100% Ateneu Santboià. La Madonna Sistina


Fragment de LA MADONNA SISTINA Rafael 1513-1514

- Saps....porto dies donant voltes al cap, crec que ha estat una bona idea fer un kit kat durant uns dies, 11 segons la Zel. M’ha anat be per veure les coses des d’un altre punt de vista.

- Però que es el que havies de veure que no podies veure si estaves escrivint al bloc?

- No ho se pas, només ser que em mancava l’aire i que avui, en veure la nostre foto als Relats Conjunts, m’han vingut més ganes d’escriure.

- I que faràs ara?, continuaràs escrivint al bloc?

- De moment no, de moment l’aire no m’entra amb prou força com per donar el pas.

- Saps que tornaràs oi?

- Siiii, es clar que ho se, però ara de moment no.

- Ok, com vulguis...

- Que passa?, per que poses aquesta cara??

- Res, recordava el golarro d’en Messi d’ahir.

- Hòstia si tu, quin gol eh!!!!!!

- I la setmana que ve contra qui juguem????

Una altre proposta dels Relats Conjunts.

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

15 Comments:

  1. neus said...
    jejejejeje... ja sabia jo que no te'n podries estar, ni dels relats ni de parlar del Barça!
    Ahir vaig fer una respirada extralarge d'aire muntanyenc, te'n deixo una xica mica força, era fresc i net i bonic.
    Una abraçadassa, guapa!!
    Segueix respirant, sin prisa pero sin pausa ;****
    Striper said...
    Respira fort que et poguem tenir per aqui.
    Clint said...
    vinga ja! qui t'ha dit a tu que ets un angelet...si gires més a dimoni! jajajaja

    Això sí, Messi Messi Messi!
    estrip said...
    i son del barça i tot!
    Núr said...
    hihihi!! els teus parlen de futbol com els de l'assumpta! hihihi
    I estic contenta que hagis tornat per aportar la teva creació als relats conjunts! :)
    Antoni Esteve said...
    jejeje, molt bo!
    Bona manera de donar-nos esperances pel teu retorn. ;)

    ptns!
    Joana said...
    No tinguis pressa i assossega't wapa!
    Molts records!!!!
    kpitana said...
    t'enyor reina estimada

    que l'aire passi
    que sigui fresc
    i que te torni
    aviat

    el meus àngels també parlen de futbol
    besadetes amb pessics

    kpitana
    zel said...
    Què hi farem, ets maca, maca maca, i els angelets ho diuen....
    Anònim said...
    m'agrada el que has plasmat.. aquesta capacitat de molta gent per a passar de tema en tema, poster a vegades sense entreveure com n'és un d'important per l'altre...
    Mikel said...
    El Getafe , ara ens ve a casa el Getafe.
    Llum said...
    :-D
    LlunA said...
    mmmmm has passat per aquí....mmmmmm Molt bé!!!

    Petonet
    Jo Mateixa said...
    Gràcies a tots i totes!!!!!!

    :-)
    RaT said...
    mmm... així que, fluixet, potser tornes???? petons futbolista preciosa!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column