Tinc una altre paraula "rareta"

Avui se m'ha acudit dir-l'hi al pare, quant marxavem de la feina, que si volia que li portes alguna cosa (l'americana, el portàtil de la feina, la bossa, etc...) i m'ha respost que el portes a ell en COSCOLETAS.

Mai de la vida había sentit aquesta paraula, ho dic de tot cor i clar, com que no tenía res més a fer, mentre feia el sopar, ja que la mare esta malaltona, he buscat COSCOLETAS per internet (Internet es el millor invent del món, com diria el pare, despres del videt es clar).

COSCOLETAS: Llevar a un crío en los hombros con sus brazos cogidos con nuestras manos.
Si algú sap on més fa servir aquesta paraula o si té algun altre significat agrairia de bon grat que m'ho feciu saber, més que res per que no m'agafi la paranoia que em va agafar amb els MARTILLOS ROMPE CRISTALES.
Recuperat de l'altre Bloc (Publicat el 07/11/2006)

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column