Abans de res voldria donar-vos les gràcies a tots i totes per comentar amb tantes ganes el post anterior, no serà l’únic d’aquesta mena que penjaré, que veig que això dels enigmes us agraden....totes les solucions han estat ben formulades i a més podien i poden ser vàlides ....quant veieu la resposta i l’argumentació de per que aquesta resposta poder ja no tornareu a venir per aquí, jejejejejejeje.

Que consti que no us he mentit, que la pregunta era simple, que no hi havien segones intencions ni coses amagades entre línies, les coses son com son i la ment de la gent es com es...com es la vostre ment???

Resposta a la pregunta d’ahir:

Esperava que l’home aparegués al funeral de la seva germana.

Si heu errat la resposta....perfecte, sou bones persones.

Si heu contestat correctament....penseu com un psicòpata.

L’autor d’aquesta prova va ser un famós psicòleg americà, i s’utilitza per comprovar si hom te mentalitat d’assassí.

Molts assassins en sèrie detinguts han participat en la prova i han contestat correctament.

Ara ja se a qui de vosaltres he d’esborrar de la meva llista del MSN :-P

BON CAP DE SETMANA A TOTHOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

23 Comments:

  1. menxu said...
    Yuhu, sóc bona personeta! :) Que serveixi d'exemple als que sempre tenen tendència a malinterpretar-me!
    zel said...
    Ja, jo sóc tonta del cul, no l'he entés ni a la segona, ara sí, perquè ho expliques...

    Ja bon cap de setmana? Jo treballo, demà...bé, vaig al circ amb els nens, exactament amb 94 nens i nenes de sis a vuit anys...T'apuntes?

    Besades, eh que romàntic? jejeeeeee
    SOLER said...
    Nena, posa mes facil aquests embolics...ara no se si soc sicopata o no.
    Be mentres m'asabento, espero llegir el teu nou post.
    David JB said...
    Jo, com que no he respost, perquè no he pogut entrar fins avui, doncs no sabràs mai el que hauria respost... bé, et puc dir que abans de llegir la resposta he pensat i el que se'm va passar pel cap va ser una resposta innocent com que seria el novio de la germana que no li havia presentat encara a la família. Així que no sóc un psicòpata :D
    Striper said...
    Doncs m'alegro de no saber la resposta. Veus no soc pas tant dolent.
    Jo Mateixa said...
    Espero dolça Menxu que això no ho diguis per mi, que jo de vegades et malinterpreto però mai he pensat que fosis mala persona eh :-)

    M'apunto Zel carinyu!!!! on es el circ, que fareu, els portes tota sola????????, noia, ves al tantu eh amb tanta canalla, que us divertiu!!!!!!!

    Però tant complicat l'has trobat Soler????, nomes he jugat una mica amb la vostre ment i espero poder tornar a fer-ho ben aviat :-P

    Et salves per que segur que estaves de viatge per algunes contrades David, jejejejeje, ara que, amb la mirada que tens en alguns dels teus videos....no se, no se :-P jajajajajaja.

    Evidentment que no ets pas tant dolent Striper de fet si haguèssis donat la resposta correcte haguès dubtat de l'estudi aquest fet per l'americà, tu no pots ser dolent, marranot si, però dolent no :-P
    kpitana said...
    som una psicopata assessina!!! i dius que el psiquiatre ha fet un estudi...i que tenc instint ..mira que si em dona per fer burrades per losmadriles...mmmmm mmmmmm

    ei que tu i jo i tots sabeu que som molt pacifica i bona nina.
    bon cap de setmana reina
    besadetes amb pessics
    kpitana
    Jo Mateixa said...
    Ai la meva dolça Kpitana que tu com el company Striper, encara que em donis la resposta encertada no em creure pas que siguis una psicòpata, mai dels mais!!!!

