Sou capaços d’obtenir els números del 0 al 9 com a resultat de les operacions matemàtiques utilitzant 4 quatres i les operacions aritmètiques bàsiques (suma, resta, multiplicació i divisió)??

Exemple: Suposem que volem aconseguir el numero 15, una possible solució seria:
(4 * 4) - (4 / 4) = 15

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

16 Comments:

  1. SOLER said...
    No se si m’hauré ensurtit d’aquesta proba matemàtica, de fet jo faig altres coses, però aquí esta:

    0- 4-4=0
    1- 4:4=1
    2- 4+4=8/ 8:4=2
    3- 4*4=16/ 16-4=12/ 12:4=3
    4- 4*1=4
    5- (4*1) + (4:4)=5
    6- 4*4=16/ 16+4=20/ 20+4=24/ 24:4=6
    7- 4*4=16/ 16-4=12/ 12-4=8/ 8-(4:4) =7
    8- 4*2=8
    9- 4+(4:4)+4=9
    Jo, posem bona nota, vale?
    Llum said...
    Mmmm...

    4+4-4-4=0
    4*4/(4*4)=1
    4*4/(4+4)=2
    (4*4-4)/4=3
    4+(4-4)*4=4
    (4*4+4)/4=5
    4+(4+4)/4=6
    4+4-4/4=7
    4+4+4-4=8
    4+4+4/4=9

    Es pot continuar fins a 100...
    Robertinhos said...
    c'est facile,

    4-4=0
    4/4=1
    4-[(4+4)/4]=2
    4-(4/4)=3
    4+(4-4)=4
    4+(4/4)=5
    4+[(4+4)/4]=6
    4+4-(4/4)=7
    4+4=8
    4+4+(4/4)=9
    Jo Mateixa said...
    Ai Soler que ja et voldria possar bon anota ja, però em temo que no, que has de fer servir 4 quatres en totes les operacions i veig que tu fas servir 8 i 1 i 2...no val!!!!!

    Jejejeje, tu ets de numeros oi LLum???, molt be bonica, molt be!!!!!

    Estimadissim Robertinhos, et dic el mateix que al amic Soler, has de fer servir 4 quatres en totes les operacions, tot i que algunes de les que has fet son correctes no et puc donar la resposa per bona :-(

    PD: On es la Menxu?????? :-)
    Clint said...
    prometo que ho anava a intentar, però sóc incapaç de no mirar les solucions si les tinc aquí damunt.

    Així que a otra cosa!

    Petons!
    Anònim said...
    4-4=0
    4/4=1
    (4+4)/4=2
    (4+4+4)/(4+4)=3
    4x(4/4)=4
    4+(4/4)=5
    4+(4/4)+(4/4)=6
    [(4x4)+4+4+4]/4=7
    4+4=8
    [(4x4)+(4x4)+4]/4=9

    No gosava fer-ho, perquè em pensava que seria més complicat i jo sóc totalment de lletres, prò trobo que me n'he sortit prou bé, oi??
    Jo Mateixa said...
    Si, si es clar Clint, anaves a fer-ho.....quina barra que tens!!!! :-P

    Ohhhhh Núr ho sento però no, sembla que no us llegiu les instruccions PER FER TOTES LES OPERACIONS HEU DE FER SERVIR 4 QUATRES...i tu no ho has fet servir

    A VEURE GENT...LES VOSTRES OPERACIONS PODEN ESTAR BE SI DONEN LA RESULTANT QUE ES DEMANA I ES FAN SERVIR ELS SIGNES DE (+, -, *,/) PERÒ EL QUE SI ES IMPRESCINDIBLE ES QUE LES XIFRES S'HAN D'ACONSEGUIR AMB 4 QUATRES!!!!
    SOLER said...
    FELICITA A LA LLUM en el meu nom...ara entenc perque em surt tan malament la declaracio de la renda
    Joana said...
    Era de ciències ,ara sóc de lletres. Dona'm un llibre i te'l llegeixo amb un dia. Els números em fan mandra!
    Posaràs la resposta??? ;)
    Jo Mateixa said...
    Jejejeje, ok Soler, espero que la LLum torni a passar per aquí i vegi el teu comentari :-)

    Oi tant que possaré la resposta Joana, demà mateix la tindreu :-)
    gatot said...
    t'anava a preguntar fins quan teníem temps per fer els deures, senyo jo mateixa, però he vist la llum! m'agrada aquesta mossa... (tb!)
    :P

    petons i llepades sumant, dividint i tornant a sumar...!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    NI EN PEDO ME PONGO A HACER CUENTASSSSSSSS POR AMOR AL ARTE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡jajaja que suerte ke hay gente que se le da bien pensar jajaja a mi no¡¡¡¡
    Striper said...
    Nena acabo de sortir de la dutxa porto un pantalons de pijama sense calcotets i estic fresquet ara no em poso a suar jo per fer aixo pero apa bonica un peto.
    uri said...
    4x4/4-4=0
    4/4+4-4=1
    (4x4)/(4+4)=2
    joder!=3
    4+(4-4)x4=4
    merda!=5
    (4+4)/4+4=6
    4+4-4/4=7
    4x4-4-4=8
    4+4+4/4=9

    em falta el 3 i el 5!
    els trobaré!
    Denea said...
    Hola maca,
    ostres, per un enigma que em veia capaç de resoldre i ja arribo tard!
    Només volia saludar-te que fa dies q no em passo per aquí i dir-te que la teva cunyada m'ha promès un cafè a "trio"!! ella, tu i jo :P
    pregunta-li, pregunta-li jeje.
    Una abraçada i gràcies...i tambe molts petonets!!!!
    Jo Mateixa said...
    Jejejeje Gatot ja has vist que el temps s'ha acabat oi??, jejejejeje. Bona noia la LLum, bona noia, no me la corrompeixis eh :-P

    Ni en pedo Andrea??, que vols dir??, jejejejejeje.

    Uauuuuu i les fotos Striper ja les has penjat????? :-)

    Ja he vist que no has trobat el 3 i el 5, llàstima, la propera vegada Uri, no et capfiquis eh tu ara :-)

    Ai dolça Denea que vaig tant de cul que no he vist el missatge fins ara, però ho se, ho se, la Núria ja m'ho ha comentat, quines ganessssssssssssss :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column