Busco pis i no es broma

Algú de vosaltres busca pis?, jo si. Busco pis, com ja us vaig comentar, de lloguer barat o de compra també barat però es que ni una cosa ni l'altre.
A la mateixa escala on treballo fa uns mesos es llogava un pis, era un 8è, amb ascensor (però d'aquells que cada dos per tres està espatllat), 75m2, 3 habitacions, un bany, cuina, menjador, terrassa....700 euros despeses apart. Però com que sóc dona i el meu xicot es extranger no ens el van llogar .
Es molt patètic que et discrimini la gent per ser "negre", "moro" o per que "pensis de manera diferent que la resta del món", però es que a més a més m'hagi de sentir menys preuada per que sóc dona???, oiga señor, desde els 12 anys i a mucha honra!!!!!!!!!!!, però que cony s'ha pensat????
La única sol.lució que em va donar el Mister Escruix (ho he escrit així a propòsit eh, sabeu qui es??, si home, el iaio de Cuento de Navidad per que es que es igualet que ell) es que un HOME ESPANYOL signes el contracte. Te collons la cosa, i ara a qui l'hi he de dir que m'ho signi???, a mun pare?? noooo, el papa no que no es espanyol, ell es CATALÀ i amb molt de goig!!!!!.
A els companys de feina no els hi puc pas demanar que s'hi enmerdin, o sigu que he de desaprofitar l'oportunitat, que a veure, un xollo de preu no era, però com a mínim ens estolviavem tots dos els viatges a la feina (treballem a l'entresol), la benzina, el parking del cotxe i els menjars fora de casa els dies de cada dia.
A seguir buscant, n'hem vist 3 amb al.luminosi al Carmel, 4 que eren una estafa a Ciutat Meridiana i fins i tot em pres mides del pont aquet que passa per Sant Boi, el de l'AVE, per tal d'acabar instalant-nos allà, per que em sembla que com no ens tripliquin els sous o baixin els pisos en picat....els papes ens hauràn d'aguantar moooooooooooooooooooooolt de temps.
HABITATGE DIGNE PER TOTHOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Recuperat de l'altre Bloc (Publicat el 10/11/2006)

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column