    Petonets amb mooooooooolts pessics i torna aviat de Madrid coi, que t'enyoraré moltissim!!!!!!!
    Mikel said...
    Quina llastima un dia que em despisto i em perdo l´endevinalla...
    Jo tambe t´animo a que en facis mes que son molt divertides ;-)
    Denea said...
    Boh, a veure...anem a pams. Si dius q es tal com es, el més senzill de pensar és: si ha vingut al funeral de ma mare, pq no hauria de venir al de ma germana?
    això es mentalitat d'assassí? jo diria que es una gran capacitat d'empatia, de posar-se al lloc de l'altre. xDDDDDDDDDDD
    Quan ho vaig dir va ser pq vaig buscar la solució més senzilla. Jo crec que no es pot definir si un detingut es culpable o no per aquesta prova. Déu meu!si em detenen aniré a la presó!!!!! :_
    xDDD
    En fi...jo sóc feliç pq ho vaig encertar :D :D :D.
    menxu said...
    Doncs jo sóc feliç per què no ho vaig encertar xDDD
    Denea said...
    bueno...al contrari que tu sem donen fatal els enigmes, així que per un cop que n'encerto un...ja em poden dir q tinc mentalitat d'assassina q jo seguire sent feliç xDDDDDDDD. I si tots som feliços...millor q millor no? ^_^. Per cert, m'encanta la foto que has posat...gran pel·licula i gran actor l'Anthony hopkins ^^.
    David JB said...
    Bé, la meva mirada, no és una mirada piscòpata, no?

    Si ben és cert que a la foto que tinc al DNI tinc cara com d'aquests de la eta que posen als cartells.
    cafeambllet said...
    Doncs jo sóc una psicòpata perquè ara mateix volia dir-te que va matar la germana perque vinguès a l'enterrament...jajaja!!
    estripanits said...
    No anem bé, no, quina poca imaginació!

    Bona Festa Major, eh?
    estripanits said...
    Ui, per cert, diumenge a darrera hora passa per casa, que hi hi haurà una sorpresa! xDDD :P
    Martha! said...
    he vist qe has estat fent visites pel meu blog, mercii!
    o vaig passant també pels trs teus!
    Aveure si algun altre dia fas alguna atra proposta de pregunta.. que jo també hiparticiparé!
    petons
    Jo Mateixa said...
    No t'amoinis Mikel, que ja en cauràn més d'aquesta mena, tu estiguès al tantu i ja ho veuràs :-)

    M'alegra saber que tant la Denea com la Menxu son felices, una per haver encertat i l'altre per no, evidentment noies tinc la certesa que cap de les dues es una psicòpata...de moment, juasjuasjuasjuasjuas.

    Evidentment que no tens una mirada psicòpata David, ja et vaig dir que a mi la teva mirada m'encanta :-)

    Juasjuasjuasjuas que bona aquesta CafeAmbLlet el principal es reconeixer-ho un mateix, tot i que ho dubto moltissim vinguent de tu bonica, per cert, veig que ja post comentar-me (se que tinc el teu e-mail pendent de respondre, però vaig de putu cul!!!!!!)

    Ondia es cert, bona festa major Estripanits!!!!, no dubtis que abans de diumenge et repassaré...el bloc... i diumenge hi torno :-P

    Oi tant que si Martha! i hi aniré passant, de vegades de puntetes, de vegades comentant, es el que es sol fer aqui :-P A veure si aquest cap de setmana em poso al dia de molts dels vostres Blocs i actualitzo una micona els meus links que ja queden desfasats alguns.
    LlunA said...
    jajajaj la resposta del dolent...ays ays ays...si de bojos està el mòn ple, no??
    Jo m´estimava més pensar que li havia passat com al CSI(m´encanta la serie, es nota, oi?)

    Més més, que m´agrada aquest joc!
    Jo Mateixa said...
    No t'amoïnis LLuna, que ja n'hi hauràn més de jocs d'aquests i concursos (us avisare en el proper post) i buscare'm parella als Blocaires i ui, no saps la de coses que farem per aqui :-)
    Ulisses said...
    joder!
    ara resulta que tinc menalitat assasina... jope...si jo soc bona persona!

    Salut!
    Anònim said...
    Jo no he participat, però molt bona la prgunta, i millor la resposta... esperaré al proper.. ara però anirem amb peus de plom, eh?
    Jo Mateixa said...
    No t'amoïnis Ulisses jo i tots sabem que això no es cert, però si ets un trosset de pa tu :-)

    Jejejejeje, doncs no trigaré en penjar-ne un altre Mama del Pol i del que vindrà aviat, estiguès atenta :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column