No tinc motius per mantenir aquest bloc obert.

Ara mateix no.

No disposo de temps lliure i del poc que disposo està invertit en una altre banda.

No tinc ganes d’escriure, tot i que tinc moltes coses per explicar.

Tanco, hi soc, hi seré, com sempre, per tots aquells que em necessiteu.

Espero tornar algun dia.

Gràcies per la vostre amistat durant tots aquests mesos, mai us podré oblidar.


Meritxell...simplement Jo Mateixa.


*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!


27 Comments:

  1. Gatot_X said...
    jo també hi seré, bonica
    un ptonàs!
    Otger Cataló said...
    Molta sort i de tant en tant enrecorda't dels teus amics blocaires
    Rita said...
    Em sap greu deixar-te de veure, però suposo que tot són etapes.
    Molts petons, bonica!
    estrip said...
    bona sort, com diu la Rita, son etapes. Vés a saber potser ben aviat n'obres un altre....

    però si canvies d'opinió, millor, perquè encara que alguns no et deixem gaires comentaris, et seguim.
    Clint said...
    ala tia com et passes no? jajaja

    ho saps que tornaràs oi?

    Petons!
    Robertinhos said...
    Un plaer haver-te seguit aquests mesos i haver conegut la teva vessant blocaire. Tot són etapes i el blog no és cap obligació, sinó un divertimento.

    Bona sort, disfruta de la vida i que la L1 del metro no tingui moltes averies aquest hivern (o et vec reobrint amb el mall del Clint a la mà...)
    Toy folloso said...
    Ni un postet cada quinze dies?.
    Les tonteries que dirà per el telefonillu, el noi que tindràs davant fent cua a l´hiper, dissabte vinent, no ens les explicaràs?.
    Va, dona....
    kpitana said...
    ara mateix m'escrius un mail...em sents!!!
    _____________________________________
    tots pensam em deixar-ho, jo cada dia, però desprès un dia no saps perquè?? i au! ja has publicat...
    torna prest..t'enyoraré..
    besadetes amb pessics
    Striper said...
    Coi quina mala noticia no t'oblidis de nosaltres. Petons.
    El veí de dalt said...
    Doncs nosaltres mantidrem la flama que tu deixes (per ara). Que et vagi molt bé en tot el que facis! Ja saps que sempre tindràs un piset al replà per tu!
    Antoni Esteve said...
    Ha estat un plaer seguir el teu bloc, tant de bo no et perdem del tot.

    Una forta abraçada!
    Puji said...
    Colló tia! Quins sustus ens fots, no?

    Doncs res guapíssima! Que et vagi tot molt bé, i ja saps que aquí ens trobaràs. I com diu en Clint: "tornaràs!" com el Terminator.
    RaT said...
    desconnecto uns dies i em trobo amb aquesta mala noticia... de veritat que ho deixes?? pren un descans però dóna'ns notícies!!! vaaaa!!!
    UN PETONAS BONICA
    L'Avi said...
    Cony! m'ha deixat gelat. Sort!
    LlunA said...
    Hola guapa, aysssss em fa pena no poder tornar a trobar les teves paraules en aquest blog.
    Però bé, la vida son etapes i ben segur que un matí t´aixeques i dius: "eppppp que he de dir alguna cosa"
    Sigues tu mateixa, i aquí estarem pel que necessitis sempre que vulguis!
    Petons
    Joana said...
    Descansa.
    Viu.
    Segur que no ens oblidaràs i nosaltres continuarem entrant, per si posteges.
    Una abraçada i gràcies per tot!
    zel said...
    I jo també seré aquí a fotre't la tabarra fins que em diguis quelcom estimada!!!!!
    Jo Mateixa said...
    A tots, a tots els que heu deixat comentari aquí, a tots els que heu escrit al Facebook, a tots els que m'heu enviat e-mails, als que m'heu trucat o enviat sms...GRÀCIES DE TOT COR, US ESTIMO UN MUNT!!!!!

    Poder si que semblo decepcionada, però es amb mi mateixa, suposo que un bajon psicológic el pot tenir tothom, de fet no seriem persones si no en tinguessim de tant en tant, no??

    Masses coses personals, però no urgents, han fet trontollar la meva estable vida....estable??, los cojones :-O

    Estic be, però necessito continuant agafant aire per seguir viva....viva i amb ganes, segur que tornaré, us enyoro massa, però ara no es el moment, ara de moment no puc.

    Milions de petons per tots!!!!!
    Abogadaenbcn said...
    Molts ànims, petons i abraçades i que es resolgui tot el que s'hagi de resoldre. T'esperem.
    neus said...
    mosseta, lu primer és lu primer i agafar aire és imprescindible, que ja ens agrades tal com ets, no et volem pas de color lila ara!
    Una abraçada i molts petonassos, guapa! Cuida't molt, eh?! I riu!!!!! I disfruta amb el Barça!! i fins aviat! :***********
    Núr said...
    ... :_(
    Núr said...
    No! No callaré! No ploraré!

    ...prò et trobaré molt i molt a faltar! Ara que finalment he tornat, vas i marxes tu? Com que sé que serà per al teu bé, em quedo tranquil·la. Espero veure algun comentari teu en algun dels blocs que visito: em farà somriure saber que no et pots desenganxar del tot!

    Fes el que hagis de fer! A més, aquí sempre podràs tornar, que et rebrem amb els braços i el cor ben oberts, bunika de mi curassàu!!!

    Només dir-te que t'enyoraré i que t'hauré d'escriure algun correu de tant en tant per saber què fas! ;)

    Molts i molts petons!!
    Jo Mateixa said...
    Moltes gràcies noies Abogada, Elu i Núr, de mica en mica les coses agafen forma i sembla que no es tant dificil tot el que abans semblava molt negre, gràcies, gràcies, gràcies :-)

    Per cert Núr...mira que ets peliculera eh, juasjuasjuasjuas :-P
    David JB said...
    Si no ens veiem per aquí, ens veurem per Catalunya, potser més aviat que tard.

    Un petó ;)
    Mestra Lluna said...
    Fins ven aviat bonica.
    El portaré al cor, molts petons i abraçades.
    zel said...
    Fa exactament 11 dies i t'enyoro. Hauré de fer un moviment de pressió social... petons estimada...
    Núr said...
    ...

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column