Missatges Ocults

Avui he pensat en tu de nou, he recordat les últimes paraules que m'has dit, he recordat com m'has mirat, picarament, i m'has deixat anar un ufff que m'ha fet posar nerviosa.

Avui he pensat en aquesta setmana passada, en les vegades que he parlat amb tu, amb la de trucades que ens hem fet i amb els sms que ens em enviat, he pensat en les converses que hem tingut, tontes a vegades, per que les paraules s'han barrejat amb les mirades, de nou picares, i fins i tot hi han hagut moments en que m'he sentit nua davant teu.



Avui he recordat les teves mans, fredes, tocant timidament les meves, amb por, amb respecte, agafant el boligraf per deixar constància d'un fet, prenent-me'l de les mans per desprès torname'l amb la mateixa suavitat una vegada i una altre, i mentrestant els teus ulls m'han somrigut i la teva boca m'ha fet l'ullet.

I m'has posat nerviosa, tant que no n'he estat conscient fins fa una estona, quant m'he n'he adonat de que enyoro parlar amb tu.

Per que els mots encreuats no son lo meu, però m'agrada desxifrar missatges ocults i el teu ja se que diu.

12 Comments:

  1. Rita said...
    Ufff... nena! No ens diràs res més, suposo... :-)
    Striper said...
    Nomes desitjar que no sigui ocult per tothom,que a qui pertoqui ho gaudeixi.
    Joana said...
    Guarda't el " que ja sé què diu"...Hi ha missatges massa íntims!
    una abraçada wapa!
    estrip said...
    ocults i realment veig que son molt especials també!
    NeoPoeta said...
    Uau! Quina sort, noia... Això que tu dius no és un missatge ocult, és un llenguatge secret... és fantàstic!
    Eli said...
    ummmm.... si hi ha tot això... buffff.. la cosa promet!!!!
    Gaudeix molt!!!
    ;-D
    zel said...
    Ui....ui....ui....
    Misteris?
    Amors?
    uiuiui
    petonets!
    LlunA said...
    ayss que dolcet tot això...i ocult i misteriòs... :)
    petonets
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Carai tu, això és una declaració d'intencions i la resta són tonteries, eh?

    Un petó, xiqueta, que estem molt abandonats l'un de l'altre! Cuida't!
    Núr said...
    Tenir una cosa així amb algú és senzillament preciós! :) Ho has escrit exquisidament.
    Mikel said...
    mentre tu sapigues que vol dir ja n'hi ha prou ;-)
    Jo Mateixa said...
    Gràcies a tots per els vostres comentaris, em fa il.lussió pensar que tots els que heu comentat aqui no heu tret conclussions inventades del post i que no heu jutjat aquest escrit com alguna cosa dolenta que pugui estar fent amb la meva vida de parella.

    Hi a qui si ho ha fet i m'ha fet mal, molt de mal.

    Us estimo molt, sou genials!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column