Estic farta de queixar-me d’aquesta societat, del meu govern, estic farta de queixar-me de que les coses son cares, de que els texans de fa tres anys no em van be, de que no puc comprar-me unes sabates més maques per que vaig justa de diners.

Estic farta de mirar-me al mirall i sentir que no soc qui vull ser, que em queden moltes coses per fer però no disposo de temps, ni diners, ni ganes per fer-ho.

Estic farta que tothom em vengui la moto de que el mon es una merda, no ho es, estic farta de que TU que ets a l’altre banda et queixis, igual que jo, de totes aquestes coses.

Hi ha gent que està pitjor que TU i que JO i no es queixa.

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

14 Comments:

  1. uri said...
    uf que dur... realment que no ens conformem amb el què tenim i tenim moltíssim...
    ha sigut un despertar de cop... i mira que porto 3 hores treballant!
    anims!
    kpitana said...
    Ai de bon matí i dilluns.
    Si! ens queixam...mir aquest jove i crec que podem dir que amb tot el que té és un home feliç basta mirar els seus ulls la seva cara és tot un exemple. Cap endavant, jo em queixo sempre som una gran queixadora desprès mir el que tenc i em don un gran cop de mall.
    kpitana
    Striper said...
    Recordo aquella frase de la canço Gemma:

    Gemma,
    guaita les flors,
    guaita les flors
    i no caminen
    i tu ets la mes bonica.
    Qui pogués, per un instant,
    viure tota la joia
    que tu sents al anar cordant
    dues sabates noves.
    Clint said...
    ...val però si no et sap greu jo de tant en tant aniré fotent un cop de mall eh!

    Segur que el nano aquest també s'emprenya a vegades, tampoc passa res! Aixó sí dos pebrots.

    Bona setmana i cuida't eh! com va la panxa?
    Jo Mateixa said...
    Doncs si Uri i Kpitana, hi ha gent que tira endavant amb allò que te, sent com son i no es queixen, nosaltres que ho tenim tot i ens queixem constantment per que volem més, som una mica hipòcrites no creieu??

    Ostres Striper, de qui es la cançó aquesta????, m'agrada la lletra però no se identificar la tonada ni se de qui es.

    La panxolina ja està be Clint i escolta...que per mi no te n'estiguis de fer servir el Mall de tant ern tant, quant cal, cal tu, que coi!!!! :-)
    Anònim said...
    Hola!

    tenim dret a queixar-nos però tens tota la raó que si ens parem un instant, hi ha gent que està molt pitjor.

    L'altre pregunta que em faig es que sempre ens queixem però mai fem rés...potser es hora que ens posem les piles no???


    ...
    per cert... em caso el 4 de juliol...glups :-)

    g!
    Jo Mateixa said...
    Guapissimmmmmmmmmmmmmm!!!!!, menys mal que ens ho dius amb temps eh G!, coi, que t'hem de preparar el comiat de solter!!!!!!! :-P

    Aquesta mateixa reflexió que dius l'he feta jo a ca en Puji, sobretot tinguent en compte que per el 15 de juliol hi ha prevista una vaga general.

    Aixxxx, que ja falta poc per la bodaaaaaaaa, que veurem foticos??? :-)

    Petons guapissim!!!!!!
    gatot said...
    nena... jo mateixa... sembla que hi ha una mena d'epidèmia de vídeos d'aquests, eh?

    d'acord... jo també parlo d'incapacitats darrerament... deu ser la proximitat de l'estiu, però a vegades, només podem queixar-nos, eh? i si ja ni això podem fer...

    la setmana passada vaig començar a fer un post. es deia "la vida és una merda". :D

    després el vaig guardar i no crec que l'acabi publicant... però s'acabava dient: la vida és una merda... meravellosa!

    petons i llepades merdoses!
    Puji said...
    Vigila, que si el dia 15 no vas a la fenya et treuran el sou i et fotran al carrer! Ja ja.

    Això de les 65 hores és una oportunitat única per mobilitzar-nos, integrant sota una sola bandera gent de totes les ideologies. A veure cap a on va. Però si tira endavant jo surto al carrer fijo!
    meta.N said...
    El món està relativament bé en el moment en que la nocilla ja està inventada.

    Ara en serio. Agraeixo posts com el teu que van una mica en contra de la tònica suïcida que es destila en molts posts.

    gràcies!
    Jo Mateixa said...
    Jejejejeje, ja voldria saber el motiu del canvi de títol Gatot..que tu últimament estàs d'un feliç...ei i jo que me n'alegro eh!!!!!!! :-)

    Juasjuasjuasjuas, a la mierda la feina, si fan vaga jo hi vaig Puji...quedem???? :-)

    Moltes gràcies per el teu comentari Ararat, caram, tens temps per dur tots els blocs que surten al teu perfil????, quina feinadaaaaaaaa :-)
    Joana said...
    Impresionant... Pot ser el que cal és donar gràcies cada dia per ser com som i per tenir el que tenim!
    M'ha agradat veure'l. El passaré als de casa!...perquè no es queixin...
    Un petó wapa! i gràcies!
    Jo Mateixa said...
    Completament d'acord Joana, poder hauriem de ser més humils i alegrar-nos per allò que tenim, oi??

    Un petonas dolça!!!!
    Jo Mateixa said...
    Ai Cristina, quina raó que tens noieta, tant de bo tothom ho veies així.

    Un petonas guapissima!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column