
    una més said...
    No serà perquè l'home és l'enterrador?

    L'ha vist ara per primer cop perquè ha hagut d'anar al funeral de la seva mare i ara el veurà de nou quan calgui enterrar la germana.

    Ja estarem atents a la resposta.

    Una més.
    Clint said...
    Per casualitat...estava en un mal lloc en un mal moment...ella en realitat volia matar una veïna!
    LlunA said...
    AYs que ara va i s´esborra el comentari....jajjaa
    Bé.. o la mata per gelos ja que l´home en qüestió és la parella de sa germana...o la mata perque sa germana sí te l´amor de la seva vida que ella ha deixat anar....o la mata per accident, sense voler com un cas del CSI...ves a saber!
    Jo Mateixa said...
    L'Anna també perd la memòria, com un altre company blocaire i en Jesús Mª diu allò que l'hi sembla, gràcies a tots dos :-)

    La Una més l'hi dona feina a l'home i en Clint l'hi carrega el mort a un altre, quin parell esteu fets...però mira, no aneu malament :-P

    I la LLuna, que veu molt la tele i les pelis de polis i lladres, s'inventa una solució així com qui no vol la cosa.

    Genial, sou genials tots plegats!!!!, més tard la resposta definitiva.....
    Anònim said...
    Va, dona! dóna-la ja! Que plego de la feina a les 22.00 i no podré llegir-ho fins demà!!!!
    Jo Mateixa said...
    Núr bonica, ho sento, però fins ara no m'he pogut possar a escriure la solució.

    Petons!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column